Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Sony L1 G3311 problem z baterią

sony g3311 problem baterią

16 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE PressionLife

PressionLife

    Bywalec

  • Reputacja: 0
  • 30 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Telefon:Xperia L1
  • Android:Nougat (7.0)
  • Operator:Orange

Napisano 16 sierpień 2017 - 17:13

Cześć,

 

Przeszukałem całe forum nie znalazłem sekcji dla Sony L1 G3311 dlatego od razu piszę i przepraszam moderatorów za umieszczenie akurat w tej sekcji ale nie wiem do której najlepiej dopasować.

 

Mam telefon od poniedziałku NOWY.

 

Mam parę ale co do telefonu ale to w innym wątku założę stos pytań tutaj chciałbym skupić się na żywotności baterii, coś mi ją zjada tylko nie wiem o co chodzi.

 

Rano miałem 90 procent o godzinie 5:40 potem maksymalnie zaczęła spadać z telefonu prawie wcale nie korzystałem.

 

Wrzucam poniżej screeny może to coś wyjaśni Wam bo mi nic to nie mówi.

Załączone pliki


  • 0

#2 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2102
  • 21161 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 16 sierpień 2017 - 17:21

Próbowałeś zrestartować urządzenie? Czasem jakaś aplikacja się zawiesi i nijak system nie może jej ubić, a samemu przeszukiwać winnych to mordęga.

 

Jak wciśniesz ekran, to jak dużo danych jest pod Aktywność i jak się to ma do Ekran włączony?

 

Co do działu, to jesteś pierwszą osobą z L1 na forum (i w ogóle pierwszą, o której wiem, że ma L1 :P), więc nie ma działu, bo byłby w praktyce pusty. Jak będzie trzeba to powstanie.


  • 0

#3 OFFLINE PressionLife

PressionLife

    Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 30 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Telefon:Xperia L1
  • Android:Nougat (7.0)
  • Operator:Orange

Napisano 16 sierpień 2017 - 17:32

Próbowałeś zrestartować urządzenie? Czasem jakaś aplikacja się zawiesi i nijak system nie może jej ubić, a samemu przeszukiwać winnych to mordęga.

 

Jak wciśniesz ekran, to jak dużo danych jest pod Aktywność i jak się to ma do Ekran włączony?

 

Co do działu, to jesteś pierwszą osobą z L1 na forum (i w ogóle pierwszą, o której wiem, że ma L1  :P), więc nie ma działu, bo byłby w praktyce pusty. Jak będzie trzeba to powstanie.

 

Robiłem przywracanie ustawień nawet.

 

Teraz mam 2 % baterii - normalnie ładować czy czekać aż się wyładuje ?

 

Aplikacje w tle na bieżąco zamykam poprzez wciśnięcie kwadracika i potem daje zamknij wszystkie.

 

Gdy wcisnę ekran to pokazuje tylko to :

 

 

 

 

Załączone pliki


Użytkownik PressionLife edytował ten post 16 sierpień 2017 - 17:33

  • 0

#4 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2102
  • 21161 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 16 sierpień 2017 - 17:43

To, że wyłączasz aplikacje w tle, to nie znaczy, że i procesy. Te dalej działają i dzięki temu masz powiadomienia z FB, Sklepu, itp.

 

Co do screena, to bardziej mi o wykres chodziło. Bo tam jeszcze są dodatkowo informacje na temat działania telefonu - WiFi, GPS, ekranu, czy czasu działania systemu (kiedy telefon nie śpi).


  • 0

#5 OFFLINE PressionLife

PressionLife

    Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 30 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Telefon:Xperia L1
  • Android:Nougat (7.0)
  • Operator:Orange

Napisano 16 sierpień 2017 - 18:37

To, że wyłączasz aplikacje w tle, to nie znaczy, że i procesy. Te dalej działają i dzięki temu masz powiadomienia z FB, Sklepu, itp.

 

Co do screena, to bardziej mi o wykres chodziło. Bo tam jeszcze są dodatkowo informacje na temat działania telefonu - WiFi, GPS, ekranu, czy czasu działania systemu (kiedy telefon nie śpi).

 

Rozumiem teraz.

 

Czyli co robić ?

 

Nigdzie nie widze dodatkowych informacji, żeby pokazać Ci inne zużycie niż to co wkleiłem.


  • 0

#6 OFFLINE Jakub

Jakub

    Nowicjusz

  • Reputacja: 161
  • 1109 postów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Operator:Inny

Napisano 16 sierpień 2017 - 18:48

@ch3mn3y w 7.0 nie ma już szczegółowego wykresu.
  • 0

#7 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2102
  • 21161 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 16 sierpień 2017 - 19:30

@Jakub

:(

 

@PressionLife

Jeśli jesteś pewien, że nie ma żadnej apki, która może to powodować, to zostaje wgranie softu na nowo. Xperia Companion lub w ostateczności Flashtool albo Xflasher.


