Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Nawigacja Yanosik nie działa poprawnie

nawigacja yanosik

10 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE Lasmix

Lasmix

    Nowicjusz

  • Reputacja: 0
  • 3 postów
  • Telefon:Xperia E
  • Android:Jelly Bean (4.1.1)
  • Rom:stock
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 22 marzec 2016 - 00:03

Witam, od 2 tygodni posiadam telefon Sony Xperia E, jednak dzisiaj zauważyłem że nie działa mi nawigacja Yanosik, tzn. aplikacja się uruchamia, menu działa, mapa i ustalanie trasy też, ale już wskazywanie w którym miejscu na drodze się znajduję i prędkość z jaką jadę jest problemem. Prędkość jaką wskazuje to 0 km/h a pozycja pokazywana jest wybiórczo i na dodatek nie zawsze akurat ta w której się znajdujemy tylko całkowicie w innym miejscu przez które nawet nie przejeżdżałem. W czym tkwi problem? Instalacja ponowna nic nie dała. Dodam że inne nawigacje (Google Maps, Be-On-Road) chodzą bez problemu, tylko z Yanosikiem mam problem.

 

//Pomyliłem dział, proszę o przeniesienie do E/E Dual


rt1 (22 marzec 2016 - 01:11):
Temat został przeniesiony do odpowiedniego działu.

Użytkownik rt1 edytował ten post 22 marzec 2016 - 01:07

  • 0

#2 OFFLINE Cisuwa

Cisuwa

    Ostatni poziom wtajemniczenia

  • Reputacja: 182
  • 1574 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Rom:Stock
  • Kernel:Stock
  • Operator:Orange

Napisano 22 marzec 2016 - 06:04

To znaczy że janosik źle działa i w tym tkwi problem. Normalna rzecz. Aplikacje są aktualizowane, zmiany wprowadzane. Co za tym idzie, program może nie działać na pewnych systemach a nawet konkretnych urządzeniach. Czekaj na inną wersję albo używaj innej nawigacji.
  • 0

#3 OFFLINE Jakub

Jakub

    Nowicjusz

  • Reputacja: 161
  • 1109 postów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Operator:Inny

Napisano 22 marzec 2016 - 08:00

Możesz też spróbować ze starszą wersją yanosika.
  • 0

#4 OFFLINE Lasmix

Lasmix

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 3 postów
  • Telefon:Xperia E
  • Android:Jelly Bean (4.1.1)
  • Rom:stock
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 22 marzec 2016 - 11:24

No niestety zainstalowanie starszej wersji nie pomogło gdyż aplikacja pomimo włączonego internetu nie może uzyskać połączenia, pozostaje chyba tylko czekać


  • 0

#5 OFFLINE Cisuwa

Cisuwa

    Ostatni poziom wtajemniczenia

  • Reputacja: 182
  • 1574 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Rom:Stock
  • Kernel:Stock
  • Operator:Orange

Napisano 22 marzec 2016 - 11:52

Sprawdziłem z ciekawości i wogóle nie wyznacza trasy. Jeżeli to nie wina apki, to coś z serwerem mają. Chociaż problemy które opisujesz, mają raczej związek z aplikacją i telefonem tj brak właściwego położenia GPS. Sprawdź jeszcze starszą wersję albo poczekaj na nowszą. Możesz też do nich napisać że twój telefon jest w pełni kompatybilny z programem i opisz problem.
  • 0

#6 OFFLINE Lasmix

Lasmix

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 3 postów
  • Telefon:Xperia E
  • Android:Jelly Bean (4.1.1)
  • Rom:stock
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 22 marzec 2016 - 14:32

To chociaż wiem już że nie tylko ja mam problem z aplikacją :) Napiszę do nich i zobaczę co odpowiedzą, dzięki za sprawdzenie apki u siebie


  • 0

#7 OFFLINE deinahil

deinahil

    Nowicjusz

  • Reputacja: 0
  • 7 postów
  • Telefon:Xperia X8
  • Android:Nie podano
  • Operator:Play

Napisano 22 kwiecień 2016 - 09:29

Może po prostu masz uszkodzony GPS w tym telefonie?


  • 0

#8 OFFLINE Gość_Michał_*

Gość_Michał_*
  • Reputacja: 0

Napisano 15 grudzień 2020 - 18:54

Witam. Nie działa mi aplikacja yanosik nie reaguje na żaden adres który chce wpisać. Ma ktoś taki sam problem?
  • 0

#9 ONLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 697
  • 5698 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 18 grudzień 2020 - 11:53

Czy próbowałeś już coś robić na własną rękę? Na początek proponuje przejść do Ustawień telefonu i odszukać opcje wyświetlającą aplikacje. Potem odnaleźć Yanosika i wyczyścić jego dane. Opcjonalnie można usunąć i zainstalować ponownie. 


  • 0

#10 OFFLINE Gość_Mikołaj_*

Gość_Mikołaj_*
  • Reputacja: 0

Napisano 11 styczeń 2021 - 02:57

Witam, u mnie yanosik nie wyznacza trasy. Pojawia się komunikat bym zmienił wytyczne dotyczące opłaty za prom i bramki
  • 0

#11 ONLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 697
  • 5698 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 13 styczeń 2021 - 19:09

A czy przeinstalowanie aplikacji nie rozwiązuje tego problemu?


  • 0



Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nawigacja, yanosik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.