Jump to content

marnsr.marnsr

Użytkownik
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

marnsr.marnsr last won the day on May 17

marnsr.marnsr had the most liked content!

About marnsr.marnsr

  • Rank
    Coś tam skrobnął

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Problem zgłoszony do supportu Sony oraz do serwisu na początku założenia tematu. Chyba że zglaszaliscie jeszcze gdzie indziej? Dajcie znać gdzie ?? Panowie zgłaszacie usterkę. Czym nas więcej tym szybciej może coś z tym zrobią ?
  2. Hej, Zmieniałem rodzaj pasma dla jednej a potem drugiej karty. Niestety nie przyniosło to rezultatu. Razem z innymi użytkownikami tego forum doszliśmy do wniosku, że jest to wina aktualizacji oprogramowania;)
  3. To lipa :( trzeba czekać na aktualizację a jeżeli ta będzie nie prędko to pozostaje czasowa wymiana telefonu. Nie ma chyba innego rozwiązania. Gdybym coś ustalił to dam Wam znać co i jak.
  4. Niestety ? myślę że na chwilę obecną serwis też nie pomoże. Jak by wykonal ktoś szybciej naprawę oprogramowania przez Xperia Companion niż ja proszę dać znać
  5. Powiem tak, szkoda zachodu na pisanie do nich. Rozmawiałem z pomocą Sony, serwisem oraz operatorem i jeden zgania na drugiego i mówi, ze to nie jego działka ;)
  6. Też używam tylko SONY ale w wolnym czasie wykonam może naprawę oprogramowania. Konfiguracja nie zajmuje tak długo bo zrobię kopię zapasową. Co do ustawień fabrycznych to myślę że trzeba sobie odpuścić. Reset cofnie Ci do tej samej wersji więc szkoda czasu ?
  7. No co Ty? Przecież to nowy telefon. Jeśli to od aktualizacji to ogarna to. A robiliście reset do fabrycznych albo naprawę oprogramowania?
  8. Pisałem do pomocy Sony ale oni skierowali mnie do serwisu. Tam również niczego ciekawego się nie dowiedziałem.. czyli jak jest nas więcej wychodzi na to, że winne jest oprogramowanie. Próbował może ktoś z Was naprawy oprogramowania w Xperia Companion? Zamienialiscie karty miejscami? Jeśli to nie pomoże musimy czekać na aktualizacje ?
  9. Karta SIM1:ORANGE , SIM2:Plus. Jakieś sugestie?
  10. Witam, Mam problem ze swoją XPERIA 5 II. Mam ja od 4 mies. Używam 2 kart SIM. Kartę SIM1 używam do Internetu zaś SIM2 do połączeń i SMSow. Kiedy wykonuje połączenie ze SIM2 i po zakończeniu połączenia znika mi zasieg z 2 kart SIM jednocześnie. Po 10 sek wszystko wraca do normy. Jak ktoś zadzwoni na SIM2 tez czasem się tak dzieje. Gdy sprawdzam aktywny pakiet czy stan konta również są takie objawy. Przy smsach nie. Proszę mi powiedzieć jeśli byłaby uszkodzona karta SIM2 znikał by zasieg z 2 kart jednocześnie?
  11. Niestety salej to samo. Zauwwzylem że dzieje się też to na karcie SIM1 ale dużo rzadziej niż na SIM2. Mała zmianka jest taka: kiedy wyłączę w opcjach SIM1 i używam SIM2 wszystko jest idealnie i to samo gdy wylacze SIM2 a używam SIM1
  12. Mam pytanie odnośnie mojego sprzętu. 4 mies temu zakupiłem smartfon XPERIA 5II. Od ostantniego czasu pojawił się z nią problem. Otóż w smartfonie posiadam dwie karty SIM (SIM1:Orange i SIM2: Plus). Karte SIM2 Plus mam skonfigurowaną do obsługi połączeń głosowych. Kiedy używam kartę SIM2 po zakończeniu połączenia (nie zawsze ale często) zanika mi sieć jednego jak i drugiego operatora sieci na 10-15 sek. Przy wysyłaniu wiadomości SMS coś takiego się nie pojawia. Dodam, że na karcie SIM1 (połączenia i SMS) również nie mam tego problemu. We własnym zakresie wykonałem reset seci ale nie pomogło.
  13. Mam pytanie odnośnie mojego sprzętu. 4 mies temu zakupiłem smartfon XPERIA 5II. Od ostantniego czasu pojawił się z nią problem. Otóż w smartfonie posiadam dwie karty SIM (SIM1:Orange i SIM2: Plus). Karte SIM2 Plus mam skonfigurowaną do obsługi połączeń głosowych. Kiedy używam kartę SIM2 po zakończeniu połączenia (nie zawsze ale często) zanika mi sieć jednego jak i drugiego operatora sieci na 10-15 sek. Przy wysyłaniu wiadomości SMS coś takiego się nie pojawia. Dodam, że na karcie SIM1 (połączenia i SMS) również nie mam tego problemu. We własnym zakresie wykonałem reset seci ale nie pomogło.
×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. More in Guidelines and Privacy Policy .