Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Zdjęcie

Czeste restarty telefonu

problem premium

Najlepsza odpowiedź lkirejczyk, 11 sierpień 2017 - 19:14

Support Sony nie określił co było przyczyną awarii urządzenia! W każdym razie telefon wymieniony na nowy :) Dzięki za wszelkie  wskazówki! 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE lkirejczyk

lkirejczyk

    Coś tam skrobnął

  • Reputacja: 0
  • 14 postów
  • Skąd:Szczecin/Berlin
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Operator:Play

Napisano 12 lipiec 2017 - 13:06

Witam grupowiczów. Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem xzp dual, ale od wczoraj radość gaśnie. Telefon przy większym użytkowaniu resetuje się co kilka minut. W panelu diagnostycznym takie dane. Na chwilę obecną ponad 20 zdarzeń. Hard reset postawiony. Pomożecie? Załączony plik  Screenshot_20170712-090544.png   71,1 KB   10 Ilość pobrańZałączony plik  Screenshot_20170712-090552.png   35,95 KB   10 Ilość pobrań

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#2 OFFLINE realowiec98

realowiec98

    Madridista

  • Reputacja: 156
  • 1897 postów
  • Skąd:Rumia
  • Telefon:Xperia X Performance
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Rom:stock
  • Kernel:AndroPlus
  • Operator:Play

Napisano 12 lipiec 2017 - 13:51

Co jakiś czas mam podobnie z Xperią SP. Często gdy telefon nagrzeje się (średnio mocno, bez przesady) to się resetuje. Te resety trwają czasem nawet do 3-4 dni. Nie dostałeś jakiegoś powiadomienia o rosnącej temperaturze telefonu? 


  • 1

#3 OFFLINE lkirejczyk

lkirejczyk

    Coś tam skrobnął

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 14 postów
  • Skąd:Szczecin/Berlin
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Operator:Play

Napisano 12 lipiec 2017 - 15:34

Dostałem informację systemową, że w przypadku znacznego wzrostu temperatury telefon może się wyłączyć... od wczoraj zaczął wariować... trochę się przestraszyłem w końcu nie małą kapustę za niego dałem. Noc spędził na kablu, o 8:00 dostał harda w prezencie i do godziny 10:00 jeszcze miał ze sobą problem. Resety średnio co 5 minut. Od dziesiątej jest zimny jak nieboszczyk i na razie spokój. Zobaczymy co dalej.


  • 0

#4 OFFLINE realowiec98

realowiec98

    Madridista

  • Reputacja: 156
  • 1897 postów
  • Skąd:Rumia
  • Telefon:Xperia X Performance
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Rom:stock
  • Kernel:AndroPlus
  • Operator:Play

Napisano 12 lipiec 2017 - 15:38

Jeśli to jest to samo co w mojej SP to po maks kilku dniach przejdzie całkowicie. Gdy telefon się wyłącza to momentalnie gaśnie ekran czy ekran łapie laga i kolory delikatnie zanikają?


  • 1

#5 OFFLINE lkirejczyk

lkirejczyk

    Coś tam skrobnął

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 14 postów
  • Skąd:Szczecin/Berlin
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Operator:Play

Napisano 12 lipiec 2017 - 18:47

Jeśli to jest to samo co w mojej SP to po maks kilku dniach przejdzie całkowicie. Gdy telefon się wyłącza to momentalnie gaśnie ekran czy ekran łapie laga i kolory delikatnie zanikają?

Ekran na chwilunie łapał laga. Dźwięk, jeśli był odtwarzany też. Potem szybka wibracja jak przed wyłączeniem ręcznym, pauza, znów wibracja jak przed włączeniem ręcznym i start systemu. W chwili obecnej maltretuje go procesami, żeby się zmęczył i narazie wszystko ok... Nawet nie odnotowałem wzrostu temperatury. Mam nadzieję, że jest tak jak mówisz :)

Wysłane z mojego Sony Xperia XZ Premium Dual przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 OFFLINE Unbreakable

Unbreakable

    Bywalec

  • Reputacja: 9
  • 38 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Rom:Stock
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 12 lipiec 2017 - 19:26

Co ostatnio zainstalowałeś? Czytałem w tym tygodniu że po ostatniej aktualizacji aplikacji pewnego portalu społecznościowego właśnie tak się dzieje.

Być może to wina jakiejś aplikacji.


