Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Nie chce sie ladowac, albo klamie skubany

chce ladowac albo klamie skubany

Najlepsza odpowiedź Skayova, 22 lipiec 2017 - 20:02

"tu przydałoby się go włączyć" - bardzo bym chciala, ostatnia rzecz jaka chce to oddawac do serwisu, ale jestem juz zmuszona.
Czyli przyjma i oddadza za max 2-3 dni, tak? Bo mi chodzi tylko o to, zeby sie wlaczyl, tak naprawde reszta mnie nie obchodzi. Jak nawet i nie wezma to musze szukac jakiegos, ktory sie zajmuje Sony najlepiej (szkoda, ze w Warszawie nie mieszkam, bo znalazlam tam). Teraz tylko dluzej ekran sie swieci na czarno, reszta jest tak samo. Co najlepsze aktualnmie druga Xperia tez zaczela juz cos odwalac, bo zachowuje sie jak moja stara X8, "niewidzialne palce" klikaja mi po wyswietlaczu.

A czy przyczyna nie wlaczenia te telefonu moze byc to, ze ma za malo pamieci wewnetrznej?



Dodano: 22 lipiec 2017 - 20:43

+ gdzie w gwarancji jest napisane cos o wodzie? Ja nic nie znalazlam, tylko pyl i kurz, a powod nie przyjecia jako normalne uzytkowanie (czy cos takiego).



Dodano: 22 lipiec 2017 - 21:02

I po telefonie. Dioda juz sie nie swieci. Zdechl.
Trudno, najwyzej popaplaja w serwisie, ze nie wezma i tyle.

Daje jako "rozwiazane", chociaz nie jest, ale coz.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE Skayova

Skayova

    Nowicjusz

  • Reputacja: 0
  • 7 postów
  • Skąd:O tam daleko! :v
  • Telefon:Xperia Z5 Premium
  • Android:Lollipop (5.1.1)
  • Operator:Orange

Napisano 22 lipiec 2017 - 16:46

Xperia Z5 Premium
Wczoraj zdechla i po niej. Podlaczylam na noc do ladowania, rano bylo 10% baterii, skapnelam sie przy tym jak ogladalam filmik na YT (niemozliwe jest wyladowanie jej w 10 min do 10%). Od bodajze 11 ladowalam 3 roznymi ladowarkami. Schemat sie powiela, wpadla w bledne kolo - pokazuje, ze za malo baterii, zeby sie wlaczyc, po chwili sie wlacza, ekran jest wlaczony, ale nic na nim nie ma, po chwili gasnie, miga 3x dioda na czerwono i od poczatku. Aktualnie wylaczylam ja drugim sposobem (maly guziczek przy karcie) i lezy gdzies na lozku. Raz sie wlaczyla, ale nawet pinu wpisac nie moglam, bo nagle sie zawiesila, wlaczyla aparat, chciala zrobic zdjecie (wtf?), jak wpisalam pin i weszlam na pulpit to jak gdzie kolwiek kliknelam pokazywalo mi co innego. Moje pytanie, jest szansa, zeby sie wlaczyla na chwile chociaz? Bo jutro ja zansze do serwisu, a chociaz zdjecia chce zgrac.

 

EDIT: Dobra, to inaczej, bo widze, ze tele padl, czy przyjma mi go na gwarancje pomimo, ze prawdopodobnie jest lekko zalany? Napewno zalany, bo aparaty paruja + pojawily sie "zadrapania" na ekranie widoczne na jasnym tle. Jak dla mnie to bezsens nie przyjac wodoodpornego telefonu na gwarancje, skoro niby wodoodporny to powinni jak dla mnie.


