Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

M4 Aqua wyłącza się i nie chce sie włączyć.

aqua wyłącza chce włączyć

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE Cappy99

Cappy99

    Nowicjusz

  • Reputacja: 0
  • 2 postów
  • Skąd:salon Play
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 08 październik 2017 - 14:43

Witam.
  Tak jak w temacie. Telefon się nagle wyłącza/uruchamia ponownie. Włącza się do momentu pojawienia się napisu SONY po czym znowu się wyłącza (i tak w kółko). Dzisiaj ok. 10 min tak się uruchamiał dopóki jakimś cudem nareszcie sie włączył i mogłem normalnie z niego korzystać. Tak dzieje się co jakiś czas. Telefon 3 dni temu wrócił z serwisu po wymianie gniazda słuchawkowego i wgraniu nowego oprogramowania.


  • 0

#2 OFFLINE Jagusio

Jagusio

    Androidowy Śmieszek xd

  • Reputacja: 88
  • 1150 postów
  • Skąd:Głogów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:MIUI 9
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 08 październik 2017 - 14:58

na nowo wgraj system... 


  • 0

#3 OFFLINE Cappy99

Cappy99

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 2 postów
  • Skąd:salon Play
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 16 październik 2017 - 18:17

na nowo wgraj system... 

nie pomoglo


  • 0

#4 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1956
  • 19658 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix (5.8.5)
  • Kernel:Marrow Kernel (0.6 beta)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 16 październik 2017 - 18:36

Czym wgrywałeś? Jeśli Flashtoolem, to czy zaznaczyłeś wszystkie dostępne opcje pod Wipe?


  • 0

#5 OFFLINE mopide

mopide

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 8
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław i okolice :)
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:różne już się próbowało
  • Kernel:j.w. :)
  • Operator:Nju-Mobile

Napisano 15 grudzień 2017 - 19:40

Hej,też to miałem. Na XDA jest długo komentowany wątek na ten temat. To usterka sprzętowa.
Oddałem na gwarancji, w-support wymienił aparat (ciekawe po co jak dobrze robił zdjęcia) i wgrał soft od nowa. Wiedziałem, że to nic nie da, bo już kilka razy próbowałem naprawy przez Xperia Companion i już przy pierwszym boocie się resetował, albo na programie konfiguracyjnym się wyłączył. Albo ogólnie jak już się z koma korzystało, całkiem losowo.
Więc jadąc po telefon płakałem, że zostanę z zepsutym złomem.

Na szczęście telefon nie uruchomił się przy pierwszym uruchomieniu w salonie t-mobile. :D obsługa salonu skonsternowana. A ja nagrałem filmik 1 min, który wrzuciłem na chmurę i link wysłałem mailem do w-support. Telefonu oczywiście nie odebrałem bo niby dlaczego. :D

Za drugim razem wymienili płytę główną. Wydaje mi się że też baterię, bo trzyma teraz o wiele lepiej niż przed awarią.

Myślę, że to usterka systemowa. Może też nagraj filmik, żeby nie było wątpliwości o co chodzi, wyślij ponownie, napisz, że ostatnio wgrali soft i usterka pojawiła się po x czasu używania.

Oni doskonale wiedzą, że były wadliwe serie tych tel. Tylko lecą w kulki.

Teraz śmiga jak burza. Na kernelu skymelon dzisiaj antutu pokazało 43800 (mam screen!) To jeszcze całkiem wydajne urządzenie nawet jak na te czasy. (przed zmianą kernela w teście miał ok 35000).

Moim zdaniem ponowna reklamacja, powodzenia!
  • 2

#6 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1956
  • 19658 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix (5.8.5)
  • Kernel:Marrow Kernel (0.6 beta)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 15 grudzień 2017 - 20:03

Dobrze, że jest OK.

Jednak moim zdaniem pozytywna reklamacja M4 jest wtedy, gdy w zamian dadzą XA.

Oddanie, nawet nowego M4, to tak neutralne zakończenie.

A każde inne rozwiązanie to zakończenie negatywne.


  • 1

#7 OFFLINE Jagusio

Jagusio

    Androidowy Śmieszek xd

  • Reputacja: 88
  • 1150 postów
  • Skąd:Głogów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:MIUI 9
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 15 grudzień 2017 - 20:48

Dobrze, że jest OK.

