Jump to content

Advanced SystemCare a szybkość działania systemu


Recommended Posts

Wiem, że pytanie godne paranoika, ale czy to możliwe, aby ASC (nieważne, która wersja) spowalniał celowo system, po czym go "naprawiał" i "czyścił" w ten sposób go na jakiś czas "przyspieszając" tylko po to, żeby od ludzi wyciągać kasę za wersję pro?

Jeśli moja odp okazała się pomocna, pamiętaj o magicznym przycisku "PODZIĘKUJ" ;)

ALE

Nie pomagam na Privie!!!

PROUD USER OF

 

http://www.dje1d.co.uk/_images/nexus_4_banner.jpg

Link to post
Share on other sites

Mozliwe. Ostatnio mi sie avast na tablecie scrashowal i co? Tablet zaczal smigac! Od razu smiecia wywalilem.

 

Tak wiec z ASC tez tak moze byc. Mala szanda, ale miga probowac naciagnac ludzi na kase

 

Sent using tf300t - PAC-man/GRIMLOCK (Linaro)

Xiaomi Mi Max 3 6/128 (Nitrogen)

 

Region: China

Kolor: czarny

Bootloader: odblokowany

System: 10 (Q) 

Rom: AospExtended 7.0 Alpha

Kernel: AFRKernel (4.4.197)

Poprawki: 5 listopada 2019

Recovery: OrangeFox R10.0

Karta: ESTRELLA Rabbit Pattern 128GB (UHS-I U3 V60)

Modyfikacje: MAGISK Canary, EdXposed, Tiles, EdgeGestures561 DPI

Operator: Play Duet LPlay Rok Ważności Konta

Etui: Nillkin Glitter Bling

Wear: Amazfit Pace (A1612)

   Kolor: czarny

   Bootloader: odblokowany

   System: 5.1.1 (Lollipop)

   Rom: stock 2.8.5.0

   Kernel: stock (3.10.14)

   GPS: 19074

   Pasek: czarny, metal

   Etui: plastikowa ramka

 

Motorola Moto Z3 Play (XT1929-8)

 

Region: Reteu
Kolor: deep indigo

Bootloader: odblokowany

System: 9.0 (Pie)

Rom: stock PPWS29.131-27-1-15

Kernel: stock (4.4.153)

Poprawki: 1 listopada 2019

Recovery: TWRP 3.3.1-v4

Karta: SanDisk Ultra 128 GB (UHS-I U1)

Modyfikacje: MAGISK Canary, EdXposedTilesEdgeGestures320 DPI

Operator: Orange Free na kartę

Etui: aluminiowa ramka

Moto Mody:

 • Hasselblad True Zoom

 • Incipio offGRID Power Pack

 • Incipio Vehicle Dock

 • JBL SoundBoost 2

 • Moto 360 Camera

 • Moto Folio (czarny)

 • Moto Gamepad

 • Moto Insta-Share Projector

 • Moto Power Pack

 • Moto Style Shell (czarny, nylon)

 • Polaroid Insta-Share Printer

Wear: Xiaomi Mi Band 4

   Kolor: czarny

   FW: 1.0.7.44
   Pasek: czarny, metal

 

Link to post
Share on other sites

No moj Nexus 4 radzi sobie bezproblemowo z Avastem ciagle dzialajacym w tle... I jesli to wina Avasta, to telefon radzi sobie lepiej niz komputer? Na kompie mam 2 razy wiecej RAMu... Ale na tel 2 razy wiecej rdzeni... Nizsze taktowanie, ale zawsze 4 zamiast dwoch... Juz sam nie wiem... Chyba ze tak czesto korzystam z tel i tak przyzwyczailem sie do szybkosci dzialania systemu, ze komp mnie drazni

 

Sent from USG Ishimura using Connection Module

Jeśli moja odp okazała się pomocna, pamiętaj o magicznym przycisku "PODZIĘKUJ" ;)

ALE

Nie pomagam na Privie!!!

PROUD USER OF

 

http://www.dje1d.co.uk/_images/nexus_4_banner.jpg

Link to post
Share on other sites

Moj fon tez niezle sie trzymal mimo avasta, a tablet juz nie. Wydaje mi sie, ze avast ciagle cos tam "przesuwa" w pamieci rom, a moj tablet ma ja bardzo wolna wiec sie przycinal. Na kompie jest ok

 

A takich programow jak ten ASC to nigdy nie uzywalem i jest ok. No moze ccleaner, ale nie wiem, czy to dokladnie to samo. Mysle, ze sa one zbedne i nie wiele daja.

