Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Serwis Sony w-support.pl oszukuje klientów

Sony w-support.pl Oszustwo

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE JWSP

JWSP

    Nowicjusz

  • Reputacja: 0
  • 1 postów
  • Telefon:Xperia M5
  • Android:Nie podano
  • Operator:Play

Napisano 11 październik 2017 - 09:21

W telefonach Sony M4 Aqua po naprawie bez wymiany wyświetlacza w serwisie w-supprot nie przeprowadzają żadnych testów szczelności (to samo dla Z3 i Z3 Compact).
Możecie znać na 100% że po naprawie serwisowej wasz telefon nie jest wodoodporny.
+ w-suport przeprowadza nie autoryzowane przez Sony amatorskie naprawy wygrzewając płytę główną, zamiast wymiany na nową.

 

Śmiało rzucajcie telefon do wody i wymagajcie wymiany na nowy według gwarancji Sony, a nie wymiany płyty glównej.

Załączone pliki


  • 0

#2 OFFLINE Jagusio

Jagusio

    Androidowy Śmieszek xd

  • Reputacja: 75
  • 1060 postów
  • Skąd:Głogów
  • Telefon:Xperia Z3
  • Android:Oreo (8.0.0)
  • Rom:Lineage OS 15.0
  • Kernel:Kernel LOS
  • Operator:Play

Napisano 11 październik 2017 - 13:36

"Śmiało rzucajcie telefon do wody i wymagajcie wymiany na nowy według gwarancji Sony, a nie wymiany płyty glównej." będzie zalanie więc nie przyjmą, pomysl pare razy zanim coś napiszesz xD "bez wymiany wyświetlacza" własnie BEZ to po co mają sprawdzać ? ja zmieniałem ekran w z3... i nie robiłes jakis testów, dałem pod kran,i działa elegancko :) i wgl po co ten post :v ? był bys wairygodny jak byś mbył troche na forum, ale to twój pierwszy post, wiec nie bd brał tg co napisałes na serio xd


  • 0

#3 ONLINE DominQ

DominQ

    Lojalny użytkownik

  • Reputacja: 27
  • 390 postów
  • Skąd:Kalisz
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Nougat (7.1.1)
  • Rom:45.0.A.7.137
  • Kernel:4.4.21-+
  • Operator:T-Mobile

Napisano 11 październik 2017 - 14:55

"Śmiało rzucajcie telefon do wody i wymagajcie wymiany na nowy według gwarancji Sony, a nie wymiany płyty glównej." będzie zalanie więc nie przyjmą, pomysl pare razy zanim coś napiszesz xD "bez wymiany wyświetlacza" własnie BEZ to po co mają sprawdzać ? ja zmieniałem ekran w z3... i nie robiłes jakis testów, dałem pod kran,i działa elegancko :) i wgl po co ten post :v ? był bys wairygodny jak byś mbył troche na forum, ale to twój pierwszy post, wiec nie bd brał tg co napisałes na serio xd

Mi xz 2 razy przyjeli przez przez zalanie



Dodano: 11 październik 2017 - 15:55

Piszesz głupoty wsupport to jeden z lepszych serwisow nigdy nie mialem problemu a wszystkie telefony,ktore wrocily byly wodoszczelne głupota


  • 0

#4 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1683
  • 17888 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix 5.8.5
  • Kernel:RR N
  • Operator:Orange

Napisano 11 październik 2017 - 14:57

Wg mnie ten post opisuje częściową prawdę, ale czy to coś zmienia?

Każdy serwis robi wszystko by (uczciwie, czy nie) zarobić, a więc zamiast wymieniać naprawia, acz bierze część na wymianę, czy stosuje tańsze zamienniki (o ile to możliwe i da się ukryć.

 

Tyle tylko, że przy wymianie płyty wymieniany jest też modem, a więc i IMEI, oraz moduł WiFi, czyli adres MAC, a tego nie mają jak oszukać.


  • 0

#5 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 588
  • 5364 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Nougat (7.1.1)
  • Rom:45.0.A.7.137
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 11 październik 2017 - 15:18

Co to za bzdury w ogole. Co wynika z tych zrzutów? Że płyta była grzana? Wygrzewanie płyty jest jedną z podstawowych operacji przeprowadzanych przez profesjonalne serwisy, a już obowiązkowym w przypadku zalan. Serwis nie ma obowiązku wymienić płyty głównej nawet jeżeli płyta faktycznie była zalana, tylko ma przywrócić jej działanie. Czasem zdarza się że odświeżenie polaczen, przywraca urządzenie do życia i jest z nim wszystko ok.
Co do zarzutu, że serwis nie sprawdza, czy urządzenie jest szczelne - gdzi,e to jest udowodnione, w którym miejscu?
Ja moja Z5 myłem pod kranem po naprawie (a nie powinienem) i problemów z nią nie ma do tej pory (była wcześniej naprawiana).
Kolego, zbyt bardzo się podpaliles. Każdy serwis tak dziala. No może jedynie nie Apple :)

Wysłane z mojego G8142 przy użyciu Tapatalka
  • 3







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Sony, w-support.pl, Oszustwo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.