Jednak moim zdaniem pozytywna reklamacja M4 jest wtedy, gdy w zamian dadzą XA.

Oddanie, nawet nowego M4, to tak neutralne zakończenie.

A każde inne rozwiązanie to zakończenie negatywne.

ogolnie dziwna sprawa z tymi m4a :l ze to taki syf 


  • 0

#8 OFFLINE PMokry

PMokry

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 14
  • 99 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Telefon:Inny
  • Android:Nougat (7.0)
  • Rom:Stock
  • Kernel:Stock
  • Operator:Mobile Vikings

Napisano 15 grudzień 2017 - 23:38

M4A trzeba reklamować tak długo, aż dostanie się XA. Która jest dużo lepsza od M4A i o wiele mniej awaryjna.
Moja M4A była kilka razy w serwisie, wymienili mi 2 płyty główne i w końcu dostałem XA. Zmiana na duży plus.
  • 0

#9 OFFLINE Jagusio

Jagusio

    Androidowy Śmieszek xd

  • Reputacja: 88
  • 1150 postów
  • Skąd:Głogów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:MIUI 9
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 16 grudzień 2017 - 00:11

M4A trzeba reklamować tak długo, aż dostanie się XA. Która jest dużo lepsza od M4A i o wiele mniej awaryjna.
Moja M4A była kilka razy w serwisie, wymienili mi 2 płyty główne i w końcu dostałem XA. Zmiana na duży plus.

podobnie miałem :P 


  • 0

#10 OFFLINE PMokry

PMokry

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 14
  • 99 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Telefon:Inny
  • Android:Nougat (7.0)
  • Rom:Stock
  • Kernel:Stock
  • Operator:Mobile Vikings

Napisano 16 grudzień 2017 - 01:07

Chociaż moja XA też latała po gwarancji, tak w końcu udało im się zrobić. Ale wymienili chyba wszystko poza płytą główną :biggrin:

Najważniejsze to uparcie oddawać na serwis, jak cokolwiek nie działa.


  • 1

#11 OFFLINE mopide

mopide

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 8
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław i okolice :)
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:różne już się próbowało
  • Kernel:j.w. :)
  • Operator:Nju-Mobile

Napisano 17 grudzień 2017 - 07:17

Dobrze, że jest OK.
Jednak moim zdaniem pozytywna reklamacja M4 jest wtedy, gdy w zamian dadzą XA.
Oddanie, nawet nowego M4, to tak neutralne zakończenie.
A każde inne rozwiązanie to zakończenie negatywne.


Mój m4 Aqua był oddany jak miał prawie 2 lata - miesiąc przed zakończeniem gwarancji
  • 0

#12 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1956
  • 19658 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix (5.8.5)
  • Kernel:Marrow Kernel (0.6 beta)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 17 grudzień 2017 - 12:10

Jak dali nową płytę główną, to wiesz, że masz nową gwarancję, liczoną od dnia kiedy wydali lub dostałeś urządzenie do ręki (nie jestem na 100% pewien, która data).


  • 0

#13 OFFLINE mopide

mopide

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 8
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław i okolice :)
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:różne już się próbowało
  • Kernel:j.w. :)
  • Operator:Nju-Mobile

Napisano 17 grudzień 2017 - 23:08

E chyba nie ;-)
  • 0

#14 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1956
  • 19658 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix (5.8.5)
  • Kernel:Marrow Kernel (0.6 beta)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 17 grudzień 2017 - 23:25

No chyba tak.
Urządzenie poznaje się po jego numerze IMEI. IMEI to numer powiązany z modemem, który jest częścią płyty głównej.
Tak więc: nowa płyta = nowy modem = nowy IMEI = nowe urządzenie = nowa gwarancja*
 
*zgodnie z 

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

:

Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy.

Artykuł ten jest ważny od 23.12.2014, a więc każde urządzenie, które (właśnie tutaj nie wiem, czy) zostało sprzedane (pojedyncza sztuka), wyprodukowane (pojedyncza sztuka), czy pojawiło się na rynku (seria urządzeń), podlega pod niego.

