Urządzenie nie jest zgodne z produktem - Google Play

Tu znajdziesz pomoc.

Urządzenie nie jest zgodne z produktem - Google Play

Postprzez rimanov » 15 cze 2012, o 11:28

Witam

Tak jak w temacie, loguję się w Markecie, wchodzę w Moje aplikacje, wybieram np. GoSms Pro żeby sprawdzić aktualizację, ale wyskakuje "twoje urządzenie nie jest zgodne z tym produktem". Zresztą, po wejściu do Play Google nie ma praktycznie żadnych aplikacji. Na palcach jednej ręki można policzyć te, które są wyświetlane. Mam rom FroyoPro 2.5...Jakieś pomysły? Do tej pory nie miałem takiego problemu...
Ludziom przytrafia sie to, co się przytrafia, a nie to, na co zasługują...
Avatar użytkownika
rimanov
User
 
Posty: 216
Dołączył(a): 29 maja 2011, o 08:39
Online: 3d 1h 22m 23s
Pochwały: 15
Telefon: mini
Wersja Androida: Eclair (2-2.1)
ROM: stock
Kernel: stock
Dodatkowo: odciski palców i smugi na ekranie,
groźne spojrzenie
Karta pamięci: jest ;)



Google
Reklama
User
 

Urządzenie nie jest zgodne z produktem - Google Play

Postprzez Pavl0o » 15 cze 2012, o 13:34

Spróbuj zrobić backup w CWM i wrócić do 2.1 i sprawdzić efekty.
Pavl0o
 

Urządzenie nie jest zgodne z produktem - Google Play

Postprzez rimanov » 15 cze 2012, o 13:54

Niestety, że względu na "możliwości" mojego internetu, nie mam jak wrócić do 2.1 :(
Ludziom przytrafia sie to, co się przytrafia, a nie to, na co zasługują...
Avatar użytkownika
rimanov
User
 
Posty: 216
Dołączył(a): 29 maja 2011, o 08:39
Online: 3d 1h 22m 23s
Pochwały: 15
Telefon: mini
Wersja Androida: Eclair (2-2.1)
ROM: stock
Kernel: stock
Dodatkowo: odciski palców i smugi na ekranie,
groźne spojrzenie
Karta pamięci: jest ;)

Urządzenie nie jest zgodne z produktem - Google Play

Postprzez Skeleth » 15 cze 2012, o 15:44

Zainstaluj chainfire 3D pro i kliknij opcję "fix market settings"

Tapatalk
Obrazek
Avatar użytkownika
Skeleth
User
 
Posty: 447
Dołączył(a): 28 paź 2011, o 20:20
Online: 25d 13h 22m 52s
Pochwały: 35
Telefon: Xperia Sola
Wersja Androida: Jelly Bean (4.1.2)
ROM: Ultimate Rom v11
Kernel: Experimental 10a
Sieć: Orange
Dodatkowo: Root
Odblokowany bootloader
Karta pamięci: 16 GB

Urządzenie nie jest zgodne z produktem - Google Play

Postprzez Blazejx8 » 15 cze 2012, o 22:37

Mam to samo, mam rom Froyo Pro 2.5, na 2.1 miałem wszystko normalnie ;/
Blazejx8
User
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16 maja 2012, o 18:10
Online: 1d 10h 25m 42s
Telefon: X8
ROM: GinderDX
Kernel: Stock
Karta pamięci: 16 gb :d

Urządzenie nie jest zgodne z produktem - Google Play

Postprzez rimanov » 16 cze 2012, o 08:38

Ciekawe jest to, że na FroyoPro 2.4 śmigał market normalnie...Jeśli dobrze pamiętam, na samym początku użytkowania przeze mnie FP 2.5 (kilka tygodni temu) też było wszystko dobrze...Aż tak nagle padło. Zobaczę jak to wygląda na romie PrimeHD 9. Chyba, że google wprowadziło politykę ograniczania użytkowania custom romów :hmm: Sony nie chce nam dać nawet zwykłego 2.2, a teraz coś takiego...
Ludziom przytrafia sie to, co się przytrafia, a nie to, na co zasługują...
Avatar użytkownika
rimanov
User
 
Posty: 216
Dołączył(a): 29 maja 2011, o 08:39
Online: 3d 1h 22m 23s
Pochwały: 15
Telefon: mini
Wersja Androida: Eclair (2-2.1)
ROM: stock
Kernel: stock
Dodatkowo: odciski palców i smugi na ekranie,
groźne spojrzenie
Karta pamięci: jest ;)

Urządzenie nie jest zgodne z produktem - Google Play

Postprzez Pavl0o » 16 cze 2012, o 11:10

Moje zdanie jest takie, że jest to błąd romu jakiś lub po prostu były jakieś błędy przy wgrywaniu go. Polecam jednak znaleźć możliwość przywrócenia telefonu do oryginalnego 2.1 i sprawdzenie, czy na 100% wszystko działa, jeśli tak to wina tego froyo i wróć może na wcześniejszą jego wersje albo czekaj na poprawkę.
Pavl0o
 

Urządzenie nie jest zgodne z produktem - Google Play

Postprzez soniakos » 16 cze 2012, o 11:21

Nawet najwięskzy irokez,oklapnie jeżeli nie ma dla kogo stać
Avatar użytkownika
soniakos
Helper
 
Posty: 1123
Dołączył(a): 24 sie 2011, o 11:52
Lokalizacja: Zielona Góra
Online: 63d 5h 59m 12s
Pochwały: 238
Telefon: C2105i
Wersja Androida: Jelly Bean (4.2.2)
ROM: 15.3.A.1.14
Kernel: Stock
Sieć: Play
Karta pamięci: 16 GB KingSton

Urządzenie nie jest zgodne z produktem - Google Play

Postprzez rimanov » 12 sty 2013, o 19:25

Dziękuję wszystkim za zaangażowanie. Zainstalowanie nowego play google nie pomogło. Zrobiłem full wipe parę dni temu, i nic to nie dało...zrobiłem jednak w razie czego jeszcze raz full wipe dzisiaj, i wgrałem ponownie rom, i wszystko ładnie śmiga...na razie...
Temat do zamknięcia :)
Ludziom przytrafia sie to, co się przytrafia, a nie to, na co zasługują...
Avatar użytkownika
rimanov
User
 
Posty: 216
Dołączył(a): 29 maja 2011, o 08:39
Online: 3d 1h 22m 23s
Pochwały: 15
Telefon: mini
Wersja Androida: Eclair (2-2.1)
ROM: stock
Kernel: stock
Dodatkowo: odciski palców i smugi na ekranie,
groźne spojrzenie
Karta pamięci: jest ;)




Powrót do X8 Pomoc techniczna



 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość