Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Naprawa telefonu w nieautoryzowanym serwisie a utrata wodoszczelnosci i mozliwe problemy z serwisem

naprawa telefonu nieautoryzowanym serwisie utrata wodoszczelnosci mozliwe problemy serwisem

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE mistrzbara

mistrzbara

    Nowicjusz

  • Reputacja: 0
  • 3 postów
  • Telefon:Xperia Z3 Compact
  • Android:Nie podano
  • Operator:Play

Napisano 22 styczeń 2015 - 20:15

Czesc
Z3 dostalem jakis tydzien temu i dwa dni pozniej juz bylo po tylnim szkle.
Moglbym go wyslac do autoryzowanego serwisu, gdzie koszt naprawy jest niewiele wyzszy niz gdzie indziej, ale odstrasza mnie czas oczekiwania. Nie zdazylem sie nim jeszcze nacieszyc!

Teraz pytania:

Trafilem na info, ze nikt poza autoryzowanym serwisem nie zapewni mi wodoszczelnosci. Dzwonilem juz do paru miejsc i panowie zapewniali, ze wodoszczelnosc bedzie utrzymana. Jak to w koncu jest? I czy w ogole warto sobie z tego powodu zaprzatac glowe, bo podobno nawet w fabrycznie nowych telefonach roznie z wodoszczelnocsia bywa.

Druga sprawa. Czy po takim zabiegu, gdybym pozniej naprawial telefon u autoryzowanego serwisanta (mam ubezpieczenie), moga sie przyczepic do tej naprawy na boku?

Sprawa ostatnia. Rozumiem, ze przy otwieraniu telefonu zerwane zostaja jakies plomby itd, ale gdybym pozniej rozwalil np. przednia szybke to i tak sie zorientuja w autoryzowanym serwisie, ze z tylu bylo cos robione?

A no i czy ktos moze polecic jakis dobry serwis w Krakowie?


  • 0

#2 OFFLINE uremytoy

uremytoy

    Mod emeryt

  • Reputacja: 46
  • 2201 postów
  • Skąd:Białystok
  • Telefon:Xperia Z5 Compact
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:LOS 14.1
  • Kernel:z romu
  • Operator:Play

Napisano 22 styczeń 2015 - 20:44

po pierwsze zły działa, przeniosę

po drugie jezeli w trakcie gwarancji nie ważne z jakich pobudek naprawisz telefon w nieatuoryzowanym sewisie, gwarancja zostaje unieważniona tak więc odp na twoje pytanie: tak mogą się przyczepić. swoją drogą w zetkach ostatnio widać zbite (bo tak sądze że masz zbite) ekraniki są napawiane gwarancyjnie ofc nie wszystkie i taki np pajączek nie zostanie naprawiony ale np jak masz  kreskę to powinni naprawić za free na gwarancji


  • 0

#3 OFFLINE mistrzbara

mistrzbara

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 3 postów
  • Telefon:Xperia Z3 Compact
  • Android:Nie podano
  • Operator:Play

Napisano 22 styczeń 2015 - 21:24

NIestety jest to pajaczek, nie licze na gwarancje w tej sprawie. Natomiast najbardziej interesuje mnie, czy jezeli oddam kiedys taki naprawiany w nieautoryzowanym serwisie telefon do serwisu autoryzowanego w ramach ubezpieczenia (nie gwarancja, tylko naprawa za ktora zaplaci ubezpieczyciel), czy moga odmowic naprawy lub cos krecic??


Użytkownik mistrzbara edytował ten post 22 styczeń 2015 - 21:26

  • 0

#4 OFFLINE Xperiagosc

Xperiagosc

    Przyjaciel Forum

  • Reputacja: 186
  • 4722 postów
  • Skąd:okolice Kalisza
  • Telefon:Inny
  • Android:Lollipop (5.1)
  • Rom:Stock
  • Kernel:stock
  • Operator:Plus

Napisano 22 styczeń 2015 - 21:30

Teoretycznie, nie powinni, skoro tak czy siak, będą mieli zapłacone. Ale jak to już nie jedna historia pokazała, z nimi to nigdy nic nie wiadomo...

Kura pazurem to wydrapała, a Xperia Neo V Tapatalkiem 4 wysłała :-D
  • 0

#5 OFFLINE mistrzbara

mistrzbara

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 3 postów
  • Telefon:Xperia Z3 Compact
  • Android:Nie podano
  • Operator:Play

Napisano 22 styczeń 2015 - 22:04

Czyli lepiej oddac do autoryzowanego?


  • 0

#6 OFFLINE Xperiagosc

Xperiagosc

    Przyjaciel Forum

  • Reputacja: 186
  • 4722 postów
  • Skąd:okolice Kalisza
  • Telefon:Inny
  • Android:Lollipop (5.1)
  • Rom:Stock
  • Kernel:stock
  • Operator:Plus

Napisano 23 styczeń 2015 - 15:49

Dopóki masz gw, to lepiej. Po gwarancji to może nawet ci sąsiad naprawić, jak umie. :D

Kura pazurem to wydrapała, a Xperia Neo V Tapatalkiem 4 wysłała :-D

Użytkownik Xperiagosc edytował ten post 23 styczeń 2015 - 15:50

  • 0







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: naprawa, telefonu, nieautoryzowanym, serwisie, utrata, wodoszczelnosci, mozliwe, problemy, serwisem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.