Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Naprawa telefonu - zmienne decyzje serwisu.

naprawa telefonu zmienne decyzje serwisu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE krzysztof.piotr

krzysztof.piotr

    Stały Bywalec

  • Reputacja: 0
  • 47 postów
  • Telefon:Xperia Z3
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Inny

Napisano 14 październik 2016 - 20:26

Witam,

Mój wątek niestety zamknięty wiec zakładam nowy, może pomożecie.

Pękniety ekran:

https://www.xperiasi...oże-sam-pęknąć/

 

Serwis 10.10 napisał, że gwarancja: Tak, opis usterki i naprawa w toku. Dziś, zmienił zdanie, gwarancja:nie, oczekiwanie na zatwierdzenie kosztorysu. Czy to jest normalne w w-support i co teraz, tak jak pisaliście Panowie, ekran nie ma pająka i naprawdę go nie zbiłem. Jak zadziałać, tzn, napisać do sony tylko do kogo i gdzie? Czy fakt, że najpierw było ok, naprawa gawrancyna coś zmienia?

 

Dzięki.


  • 0

#2 OFFLINE krzysztof.piotr

krzysztof.piotr

    Stały Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 47 postów
  • Telefon:Xperia Z3
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Inny

Napisano 16 październik 2016 - 21:47

Nikt nigdy nie miał podobnej historii? Czy też wspomniany serwis ucisza wszystkich niepokornych?


  • 0

#3 OFFLINE BENNY777

BENNY777

    Nowicjusz

  • Reputacja: 1
  • 9 postów
  • Telefon:Xperia XZ
  • Android:Nie podano
  • Operator:Orange

Napisano 17 październik 2016 - 08:49

Nic nie jest do stracenia niestety pozostaje Tobie walka. Zmiana statusu gwarancji nic nie zmienia. Pozostaje kontakt z Sony zrób odwołanie albo telefonicznie albo mailowo

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

najlepiej jak miał być foty telefonu przed wysyłką i udowodnił byś, że telefon nie upadł. Dokładnie opisz jak to się stało , kiedy zauważyłeś. Czy to skutkuje powiem z doświadczenia, że czasami tak sam tak miałem. Serwis pozostawia wiele do życzenia za to Sony przywróciło mi wiarę w firmę i przy następnej wymianie telefonów będzie właśnie ten.   Jednak po kontakcie z serwisem o mało co były by to ostanie telefony tej marki.


  • 1

#4 OFFLINE krzysztof.piotr

krzysztof.piotr

    Stały Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 47 postów
  • Telefon:Xperia Z3
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Inny

Napisano 17 październik 2016 - 09:59

Nic nie jest do stracenia niestety pozostaje Tobie walka. Zmiana statusu gwarancji nic nie zmienia. Pozostaje kontakt z Sony zrób odwołanie albo telefonicznie albo mailowo

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

najlepiej jak miał być foty telefonu przed wysyłką i udowodnił byś, że telefon nie upadł. Dokładnie opisz jak to się stało , kiedy zauważyłeś. Czy to skutkuje powiem z doświadczenia, że czasami tak sam tak miałem. Serwis pozostawia wiele do życzenia za to Sony przywróciło mi wiarę w firmę i przy następnej wymianie telefonów będzie właśnie ten.   Jednak po kontakcie z serwisem o mało co były by to ostanie telefony tej marki.

Dzięki Benny, napisałem do sony przez xperia care, tak jak zgłaszałem naprawę, nie było bezpośredniego maila, tylko jakiś formularz, przez który opisałem sprawę. Fotki wrzucil serwis, ale mam swoje. Czekam na odpowiedż.


  • 0

#5 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 649
  • 5383 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 17 październik 2016 - 12:45

Status może być ustawiany z marszu na Tak jeśli paczka zawiera dokumenty. Być może technicy później weryfikują czy naprawa odbędzie się w ramach gwarancji czy nie

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 OFFLINE krzysztof.piotr

krzysztof.piotr

    Stały Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 47 postów
  • Telefon:Xperia Z3
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Inny

Napisano 17 październik 2016 - 13:40

Rozmowa telefoniczna z SONY - nie uznamy, wina urzytkownika. Koniec drogi czy są jescze jakieś opcje? Panowie, ja naprawdę tego nie zbiłem, jak bym zbił to bym odpuścił.