Użytkownik Skayova edytował ten post 22 lipiec 2017 - 17:20

  • 0

#2 ONLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1652
  • 17564 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix 5.8.4
  • Kernel:RR N
  • Operator:Orange

Napisano 22 lipiec 2017 - 18:24

Wodoodporność jest tak długo aż użytkownik nie zrobi czegoś, abu jej nie było. Ten model ma zaślepki, a więc same porty nie są do końca wodoszczelne, czyli kontakt z wodą przy braku zamknięcia zaślepki = brak wodoszczelności = złamanie zasad gwarancji,

Dlatego nie przyjmują. Nigdy nie masz pewności, gdzie jest wina. Użytkownik zrzuca na producenta, a ten na użytkownika (normalne).

 

Jak umiesz udowodnić, że telefon jest wodoszczelny (tu przydałoby się go włączyć i nagrać test ciśnienia wewnątrz urządzenia, który znajduje się w Service Menu) to powinni naprawić mimo wilgoci (bo ten test wskazuje, czy jest jakaś szczelina, czy nie).


  • 0

#3 OFFLINE Skayova

Skayova

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 7 postów
  • Skąd:O tam daleko! :v
  • Telefon:Xperia Z5 Premium
  • Android:Lollipop (5.1.1)
  • Operator:Orange

Napisano 22 lipiec 2017 - 20:02   Najlepsza odpowiedź

"tu przydałoby się go włączyć" - bardzo bym chciala, ostatnia rzecz jaka chce to oddawac do serwisu, ale jestem juz zmuszona.
Czyli przyjma i oddadza za max 2-3 dni, tak? Bo mi chodzi tylko o to, zeby sie wlaczyl, tak naprawde reszta mnie nie obchodzi. Jak nawet i nie wezma to musze szukac jakiegos, ktory sie zajmuje Sony najlepiej (szkoda, ze w Warszawie nie mieszkam, bo znalazlam tam). Teraz tylko dluzej ekran sie swieci na czarno, reszta jest tak samo. Co najlepsze aktualnmie druga Xperia tez zaczela juz cos odwalac, bo zachowuje sie jak moja stara X8, "niewidzialne palce" klikaja mi po wyswietlaczu.

A czy przyczyna nie wlaczenia te telefonu moze byc to, ze ma za malo pamieci wewnetrznej?



Dodano: 22 lipiec 2017 - 20:43

+ gdzie w gwarancji jest napisane cos o wodzie? Ja nic nie znalazlam, tylko pyl i kurz, a powod nie przyjecia jako normalne uzytkowanie (czy cos takiego).



Dodano: 22 lipiec 2017 - 21:02

I po telefonie. Dioda juz sie nie swieci. Zdechl.
Trudno, najwyzej popaplaja w serwisie, ze nie wezma i tyle.

Daje jako "rozwiazane", chociaz nie jest, ale coz.


  • 0

#4 ONLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1652
  • 17564 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix 5.8.4
  • Kernel:RR N
  • Operator:Orange

Napisano 22 lipiec 2017 - 20:25

Jak się w ogóle nie włącza, go zostaje walczyć z serwisem poprzez Sony (mail, FB, Twitter).
Szansa jest, że wymienią, bo naprawiać się tego nie podejmą.

W samej gwarancji nic nie ma, ale Sony kiedyś taką informację u siebie na stronie podało:
"Urządzenie Xperia Z5 jest odporne na wodę i pył, więc bez problemu wytrzyma deszcz czy mycie pod bieżącą wodą. Urządzenia nie należy całkowicie zanurzać ani wystawiać na działanie wody morskiej, słonej, chlorowanej czy płynów takich jak napoje. Niedozwolone i niewłaściwe użytkowanie urządzenia spowoduje unieważnienie gwarancji."
Więc jeśli nie było długotrwałego kontaktu zmiennym ciśnieniu (np. rzeka, czy jezioro( i/lub wodzie słonej (morze, czy ocean), to gwarancja powinna objąć naprawę.

Sent using D6503 - Resurrection Remix/RR N
  • 0







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: chce, ladowac, albo, klamie, skubany

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.