Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. To lipa :( trzeba czekać na aktualizację a jeżeli ta będzie nie prędko to pozostaje czasowa wymiana telefonu. Nie ma chyba innego rozwiązania. Gdybym coś ustalił to dam Wam znać co i jak.
  3. Zrobiłem naprawę przez Companion i dalej to samo, tzn. że ostatnia aktualizacja jest felerna.
  4. Niestety 😞 myślę że na chwilę obecną serwis też nie pomoże. Jak by wykonal ktoś szybciej naprawę oprogramowania przez Xperia Companion niż ja proszę dać znać
  5. Cześć, także kontaktowałem się mailowo z Sony. Powiem tak, nie pamiętam żadnego innego producenta, który w taki sposób traktowałby klientów. Żenada. Mają tylko dwa rozwiązania - reset urządzenia lub oddanie do serwisu. Zero kompetentnej pomocy. Zero chęci zainteresowania tematem. Niestety 😞
  6. Powiem tak, szkoda zachodu na pisanie do nich. Rozmawiałem z pomocą Sony, serwisem oraz operatorem i jeden zgania na drugiego i mówi, ze to nie jego działka ;)
  7. Yesterday
  8. Taką dostałem odpowiedź z supportu😡 Szanowny panie, dziękuję za kontakt z firmą Sony. Nawiązując do Pana zgłoszenia w sprawach aktualizacji prosimy o kontakt z operatorem który udostępnia aktualizacje. Telefon kupiłem w Sony Centre, niebrandowany, to do jakiego operatora mam się zwrócić?
  9. Też używam tylko SONY ale w wolnym czasie wykonam może naprawę oprogramowania. Konfiguracja nie zajmuje tak długo bo zrobię kopię zapasową. Co do ustawień fabrycznych to myślę że trzeba sobie odpuścić. Reset cofnie Ci do tej samej wersji więc szkoda czasu 😜
  10. No tak nowy telefon, od zawsze używam sprzętu Sony. Telefon służy mi do pracy i nie mam czasu na zabawy w ustawienia fabryczne i konfigurowanie wszystkiego od nowa. Nie można się do mnie dodzwonić, ja nie mogę dzwonić, po prostu tracę pieniądze. Zresztą sam telefon niemało kosztował, a jedyna pomoc supportu to wskazanie możliwości zrobienia resetu 🤬
  11. No co Ty? Przecież to nowy telefon. Jeśli to od aktualizacji to ogarna to. A robiliście reset do fabrycznych albo naprawę oprogramowania?
  12. Last week
  13. Wygląda jednak na to, że to jednak wina aktualizacji, skoro jest nas więcej, może jak dostaną kilka zgłoszeń to się wezmą do roboty. Jak nie to trzeba będzie się rozglądnąć za czymś innym :(
  14. Pisałem do pomocy Sony ale oni skierowali mnie do serwisu. Tam również niczego ciekawego się nie dowiedziałem.. czyli jak jest nas więcej wychodzi na to, że winne jest oprogramowanie. Próbował może ktoś z Was naprawy oprogramowania w Xperia Companion? Zamienialiscie karty miejscami? Jeśli to nie pomoże musimy czekać na aktualizacje 😉
  15. Witajcie, mam dokladnie taki sam problem po ostatniej aktualizacji. Nic na to nie pomaga. Dodatkowo po każdej takiej akcji zgubienia zasięgu telefon sam wchodzi do ustawień do zakładki karta sim i wchodzi na pierwszą kartę. Masakra. Na jaki adres wysłać takie zgłoszenie do sony?
  16. W Niemczech startuje właśnie preorder 10 III. Cena 429 euro do tego słuchawki Sony WH-CH710N, wysyłka od 11 czerwca.
  17. Wydaje mi się , że to aktualizacja, bo zaobserwowałem ten problem właśnie po niej. Mam 2 karty sim z Plusa i czasem zanika mi sieć na obu, nie można się dodzwonić, jak dzwonię to to tak samo kilka razy próbuję aż złapie sieć. Pisałem do pomocy Sony, ale chyba nie widzą problemu, bo kazali resetować telefon (no nie wpadłbym na to😆) albo zresetować do ustawień fabrycznych.
  18. [Hidden Content] Zdjęcia można pobrać. W informacjach jest, że Sony Xperia 1 III. Jeśli tak to wygląda faktycznie to zdjęcia nocne wychodzą bardzi ładnie.
  19. Obie karty od tego samego operatora? Czy każda od innego? Huawei P30 | Tapatalk
  20. Czy można prosić o reupload? Chciałbym przywrócić do życia E5.
  21. Witam, Mam problem ze swoją XPERIA 5 II. Mam ja od 4 mies. Używam 2 kart SIM. Kartę SIM1 używam do Internetu zaś SIM2 do połączeń i SMSow. Kiedy wykonuje połączenie ze SIM2 i po zakończeniu połączenia znika mi zasieg z 2 kart SIM jednocześnie. Po 10 sek wszystko wraca do normy. Jak ktoś zadzwoni na SIM2 tez czasem się tak dzieje. Gdy sprawdzam aktywny pakiet czy stan konta również są takie objawy. Przy smsach nie. Proszę mi powiedzieć jeśli byłaby uszkodzona karta SIM2 znikał by zasieg z 2 kart jednocześnie?
  22. Spróbuj Sony Xperia XA2 hard reset zgodnie z tą instrukcją [Hidden Content]
  23. [Hidden Content] Jeśli to prawda to już widzę skowyt Samsungowców 😄
  24. Earlier
  25. Niestety salej to samo. Zauwwzylem że dzieje się też to na karcie SIM1 ale dużo rzadziej niż na SIM2. Mała zmianka jest taka: kiedy wyłączę w opcjach SIM1 i używam SIM2 wszystko jest idealnie i to samo gdy wylacze SIM2 a używam SIM1
  26. Zamień karty SIM i zobacz czy będzie to samo.
  27. Mam pytanie odnośnie mojego sprzętu. 4 mies temu zakupiłem smartfon XPERIA 5II. Od ostantniego czasu pojawił się z nią problem. Otóż w smartfonie posiadam dwie karty SIM (SIM1:Orange i SIM2: Plus). Karte SIM2 Plus mam skonfigurowaną do obsługi połączeń głosowych. Kiedy używam kartę SIM2 po zakończeniu połączenia (nie zawsze ale często) zanika mi sieć jednego jak i drugiego operatora sieci na 10-15 sek. Przy wysyłaniu wiadomości SMS coś takiego się nie pojawia. Dodam, że na karcie SIM1 (połączenia i SMS) również nie mam tego problemu. We własnym zakresie wykonałem reset seci ale nie pomogło.
  28. Mam pytanie odnośnie mojego sprzętu. 4 mies temu zakupiłem smartfon XPERIA 5II. Od ostantniego czasu pojawił się z nią problem. Otóż w smartfonie posiadam dwie karty SIM (SIM1:Orange i SIM2: Plus). Karte SIM2 Plus mam skonfigurowaną do obsługi połączeń głosowych. Kiedy używam kartę SIM2 po zakończeniu połączenia (nie zawsze ale często) zanika mi sieć jednego jak i drugiego operatora sieci na 10-15 sek. Przy wysyłaniu wiadomości SMS coś takiego się nie pojawia. Dodam, że na karcie SIM1 (połączenia i SMS) również nie mam tego problemu. We własnym zakresie wykonałem reset seci ale nie pomogło.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. More in Guidelines and Privacy Policy .