Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Brak powiadomień z kalendarza.

brak powiadomień kalendarza

Najlepsza odpowiedź yurec1st, 23 maj 2020 - 14:43

Właśnie z pomocą kolegi "juggler" dokonałem odblokowania i wgrałem nowy firmware. Wydaje się, że ten problem już nie występuje :)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE yurec1st

yurec1st

    Stały Bywalec

  • Reputacja: 2
  • 41 postów
  • Skąd:ŚLĄSK
  • Telefon:Xperia Z5 Compact
  • Android:Nougat (7.1.1)
  • Rom:32.4.A.1.54
  • Kernel:3.10.84-perf-g99119bc
  • Operator:Play

Napisano 01 marzec 2018 - 17:56

xperia Z5 compact android

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.


Pytanie dotyczy powiadomień z systemowego kalendarza. Mianowicie, gdy ustawiam jednorazowe zdarzenie jest sygnalizowane prawidłowo. Gdy jednak ustawiam zdarzenie cykliczne (co tydzień) brak jest powiadomień, nie wyświetla, nie dzwoni. Czy coś trzeba zmienić?


  • 0

#2 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2101
  • 21160 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 01 marzec 2018 - 18:29

A dodałeś opcję powiadomienia do zdarzenia cyklicznego?

Jeśli tak to dodaj Kalendarz do aplikacji nieoptymalizowanych przez Doze (Ustawienia->Bateria->Menu (3 kropki)->Optymalizacja baterii i po tym spróbuj, czy będzie powiadomienie.


  • 1

#3 OFFLINE yurec1st

yurec1st

    Stały Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 2
  • 41 postów
  • Skąd:ŚLĄSK
  • Telefon:Xperia Z5 Compact
  • Android:Nougat (7.1.1)
  • Rom:32.4.A.1.54
  • Kernel:3.10.84-perf-g99119bc
  • Operator:Play

Napisano 01 marzec 2018 - 19:30

A dodałeś opcję powiadomienia do zdarzenia cyklicznego?

Jeśli tak to dodaj Kalendarz do aplikacji nieoptymalizowanych przez Doze (Ustawienia->Bateria->Menu (3 kropki)->Optymalizacja baterii i po tym spróbuj, czy będzie powiadomienie.

No dzięki bardzo, co ja się naszukałem czego to przyczyna :biggrin:

Może zasugerujesz jakie aplikacje warto by jeszcze dodać. :)


  • 0

#4 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2101
  • 21160 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 01 marzec 2018 - 19:57

Te, z których działanie w tle, czy powiadomieniami, masz problemy.

 

A to zależy od zaimplementowanego Doze. Sony ma chyba to oficjalne, a więc najmniej inwazyjne (podobnie jak MotoDoze, cieszyć się trzeba, że nie ZUKDoze, bo to porażka...).

 

Ja mam u siebie:

  • AquaMail,
  • Zegar,
  • Google App (i tak sprawia problemy),
  • Gogle Play Store (jw.),
  • Millennium (zero powiadomień),
  • Notify & Fitness (do Mi Banda 2),
  • PayPal.

  • 1

#5 OFFLINE yurec1st

yurec1st

    Stały Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 2
  • 41 postów
  • Skąd:ŚLĄSK
  • Telefon:Xperia Z5 Compact
  • Android:Nougat (7.1.1)
  • Rom:32.4.A.1.54
  • Kernel:3.10.84-perf-g99119bc
  • Operator:Play

Napisano 01 listopad 2019 - 18:45

xperia Z5 compact android

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.


Pytanie dotyczy powiadomień z systemowego kalendarza. Mianowicie, gdy ustawiam jednorazowe zdarzenie jest sygnalizowane prawidłowo. Gdy jednak ustawiam zdarzenie cykliczne (co tydzień) brak jest powiadomień, nie wyświetla, nie dzwoni. Czy coś trzeba zmienić?

 Właśnie problem dokładnie ten sam problem powrócił, opcja z optymalizacją baterii tym razem nie zadziałała.

Najpierw tylko nie było sygnału dźwiękowego, teraz już nawet powiadomienia tekstowego.


  • 0

#6 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2101
  • 21160 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 01 listopad 2019 - 18:57

Próbowaliście zainstalować Kalendarz Google ze sklepu? O ile Sony nic nie zmieniło to ten zawarty w systemie jest jego pochodną, ale nie dokładnie tą samą aplikacją. Minusem jest to, że nie dochodzi do zbyt częstej jej aktualizacji.


  • 0

#7 OFFLINE yurec1st

yurec1st

    Stały Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 2
  • 41 postów
  • Skąd:ŚLĄSK
  • Telefon:Xperia Z5 Compact
  • Android:Nougat (7.1.1)
  • Rom:32.4.A.1.54
  • Kernel:3.10.84-perf-g99119bc
  • Operator:Play

Napisano 01 listopad 2019 - 19:14

Próbowaliście zainstalować Kalendarz Google ze sklepu? O ile Sony nic nie zmieniło to ten zawarty w systemie jest jego pochodną, ale nie dokładnie tą samą aplikacją. Minusem jest to, że nie dochodzi do zbyt częstej jej aktualizacji.

Mam inny, który działa bez zarzutu poza tym, że średnio mi się podoba i nie można wybrać dzwonka.

Ale może jakiś reset, re-instal czy coś?


  • 0

#8 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2101
  • 21160 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 01 listopad 2019 - 19:15

Zawsze można spróbować. Chodzi Ci o reset systemu (mało sensowne), czy apki? W przypadku tego drugiego wyczyść po prostu dane aplikacji i zaloguj/pobierz dane z kalendarza na nowo.


  • 0

#9 OFFLINE yurec1st

yurec1st

    Stały Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 2
  • 41 postów
  • Skąd:ŚLĄSK
  • Telefon:Xperia Z5 Compact
  • Android:Nougat (7.1.1)
  • Rom:32.4.A.1.54
  • Kernel:3.10.84-perf-g99119bc
  • Operator:Play

Napisano 01 listopad 2019 - 19:23

Zawsze można spróbować. Chodzi Ci o reset systemu (mało sensowne), czy apki? W przypadku tego drugiego wyczyść po prostu dane aplikacji i zaloguj/pobierz dane z kalendarza na nowo.

Dane wyczyściłem, chodzi o reset lub re-instal apki.

Co znaczy "zaloguj/pobierz dane z kalendarza na nowo" ?


  • 0

#10 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2101
  • 21160 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 01 listopad 2019 - 20:09

@yurec1st Niektóre apki po usunięciu dancyh wymagają ponownego zalogowania. W przypadku aplikacji Google, a taką jest kalendarz, trzeba dać mu chwilę na pobranie wszelkich danych z serwera.


  • 0

#11 OFFLINE yurec1st

yurec1st

    Stały Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 2
  • 41 postów
  • Skąd:ŚLĄSK
  • Telefon:Xperia Z5 Compact
  • Android:Nougat (7.1.1)
  • Rom:32.4.A.1.54
  • Kernel:3.10.84-perf-g99119bc
  • Operator:Play

Napisano 23 maj 2020 - 14:43   Najlepsza odpowiedź

Właśnie z pomocą kolegi "juggler" dokonałem odblokowania i wgrałem nowy firmware. Wydaje się, że ten problem już nie występuje :)


  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: brak, powiadomień, kalendarza

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.