Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Zdjęcie

Czy kodek EVS jest wspierany w naszych sieciach?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ONLINE piotrzet

piotrzet

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 13
  • 98 postów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Operator:T-Mobile

Napisano 31 grudzień 2018 - 19:05

Jak wiadomo w Samungach jest to łatwo sprawdzić w podczas połączenia, a w Xperii? Podobnie szukać tego jak agregacji? Czy jak? Może ktoś wie? Chyba, że ktoś wie czy z któraś z naszych sieci wspiera?


  • 0

#2 ONLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2050
  • 20324 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z1
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:CarbonRom (cr-7.0)
  • Kernel:RZKernel (3.0)
  • Operator:Rebtel

Napisano 08 styczeń 2019 - 17:26

Na ile wiem to ta opcja nie ma własnego loga i kiedy jest aktywna wyświetlane jest logo VoLTE.

 

W XA2 na Oreo jest informacja w Service Menu > Service Info > Configuration. Nie miałem zbyt długo Xperii z Pie, aby to sprawdzić.


  • 0

#3 ONLINE piotrzet

piotrzet

    Zapalony Xperianin

  • Autor tematu
  • Reputacja: 13
  • 98 postów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Operator:T-Mobile

Napisano 09 styczeń 2019 - 13:13

Nie ma tam żadnej informacji niestety


  • 0

#4 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 630
  • 5238 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 13 styczeń 2019 - 23:55

W Xperiach sprawdzić jest to trudniej - są aplikacje testujące to, ale wymagają roota. Polskie sieci mają wsparcie dla tego - np. ma T-MOBILE, a to lista z ich strony z urządzeniami Xperia, które mogą z tym działać:

  • SONY XPERIA H8266
  • SONY XPERIA X
  • SONY XPERIA XA2
  • SONY XPERIA XZ
  • SONY XPERIA XZ1
  • SONY XPERIA XZ2
  • SONY XPERIA XZ2 COMPACT
  • SONY XZ PREMIUM

Oczywiście lista nie była aktualizowana i nie wierze, aby nowsze produkty tego nie miały. Niemniej jednak, aby w ogóle to działało, trzeba się skontaktować z operatorem i sprawdzić czy taka usługa jest dla nas aktywna (często nie jest). Jeżeli jest, to w ustawieniach sieci komórkowej powinna być opcja voLTE. Wygląda to tak, jak na screenie poniżej. Może być wymagana odpowiednia wersja kompilacji oprogramowania (np. brandowana oeratora).

Załączony plik  Przechwytywanie.PNG   29,67 KB   2 Ilość pobrań

 


  • 0

#5 ONLINE piotrzet

piotrzet

    Zapalony Xperianin

  • Autor tematu
  • Reputacja: 13
  • 98 postów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Operator:T-Mobile

Napisano 14 styczeń 2019 - 14:40

Nie wiem czy wiesz ale kodek EVS to coś innego niż VoLTE czy VoWiFi. Owszem potrzebuje tych usług do działania ale aktywacji już nie. Jeśli urządzenie posiada wsparcie tego kodeka i operator wgra odpowiednie oprogramowanie to działa to z automatu. Zabierasz głos a w ogóle nie wiesz co z czym się je, a przy okazji to może wprowadzać innych w błąd. 

A jeśli ktoś chce wiedzieć, które modele wspierają VoLTE i VoWiFi w T-Mobile czy innych sieciach to zapraszam na stronę: http://wificalling-volte.pl/

Wsparcie dla tych usług nie jest równoznaczne z działaniem kodeka EVS czyli HDVoice+


Użytkownik piotrzet edytował ten post 14 styczeń 2019 - 16:07

  • 0






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.