Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   

Zdjęcie

[GO] Prośba o pomoc w instalacji CyanogenMod

prośba pomoc instalacji cyanogenmod

10 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE Nietoper

Nietoper

Zaczyna się uczyć

• Reputacja: 2
  • 24 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Orange

Napisano 16 kwiecień 2016 - 12:44

Witam! Mam kilka pytań odnośnie instalacji CyanogenMod 12.1 na mojej Xperii Go. Dodam, że jestem raczej zielony jeśli chodzi o androidy i modyfikacje rom'ów itp, chociaż mam za sobą aktualizację oprogramowania za pomocą flashtool'a, więc podstawy znam.

Otóż natrafiłem na link na stronie xda-developers dotyczący CyanogenMod do mojej xperii, jednakże jest kilka niejasności, które chciałbym rozwiać z Waszą pomocą. Poniżej wstawię link do wspomnianego tematu:

Download

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

1. W instrukcji wspomniane jest, żeby "Extract boot.img from the zip and flash it via fastboot". Czyli mam to rozumieć żeby wypakować boot.img z paczki z romem, a następnie np za pomocą flashtool'a przejść w tryb fastboot i 'sflaszować' to? Prosiłbym o jakąś dokładniejszą instrukcję jak tego dokonać :P

2. Następnie w instrukcji jest "boot into recovery"- nie wiem jak wejść w tryb recovery w moim telefonie, poza tym nie trzeba instalować recovery dla CyanogenMod (CM Recovery)? Jeżeli tak, to prosiłbym o wytłumaczenie co krok po kroku zrobić.