Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Telefon wylacza sie sam

telefon wylacza

Najlepsza odpowiedź Beata08, 05 sierpień 2018 - 18:19

Dzieki, już naprawilam. Wystarczyło przywrócić ustawienia fabryczne tak jak mi się wydawało ;) Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE Beata08

Beata08

    Nowicjusz

  • Reputacja: 0
  • 6 postów
  • Skąd:Polska
  • Telefon:Live with Walkman
  • Android:Nie podano
  • Operator:Lycamobile

Napisano 03 sierpień 2018 - 13:52

Witam. Mam juz sony Z3 od jakiegos czasu. Ostatnio troche sciagnelam muzyki z neta i przez to zlapalam jakiegos wirusa. Szybko zainstalowalam antywirusa. Niby wszystko usunal i jest ok. Ale telefon czasami wylacza sie sam, przewaznie po dluzszym nieuzywahiu go. Wyswietla sie komunikat: "usluga interfejs zostala zablokowana". Klikam wiec ok I wtedy telefon sie wylacza, musze go uruchomic jeszcze raz. Ktos wiem moze czy da sie cos z tym zrobic? Mozna samemu cos podzialac czy lepiej zniesc do naprawy?

Dodano: 03 sierpień 2018 - 14:52
Poprawka, mialo byc: "usluga interfejs zostala zatrzymana"

Dodano: 03 sierpień 2018 - 14:52
Poprawka, mialo byc: "usluga interfejs zostala zatrzymana"
  • 0

#2 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Reputacja: 1314
  • 10615 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 03 sierpień 2018 - 14:35

Od kiedy są wirusy na telefon? No nie ma i antywirus jest bezsensowny ale to taki szczegół. Sprawdź (najlepiej w ustawienia>>aplikacje>>wszystkie) listę aplikacji czy nie ma tam nic dziwnego. Zainstalowałaś jakąś apke i od tego zaczął się cyrk na kółkach. Jaką apke to musisz dojść do tego sama.

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 OFFLINE Beata08

Beata08

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 6 postów
  • Skąd:Polska
  • Telefon:Live with Walkman
  • Android:Nie podano
  • Operator:Lycamobile

Napisano 03 sierpień 2018 - 14:40

Nie wydaje mi sie, nic nie instalowalam ostatnio dziwnego... Nie mam nic podejrzanego na tej liscie
  • 0

#4 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Reputacja: 1314
  • 10615 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 03 sierpień 2018 - 16:21

A jakaś aktualizacja oprogramowania była? Z niczego się tak nie zrobiło.

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 OFFLINE Beata08

Beata08

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 6 postów
  • Skąd:Polska
  • Telefon:Live with Walkman
  • Android:Nie podano
  • Operator:Lycamobile

Napisano 03 sierpień 2018 - 18:31

Nie, aktualizacji tez zadnej nie robilam. Jedynie co to sciagnelam kilka piosenek z internetu. A moze przywrocic uatawienia fabryczne?
  • 0

#6 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Reputacja: 1314
  • 10615 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 03 sierpień 2018 - 18:52

To bardzo dziwne skoro jesteś pewna, że nie ściągnęłaś jakiejś dziwnej aplikacji. To dopytam jeszcze czy nie posiadasz czasem nawigacji Yanosik? Ustawienia fabryczne możesz zrobić tylko pamiętaj, że wszelkie aplikacje wyparują i ich dane tzn smsy, kontakty z telefonu (karta sim i konto google dalej będzie je mieć). Pliki takie jak muzyka, zdjęcia zostaną. Tylk owtedy od nowa sobie telefon ustawisz ale możesz to zrobić. Czasem to najszybsza metoda dedukcji (w końcu nie każdy ustawia telefon pół dnia - ja np godzinkę gdzieś tak do dwóch ale mam tych apek "pare") ;).


  • 0

#7 OFFLINE Beata08

Beata08

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 6 postów
  • Skąd:Polska
  • Telefon:Live with Walkman
  • Android:Nie podano
  • Operator:Lycamobile

Napisano 03 sierpień 2018 - 19:45

No tak mi sie wydaje ze to bedzie najlepszy sposob. Nie sciagnelam zadnej aplikacji ostatnio, tylko tego antywirusa. Troche sie boje wlasnie tego ze mi wszystko pousuwa, glownie o kontakty mi chodzi bo aplikacje to moge sobie posciagac. No ale trudno, zaryzykuje ;)
  • 0

#8 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Reputacja: 1314
  • 10615 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 03 sierpień 2018 - 19:52

To kontakty jazda na konto google albo kartę sim ;p. A może to właśnie ten pseudo antywirus? ;p Ogółem nie polecam programów typu cleanery (no chyba, że mają opcje czyszczenia tylko pamięci podręcznej co można zrobić z poziomu ustawień ale łatwiej kliknąć widget), antywirusy, optymalizatory pamięci/baterii itp. To tylko zbędne zapychacze - podobnie jak wszelkie task killery ;p.


  • 0

#9 OFFLINE Beata08

Beata08

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 6 postów
  • Skąd:Polska
  • Telefon:Live with Walkman
  • Android:Nie podano
  • Operator:Lycamobile

Napisano 03 sierpień 2018 - 19:55

No tak zrobie. Napewno nie wina antywirusa bo jego zainstalowalam wlasnie po tym jak zauwazylam ze cos sie zaczelo dziac z telefonem, jak sie zaczal sam wylaczyc.
  • 0

#10 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2103
  • 21161 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 05 sierpień 2018 - 18:08

Wirusów w stylu Windowsa, czyli takich co infekują przypadkowy (lub nie) plik i z niego działają, nie ma na Androidzie. Powodem musi być jakaś aplikacja (nie mówię, że antywirus, może być inna) lub błąd systemu (wyskakujący błąd na to wskazuje).

 

Reinstalacja systemu może być potrzebna. Może nawet bez usuwania danych, ale po prostu sformatowanie partycji systemowej i wrzucenie plików systemu na nowo.


  • 0

#11 OFFLINE Beata08

Beata08

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 6 postów
  • Skąd:Polska
  • Telefon:Live with Walkman
  • Android:Nie podano
  • Operator:Lycamobile

Napisano 05 sierpień 2018 - 18:19   Najlepsza odpowiedź

Dzieki, już naprawilam. Wystarczyło przywrócić ustawienia fabryczne tak jak mi się wydawało ;)
  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.