Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   

Zdjęcie

Pogorszenie działania aparatu i brak aktualizacji do androida 6.0.1 po wizycie w serwisie

serwis naprawa aparat

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 OFFLINE neonik90

neonik90

Nowicjusz

• Reputacja: 0
  • 1 postów
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nie podano
  • Operator:Orange

Napisano 03 sierpień 2016 - 16:47

Cześć, z góry mówię że jestem laikiem

3 tygodnie temu wysłałem mojego D6503 do serwisu prosto z salonu T-mobile ze względu na to, że telefon po podłączeniu do ładowania kablem usb nie ładował się, mocno się nagrzewał i wyskakiwał komunikat, że bateria jest szybciej rozładowywana niż ładowana. Telefon oddałem zaktualizowany przez aktualizacje xperia do androida 6.0.1 

tydzień temu telefon wrócił z serwisu z informacją "Naprawa urządzenia była niemożliwa, zgodnie z gwarancją w urządzeniu wymieniono płytę główną"

- I wszystko było by OK gdyby nie to że nie mogę go teraz zaktualizować do 6.0.1; mam teraz androida 5.1.1 (1282-0218 R4C)

- zmienił mi się numer IMEI

- Pogorszyły mi się funkcje aparatu, z racji mojego zawodu robiłem dużo zdjęć drobnych detali trybem pseudo makro w "lepszej automatyce" a teraz nie mogę złapać ostrości nawet z odległości 30cm co strasznie mnie irytuje, więc oddalam aparat ale po zrobieniu zdjęcia detalu i późniejszym wykadrowaniu jakość jest niska!

Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Czy w serwisie coś zepsuli? Proszę o pomoc 

rt1 (03 sierpień 2016 - 18:12):
Nazwa tematu została poprawiona na zgodną z regulaminem.
Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum.

• 0

#2 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

Sensei

• Reputacja: 1207
  • 10199 postów
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:Oxygen OS 9.5.8
  • Kernel:Stock