Użytkownik juggler edytował ten post 17 październik 2016 - 20:32

  • 0

#7 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 649
  • 5383 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 17 październik 2016 - 20:32

Rozmowa telefoniczna z SONY
z Sony czy z w-support? 
  • 0

#8 OFFLINE BENNY777

BENNY777

    Nowicjusz

  • Reputacja: 1
  • 9 postów
  • Telefon:Xperia XZ
  • Android:Nie podano
  • Operator:Orange

Napisano 17 październik 2016 - 21:55

Dokładnie czy rozmawiałeś z Sony czy z serwisem?. Jak dla mnie to rozmawiałeś z serwisem Sony daje sobie co najmniej 3 dni na zbadane sprawy. Zawsze nadają numer 1-2.....


Użytkownik BENNY777 edytował ten post 18 październik 2016 - 06:03

  • 0

#9 OFFLINE krzysztof.piotr

krzysztof.piotr

    Stały Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 47 postów
  • Telefon:Xperia Z3
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Inny

Napisano 18 październik 2016 - 07:13

z Sony czy z w-support?

Sony. Najpierw napisałem maila, potem zadzwoniłem.

Rozmowa wyglądała mniej więcej tak:

-czy otrzymali Pańśtwo mojego maila opisującego problem?

-chwileczkę zapoznam się z dokumentacją

- ......muzyka ......

- podtrzymujemy decyzję serwisu

- czy widziała Pani dokumentację serwisu ?

- tak

 

I potem odbijanie piłeczki. Oczywiście bez rezultatu. I było to Sony, a nie w-support niestety. Po fakcie dostałem maila który stwierdza, że to nie ich wina (materiałowa montażowa), ale nie określa jak powstały uszkodzenia. Ot i tyle. :(


Użytkownik krzysztof.piotr edytował ten post 18 październik 2016 - 07:18

  • 0

#10 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 649
  • 5383 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 18 październik 2016 - 08:27

Z tego co pamiętam, ktoś kiedyś chwalił się, że status naprawy zmienił się po wysłaniu wiadomości na fanpagu Sony. Ale przypuszczam, że to info rozeszło się i wiele osób tak zaczęło robić. Zajrzałem do Twojego wcześniejszego tematu i jak dla mnie wygląda to na uszkodzenie pod wpływem nacisku na przednią część telefonu (ciasne kieszenie?). Obawiam się, że jeżeli coś byś chciał teraz wskórać to tylko na drodze sądowej.


  • 0

#11 OFFLINE krzysztof.piotr

krzysztof.piotr

    Stały Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 47 postów
  • Telefon:Xperia Z3
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Inny

Napisano 20 październik 2016 - 05:55

Wiesz Juggler, to była kieszeń kurtki, więc cholerka nawet nie było jak zgniesć, samochodem nie jeździłem to nawet na pas bezpieczństwa nie mogę zwalić. Finał jest taki, że drugi e-mail do Sony, także negatywny. Nie mogę się doprosić żeby W support określił przyczynę pęknięcia, tak abym nie "zrobił" tego ponownie.
 

Drugie pytanie: zmieniał ktoś obudowę+ekrean w którymś z serwisów które oferują to na allegro? Może macie jakiś pewny?


Użytkownik krzysztof.piotr edytował ten post 08 listopad 2016 - 14:22

  • 0

#12 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 649
  • 5383 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 20 październik 2016 - 12:12

Japonia poprosi pewnie o kontakt z lokalnym oddziałem. W Warszawie mógłbym Ci podać jakieś namiary, ale wiadomo - tanio nie będzie

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 OFFLINE krzysztof.piotr

krzysztof.piotr

    Stały Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 47 postów
  • Telefon:Xperia Z3
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Inny

Napisano 20 październik 2016 - 18:20

Japonia poprosi pewnie o kontakt z lokalnym oddziałem. W Warszawie mógłbym Ci podać jakieś namiary, ale wiadomo - tanio nie będzie

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

To poproszę może się wybiorę bliżej grudnia. W necie ramka + screen bez wymiany 370 zł. Twierdzą, że oryginalne, ale gdzieś na południu Polski.


Użytkownik krzysztof.piotr edytował ten post 20 październik 2016 - 18:21

  • 0

#14 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 649
  • 5383 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 21 październik 2016 - 12:42

W Warszawie będzie drożej (bo to Warszawa). Mogę polecić dwa serwisy, tam czasem naprawiam urządzenia firmowe. 

 

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.


  • 0







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: naprawa, telefonu, zmienne, decyzje, serwisu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.