  • 1

#7 OFFLINE lkirejczyk

lkirejczyk

    Coś tam skrobnął

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 14 postów
  • Skąd:Szczecin/Berlin
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Operator:Play

Napisano 12 lipiec 2017 - 22:18

Co ostatnio zainstalowałeś? Czytałem w tym tygodniu że po ostatniej aktualizacji aplikacji pewnego portalu społecznościowego właśnie tak się dzieje.
Być może to wina jakiejś aplikacji.

No właśnie jeszcze się resetował po hardzie gdzie apki są w podstawce. Więc o trefnym update jakiejś apki nie ma mowy.

Bzw... Dalej lata bez zastrzeżeń.

Wysłane z mojego Sony Xperia XZ Premium Dual przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 OFFLINE lkirejczyk

lkirejczyk

    Coś tam skrobnął

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 14 postów
  • Skąd:Szczecin/Berlin
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Operator:Play

Napisano 21 lipiec 2017 - 18:26

Z przykrością informuję, że porzucił problem samoistnych resetów.

Dodatkowo wystąpił kolejny mega problem. Telefon gubi łączność z siecią. Zarówno gdy jest podłączony pod WiFi jak i gdy połączony jest z pakietem danych. Ikona na pasku powiadomień pokazuje połączenie ale telefon nie wykonuje żadnych akcji. Po ponownym włączeniu telefonu internet działa zarówno po WiFi jak i z pakietu aby po 5 minutach znów zerwać połączenie. I tak w kółko. Plus te resety. Znów moja xzp jest po hardzie. Problem nie znikł.

P. S. Przepraszam że piszę o nowym problemie pod starym. Może potem ktoś mnie przeniesie do prawidłowego działu. I oczywiście liczę na wasze porady!

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 OFFLINE Cisuwa

Cisuwa

    Ostatni poziom wtajemniczenia

  • Reputacja: 177
  • 1635 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Rom:Stock
  • Kernel:Stock
  • Operator:Orange

Napisano 22 lipiec 2017 - 15:07

Ew wgraj soft i zaznacz wszystko pod wipe, jak nie pomoże to serwis. Aktualizowałeś oprogramowanie po  zakupie. Telefony nie są identyczne i ten sam soft na jednym działa super a na innym telefonie już słabo.


  • 1

#10 OFFLINE lkirejczyk

lkirejczyk

    Coś tam skrobnął

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 14 postów
  • Skąd:Szczecin/Berlin
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Operator:Play

Napisano 22 lipiec 2017 - 21:25

Ew wgraj soft i zaznacz wszystko pod wipe, jak nie pomoże to serwis. Aktualizowałeś oprogramowanie po zakupie. Telefony nie są identyczne i ten sam soft na jednym działa super a na innym telefonie już słabo.

Jestem zielony w temacie wgrywania softu. Czy wgrywanie softu nie wpłynie na gwarancję sprzętu?


Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1606
  • 17191 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix 5.8.4
  • Kernel:RR N
  • Operator:Orange

Napisano 22 lipiec 2017 - 21:28

Nie. Nawet oficjalny program od Sony (Xperia Companion) ma taką funkcję (zwie się Naprawa i wgrywa dokładnie ten sam (wersja systemu, Numer kompilacji) soft co posiadamy, ale od nowa).

 

Tutaj poradnik:

Download

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.


  • 1

#12 OFFLINE lkirejczyk

lkirejczyk

    Coś tam skrobnął

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 14 postów
  • Skąd:Szczecin/Berlin
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Operator:Play

Napisano 23 lipiec 2017 - 17:51

Nie. Nawet oficjalny program od Sony (Xperia Companion) ma taką funkcję (zwie się Naprawa i wgrywa dokładnie ten sam (wersja systemu, Numer kompilacji) soft co posiadamy, ale od nowa).

 

Tutaj poradnik:

Download

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Hey! Zrobiłem co potrzeba. Telefon jest po naprawie programem Xperia Companion. Przez około 3 godziny działał jak należy. Potem reset i problem wrócił. Chyba do reklamacji :(


  • 0

#13 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1606
  • 17191 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix 5.8.4
  • Kernel:RR N
  • Operator:Orange

Napisano 23 lipiec 2017 - 18:02

Nie chyba, a na pewno.


  • 1

#14 OFFLINE lkirejczyk

lkirejczyk

    Coś tam skrobnął

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 14 postów
  • Skąd:Szczecin/Berlin
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Operator:Play

Napisano 11 sierpień 2017 - 19:14   Najlepsza odpowiedź

Support Sony nie określił co było przyczyną awarii urządzenia! W każdym razie telefon wymieniony na nowy :) Dzięki za wszelkie  wskazówki! 


  • 0







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: problem, premium

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.