 

A M4 to model z 2015 roku, a więc artykuł już wiąże Sony prawnie do udzielenia nowej gwarancji.

 

A nawet jeśli "nowy IMEI =/= nowe urządzenie" (co jest mało prawdopodobne, bo zmieniły się wszystkie numery oznaczające urządzenie - IMEI(e), MAC adres karty WiFi, czy MAC adres karty BT), to i tak doszło tu do "dokonania istotnej naprawy".


  • 0

#15 OFFLINE PMokry

PMokry

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 14
  • 99 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Telefon:Inny
  • Android:Nougat (7.0)
  • Rom:Stock
  • Kernel:Stock
  • Operator:Mobile Vikings

Napisano 18 grudzień 2017 - 08:00

Na pewno zmiana IMEI oznacza nową gwarancję. Przerabiałem to już w M4A i po wymianie jest nowa. Najlepiej potwierdzić to u w-support np. na FB.
  • 0

#16 OFFLINE mopide

mopide

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 8
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław i okolice :)
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:różne już się próbowało
  • Kernel:j.w. :)
  • Operator:Nju-Mobile

Napisano 19 grudzień 2017 - 08:13

Dobrze, że mam kopię kluczy DRM :D jak coś się będzie działo to mam gwarancję na jeszcze prawie 2 lata w takim razie :D
  • 0

#17 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 1956
  • 19658 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z2
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Resurrection Remix (5.8.5)
  • Kernel:Marrow Kernel (0.6 beta)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 19 grudzień 2017 - 10:05

Ale lepiej do nich napisz, zawsze mniej później będzie problemów.

Choć nawet sprawdzenie po numerze IMEI powinno wskazać gwarancję do 2019.

ZUK Z2 Pro ✓ᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ
  • 0

#18 OFFLINE mopide

mopide

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 8
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław i okolice :)
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:różne już się próbowało
  • Kernel:j.w. :)
  • Operator:Nju-Mobile

Napisano 27 grudzień 2017 - 07:49

Hej, chyba nie do końca Sony uznaje tę gwarancję po wymianie płyty głównej jak piszecie, że biegnie od nowa. W moim przypadku, zajrzałem do aplikacji pomocy technicznej i tam Xperia Care pokazuje, że gwarancję mam do 11.01.2018, czyli została wydłużona tylko o 3 dni (prawdopodobnie okres pobytu w serwisie).

Chyba, że jak się zepsuje to trzeba złożyć i od razu jasno napisać, że oczekuję naprawy na gwarancji i powołać się na odpowiednie przepisy..

A u Was jak było. Ta data się zmieniała po wymianie płyty głównej?
  • 0

#19 OFFLINE PMokry

PMokry

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 14
  • 99 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Telefon:Inny
  • Android:Nougat (7.0)
  • Rom:Stock
  • Kernel:Stock
  • Operator:Mobile Vikings

Napisano 27 grudzień 2017 - 08:08

Napisz do nich maila/FB. U mnie w Xperia Care data pozostała bez zmian, ale telefon normalnie miał nowe 2 lata gwarancji.
Tak samo jak teraz w XA pokazuje, że telefon jest po gwarancji, a normalnie oddaję na gwarancję bez gadania i problemów.
  • 1

#20 OFFLINE mopide

mopide

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 8
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław i okolice :)
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:różne już się próbowało
  • Kernel:j.w. :)
  • Operator:Nju-Mobile

Napisano 27 grudzień 2017 - 09:40

Napisz do nich maila/FB. U mnie w Xperia Care data pozostała bez zmian, ale telefon normalnie miał nowe 2 lata gwarancji.
Tak samo jak teraz w XA pokazuje, że telefon jest po gwarancji, a normalnie oddaję na gwarancję bez gadania i problemów.

 

zadzwoniłem pod nr na pomoc techniczną, sprawdzili po IMEI i podali właściwą datę gwarancji - 2 lata do przodu :)

 

Tylko powiedzieli, żebym zachował dokument serwisowy potwierdzający wymianę płyty głównej i uznają w razie wu naprawę jako gwarancyjną.

 

Dzięki.


  • 0







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: aqua, wyłącza, chce, włączyć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.