  • 0

#8 OFFLINE PressionLife

PressionLife

    Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 30 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Telefon:Xperia L1
  • Android:Nougat (7.0)
  • Operator:Orange

Napisano 17 sierpień 2017 - 19:56

@Jakub

:(

 

@PressionLife

Jeśli jesteś pewien, że nie ma żadnej apki, która może to powodować, to zostaje wgranie softu na nowo. Xperia Companion lub w ostateczności Flashtool albo Xflasher.

 

Nie mam możliwości sprawdzenia.

 

Zabieram się za ściąganie Xperia Companion i zobaczymy oby pomogło bo nie możliwe dla mnie, telefon nowy a bateria sama ucieka i nie wytrzymuje niecalego dnia.


  • 0

#9 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2102
  • 21161 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 17 sierpień 2017 - 20:15

Czasem takie baterie przechodzą testy. Sony Mobile chyba ich nawet nie testuje tylko wierzy danym dostawcy (też Sony, ale inny oddział).


  • 0

#10 OFFLINE PressionLife

PressionLife

    Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 30 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Telefon:Xperia L1
  • Android:Nougat (7.0)
  • Operator:Orange

Napisano 17 sierpień 2017 - 20:48

Czasem takie baterie przechodzą testy. Sony Mobile chyba ich nawet nie testuje tylko wierzy danym dostawcy (też Sony, ale inny oddział).

 

Czyli co masz na myśli ?

 

Wadliwa bateria może być ?


  • 0

#11 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2102
  • 21161 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 17 sierpień 2017 - 21:12

Może. Nawet w nowym urządzeniu. Jednak soft (opcją "Naprawa") warto wgrać na nowo soft, aby mieć pewność, że to bateria, a nie jakiś problem z systemem.


  • 0

#12 OFFLINE PressionLife

PressionLife

    Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 30 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Telefon:Xperia L1
  • Android:Nougat (7.0)
  • Operator:Orange

Napisano 18 sierpień 2017 - 13:21

Może. Nawet w nowym urządzeniu. Jednak soft (opcją "Naprawa") warto wgrać na nowo soft, aby mieć pewność, że to bateria, a nie jakiś problem z systemem.

 

Ładuje telefon, jak naładuje to od razu tak zrobię.

 

Dam znać jak rezultat.



Dodano: 18 sierpień 2017 - 14:21

Może. Nawet w nowym urządzeniu. Jednak soft (opcją "Naprawa") warto wgrać na nowo soft, aby mieć pewność, że to bateria, a nie jakiś problem z systemem.

Niestety za dużo to nie pomogło, z telefonu korzystałem naprawdę bardzo mało.

Screeny :

Proszę o rady co robić mogę.

Załączone pliki


  • 0

#13 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2102
  • 21161 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 18 sierpień 2017 - 13:36

Wg mnie problem ten może być spowodowany przez 2 rzeczy:

  • brak wejścia urządzenia w tryb snu (Deep Sleep) - jeśli nie powoduje tego jakaś aplikacja, to powodem musi być osprzęt,
  • uszkodzenie mechaniczne.

W obu wypadkach jedynie serwis coś pomoże.


  • 0

#14 OFFLINE PressionLife

PressionLife

    Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 30 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Telefon:Xperia L1
  • Android:Nougat (7.0)
  • Operator:Orange

Napisano 18 sierpień 2017 - 14:12

Wg mnie problem ten może być spowodowany przez 2 rzeczy:

  • brak wejścia urządzenia w tryb snu (Deep Sleep) - jeśli nie powoduje tego jakaś aplikacja, to powodem musi być osprzęt,
  • uszkodzenie mechaniczne.

W obu wypadkach jedynie serwis coś pomoże.

 

Szkoda, że nie jestem sam w stanie nic zrobić - serwis zapewne będzie trzymać telefon długo.

 

Dziękuje za radę.


  • 0

#15 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2102
  • 21161 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 18 sierpień 2017 - 14:16

Jak będziesz im przeszkadzał na fejsie, to i w tydzień wróci :D

Choć nie zawsze to pomaga.


  • 0

#16 OFFLINE Jakub

Jakub

    Nowicjusz

  • Reputacja: 161
  • 1109 postów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Operator:Inny

Napisano 18 sierpień 2017 - 19:19

Ja ostatnio przeszkadzając na fb czekałem 18 dni.
  • 0

#17 OFFLINE Jagusio

Jagusio

    Androidowy Śmieszek xd

  • Reputacja: 88
  • 1150 postów
  • Skąd:Głogów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Operator:Plus

Napisano 18 sierpień 2017 - 21:21

Ja ostatnio przeszkadzając na fb czekałem 18 dni.

he he... ja 5dni xd


  • 0



Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sony, g3311, problem, baterią

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.