Xiaomi Mi Max 3 6/128 (Nitrogen)

 

Region: China

Kolor: czarny

Bootloader: odblokowany

System: 10 (Q) 

Rom: AospExtended 7.0 Alpha

Kernel: AFRKernel (4.4.197)

Poprawki: 5 listopada 2019

Recovery: OrangeFox R10.0

Karta: ESTRELLA Rabbit Pattern 128GB (UHS-I U3 V60)

Modyfikacje: MAGISK Canary, EdXposed, Tiles, EdgeGestures561 DPI

Operator: Play Duet LPlay Rok Ważności Konta

Etui: Nillkin Glitter Bling

Wear: Amazfit Pace (A1612)

   Kolor: czarny

   Bootloader: odblokowany

   System: 5.1.1 (Lollipop)

   Rom: stock 2.8.5.0

   Kernel: stock (3.10.14)

   GPS: 19074

   Pasek: czarny, metal

   Etui: plastikowa ramka

 

Motorola Moto Z3 Play (XT1929-8)

 

Region: Reteu
Kolor: deep indigo

Bootloader: odblokowany

System: 9.0 (Pie)

Rom: stock PPWS29.131-27-1-15

Kernel: stock (4.4.153)

Poprawki: 1 listopada 2019

Recovery: TWRP 3.3.1-v4

Karta: SanDisk Ultra 128 GB (UHS-I U1)

Modyfikacje: MAGISK Canary, EdXposedTilesEdgeGestures320 DPI

Operator: Orange Free na kartę

Etui: aluminiowa ramka

Moto Mody:

 • Hasselblad True Zoom

 • Incipio offGRID Power Pack

 • Incipio Vehicle Dock

 • JBL SoundBoost 2

 • Moto 360 Camera

 • Moto Folio (czarny)

 • Moto Gamepad

 • Moto Insta-Share Projector

 • Moto Power Pack

 • Moto Style Shell (czarny, nylon)

 • Polaroid Insta-Share Printer

Wear: Xiaomi Mi Band 4

   Kolor: czarny

   FW: 1.0.7.44
   Pasek: czarny, metal

 

Link to post
Share on other sites

Antywirusy na Androida istnieją tylko dlatego, bo da się je napisać. Przykładowo w iPhone nie można skanować pamięci urządzenia, więc nie można napisać antywirusa i to jest powodem, że takie aplikacje nie istnieją dla iOS, a nie fakt, że nie ma wirusów. Tymczasem wiele ludzi daje sobie wciskać bzdury w (sponsorowanych) artykułach twierdzących jaki to Android jest zawirusowany... Na Androida wirusów po prostu nie ma - ich istnienie nie jest technicznie możliwe. Podstawą określenia szkodliwego oprogramowania wirusem jest zdolność do replikacji, czyli zarażania innych programów a to w Androidzie jest absolutnie niemożliwe, gdyż ze względu na maszynę wirtualną Javy każda aplikacja uruchamiana jest w swojej piaskownicy (tzw. sandbox) i nie może przejść przez pamięć do innej aplikacji. Aplikacji na dysku też nie może modyfikować, gdyż zniszczy podpis aplikacji, więc po prostu ją uszkodzi.

 

Jedyny problem może się pojawić gdy użytkownik świadomie zainstalował i świadomie uruchomił szkodliwą aplikację (czyli malware). Wystarczy jednakże zachować proste dwa kroki: nigdy nie instalować aplikacji spoza Google Play, a i nawet nad instalacją tych z Google Play zastanowić się dwukrotnie, przejrzeć opinie, a jeśli jest ich mało - poczekać, aż zbierze się więcej.

 

Summa summarum: najlepszym antywirusem jest mózg. Niestety nie jest darmowy - trzeba go długo trenować.

Edited by Lawstorant

Glorious Nexus Master Race

Link to post
Share on other sites

Summa summarum pierwotnym tematem tego... Tematu byl Advanced SystemCare na PC a dyskusja przypadkowo przeniosla sie na antywirusy na Andka

 

Sent from USG Ishimura using Connection Module

Jeśli moja odp okazała się pomocna, pamiętaj o magicznym przycisku "PODZIĘKUJ" ;)

ALE

Nie pomagam na Privie!!!

PROUD USER OF

 

http://www.dje1d.co.uk/_images/nexus_4_banner.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. More in Guidelines and Privacy Policy .