[U] Odblokowanie bootloadera i root (2.3.7 + 4.0.4)

Poradniki związane z tym modelem. Dział zawiera również wszelkie moduły.

[U] Odblokowanie bootloadera i root (2.3.7 + 4.0.4)

Postprzez michal9o90 » 12 sty 2013, o 19:35

Poradnik rootowania Xperii U na Windows 7 64bit WERSJA ANDROIDA 2.3.7 – Z góry też uprzedzam, że nie jestem profesjonalistą, a więc jeśli są jakieś pytania kierujcie je do bardziej doświadczonych użytkowników, ja tylko użyłem poradnika, który był po angielsku [Źródło] do zrootowania mojej xperii przy czym wynikło parę nieścisłości i przygotowałem poradnik po polsku

1. Zanim zaczniemy jakiekolwiek zmiany, pamiętajcie o zrobieniu backup-u najważniejszych dla nas danych, takich kontakty, sms itp. Może być jakikolwiek bezpłatny program z marketu gogle play ja użyłem MyBackup.
Jak już to mamy, możemy zacząć proces rootowania.
2. Najpierw potrzebujemy zainstalować android SDK w tym celu wchodzimy na stronę http://developer.android.com/sdk ściągamy program i instalujemy, program zainstaluje się tylko w podstawowej wersji, więc musimy go otworzyć (SDK Manager) i z listy zaznaczyć Android SDK Platform-Tools(odznaczyć wszystko inne) i zainstalować.

3. Kolejnym krokiem jest odblokowanie naszego bootloader-a

W tym celu dzwonimy (wpisujemy ) numer *#*#7378423#*# jest to kod dający dostęp do menu serwisowego.

Wchodzimy w Service info > Configuration i Spisujemy nasz IMEI oraz sprawdzamy czy Rooting status jest YES?

Obrazek
Obrazek

Jeśli tak przechodzimy dalej.

4. Wchodzimy na stronę http://unlockbootloader.sonymobile.com Przewijamy na sam dół i wciskamy Start unlocking the boot loader, przechodzimy do kolejnych stron aż się pojawia strona Create unlock boot loader key request. Uzupełniamy pola, jeśli IMEI nie będzie pasował to usuwamy ostatnią cyfrę. Teraz tylko czekamy aż przyjdzie na mail kod odblokowujący, trochę to potrwa, więc trzeba się wykazać cierpliwością.

Odblokowanie Bootloadera