Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Gwarancja telefonu u operatora.

gwarancja telefonu operatora

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE Japuk123

Japuk123

    Bywalec

  • Reputacja: 0
  • 34 postów
  • Telefon:Xperia Z1 Compact
  • Android:Lollipop (5.1.1)
  • Rom:stock
  • Kernel:stock
  • Operator:T-Mobile

Napisano 18 kwiecień 2017 - 20:16

Witam

Moja Z1 Compact przestała działać i chciałbym ją oddać na gwarancje. Telefon zakupiony w sieci T-Mobile na abonament. W związku z tym mam pytanie: czy aby oddać telefon na gwarancje w danej sieci oprócz karty gwarancyjnej  muszę mieć także fakturę zakupu telefonu od operatora? Słyszałem gdzieś, że do oddania telefonu  w sieci potrzebna jest nie tylko karta, ale także owa faktura, lecz osoba która mi to powiedziała nie była pewna. Czy to jest prawda, czy też wystarczy mi jedynie karta od Sony by bez problemu zwrócić telefon w salonie T-Mobile'u?


  • 0

#2 ONLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1646
  • 17542 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix 5.8.4
  • Kernel:RR N
  • Operator:Orange

Napisano 18 kwiecień 2017 - 20:41

Szczerze to nie wiem, ale jeśli oddajesz na gwarancję, to nie lepiej prosto do Sony?

Same plusy: darmowy kurier, brak wymagania papierów, szybciej, bo nie musisz czekać na ruch operatora.

 

A tak to wydaje mi się, że operator powinien działać zgodnie z dyrektywami Sony, czyli wystarczy oddać sam urządzenie, bez papierów, pudełka, akcesoriów.

Jednak może też to zależeć od samego operatora.

 

Wg tego T-Mobile wymaga dowodu zakupu:

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Podstawą gwarancji jest dowód zakupu

  • 0

#3 OFFLINE PMokry

PMokry

    Niejedno już umie

  • Reputacja: 5
  • 57 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Telefon:Xperia XA
  • Android:Nougat (7.0)
  • Rom:Stock
  • Kernel:Stock
  • Operator:T-Mobile

Napisano 18 kwiecień 2017 - 21:11

Lepiej od razu do producenta. Zaoszczędzisz kilka dni, na czas kiedy telefon będzie leżeć w salonie.


  • 0

#4 OFFLINE Japuk123

Japuk123

    Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 34 postów
  • Telefon:Xperia Z1 Compact
  • Android:Lollipop (5.1.1)
  • Rom:stock
  • Kernel:stock
  • Operator:T-Mobile

Napisano 18 kwiecień 2017 - 21:12

Czyli na stronie W Support wysyłam zlecenie naprawy i co dalej?


  • 0

#5 ONLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1646
  • 17542 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix 5.8.4
  • Kernel:RR N
  • Operator:Orange

Napisano 18 kwiecień 2017 - 21:20

  1. Zgłaszasz zapotrzebowanie na kuriera.
  2. Czekasz aż przyjedzie.
  3. Pakujesz telefon, aby się po drodze nie uszkodził.
  4. Wydajesz paczkę kurierowi.
  5. Naprawiają (lub nie).
  6. Odsyłają.
  7. Odbierasz.
  8. Profit (albo nie).

  • 0

#6 OFFLINE Japuk123

Japuk123

    Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 34 postów
  • Telefon:Xperia Z1 Compact
  • Android:Lollipop (5.1.1)
  • Rom:stock
  • Kernel:stock
  • Operator:T-Mobile

Napisano 18 kwiecień 2017 - 21:29

Kartę gwarancyjną pakuje wraz z telefonem?


  • 0

#7 ONLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1646
  • 17542 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix 5.8.4
  • Kernel:RR N
  • Operator:Orange

Napisano 18 kwiecień 2017 - 21:46

Jeśli chcesz Twój wybór, jako papier jest niepotrzebna, ale może chcesz, aby wpisali do niej (o ile im się zachce) opis naprawy*.

 

*Choć tylko raz widziałem coś takiego. Zwykle dają na oddzielnej kartce.


  • 0

#8 OFFLINE Japuk123

Japuk123

    Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 34 postów
  • Telefon:Xperia Z1 Compact
  • Android:Lollipop (5.1.1)
  • Rom:stock
  • Kernel:stock
  • Operator:T-Mobile

Napisano 18 kwiecień 2017 - 21:56

A po jakim czasie przyjeżdża kurier (mniej więcej ile dni po napisaniu zlecenia)? 

Wyczytałem też na stronie w zakładce zlecenia naprawy: ,,W przypadku naprawy gwarancyjnej prosimy o przesłanie dowodu zakupu lub wypełnionej karty gwarancyjnej"- wynika, że chyba trzeba ją przesłać


  • 0

#9 ONLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1646
  • 17542 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix 5.8.4
  • Kernel:RR N
  • Operator:Orange

Napisano 18 kwiecień 2017 - 22:04

Jak poprzez Xperia Care to nie:

Zgłoszenie naprawy poprzez Xperia Care?

 

Zgłoszenie urządzenia do naprawy za pomocą usługi Xperia Care zalecane jest przypadku:

  • braku dowodu zakupu
  • wątpliwości dotyczącej gwarancji
  • gdy urządzenie zostało zakupione zagranicą

  • 0

#10 OFFLINE Japuk123

Japuk123

    Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 34 postów
  • Telefon:Xperia Z1 Compact
  • Android:Lollipop (5.1.1)
  • Rom:stock
  • Kernel:stock
  • Operator:T-Mobile

Napisano 19 kwiecień 2017 - 09:49

Jeszcze jedno pytanie: jeśli oddam telefon do serwisu to czy podczas naprawy usuną mi dane z telefonu (zdjęcia, filmy, aplikacje)? 


  • 0

#11 ONLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1646
  • 17542 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix 5.8.4
  • Kernel:RR N
  • Operator:Orange

Napisano 19 kwiecień 2017 - 10:24

Wszystko usuwają, bo zawsze wgrywają na nowo oprogramowanie.

Choć można opłacić opcję pozostawienia danych.


  • 0

#12 OFFLINE robsonvipo

robsonvipo

    Nowicjusz

  • Reputacja: 0
  • 1 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua

Napisano 20 kwiecień 2017 - 11:29

Jeszcze jedno pytanie: jeśli oddam telefon do serwisu to czy podczas naprawy usuną mi dane z telefonu (zdjęcia, filmy, aplikacje)?

Jeżeli to płyta główna to rozumie się samo przez się że nie będziesz miał nic swojego, a jeżeli to oprogramowanie to nie chcę mi się wierzyć, że zrobią buckup telefonu nawet jak będą w stanie 😉

Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
  • 0







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gwarancja, telefonu, operatora

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.