Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Przygoda z Sony mobile

przygoda sony mobile

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 OFFLINE Marcin1634

Marcin1634

    Nowicjusz

  • Reputacja: 0
  • 1 postów
  • Telefon:Live with Walkman
  • Android:Nie podano
  • Operator:Play

Napisano 07 styczeń 2019 - 17:05

Witam. Opowiem Wam moja historie z telefonami Sony oraz z serwisem w support do którego wysyłałem telefony ponad 10 razy.
Zacząłem od modelu xperia m4 aqua
Na gwarancję wysyłałem go 3 razy. Po 1 naprawie telefon nie był wodoszczelny, dwa razy wymienili płytę główną. W końcu dostałem nowy taki sam model. Przyszedł od razu z jakąś wada, następnego dnia kurier był już po niego. Naprawili i za 3 dni był już u mnie. Nie trwało miesiąc znów pojechał do serwisu. Wymiana płyty głównej telefon do mnie. Test w umywalce aparat zaparowany. Znów odsyłam do serwisu tym razem dostaje M5. 3 razy wysyłany na gwarancję z powodu braku ostrości podczas filmowania. Wymiana na X performance. O dziwo przez pół roku wszystko działało tak jak należy. Niestety nic nie może trwać wiecznie. Obruszalo się gniazdo USB telefon do serwisu. Wysłany 28 listopada. Do dziś jestem bez telefonu. W SUPPORT olewal mój telefon przez ponad 14 dni. Tyle czasu mają na naprawę. Na nic zdały się maile do sony. Czekać i pisać dopiero po upływie 14 dni. Termin naprawy minął w środę w czwartek napisałem do sony. Kazali czekać na odpowiedz. W pt dostałem SMS ze przesyłka przygotowana. Support naprawił mój telefon. Znów pisze maila do sony ze nie przyjmę go, za długo był w naprawie. Odpowiedź sony nie przyjmować czekać na dalsze wiadomości. Przyjechał kurier i oburzony ze go nie odbieram. Kolejna wiadomość sony wymieniamy na nowy. Mijają kolejne dwa tyg telefonu nie wysyłają. Wysłane kilka maili. Odpowiedź przepraszamy za zwłokę odpowiedni dział się z Panem skontaktuje. Juz w głowie ułożona odpowiedz ze w ramach rekompensaty lepszy model telefonu. Dziś dostaje SMS ze przesyłka jest przygotowana. Mieli się kontaktować a tu proszę. Znowu pisze maila ze nie odbiorę telefonu dopóki nie skontaktuje się ze mną ten "odpowiedni dział". Podejście do klienta totalne dno. Jeśli ktoś ciekawy maili mogę je później dodać. Moja cierpliwość się skończyła, dam znać co z tego wynikło.
  • 0

#2 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Reputacja: 1192
  • 10064 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:HyPDragon OS
  • Kernel:iDragon 3GHz+ by iosEm3a
  • Operator:Play

Napisano 07 styczeń 2019 - 19:54

No różnie to bywa z serwisami gwarancyjnymi. Dlatego nie wypowiem się na plus, czy na minus, bo miałem dużo miłych przypadków jak i kilka dość przykrych. Na delikatną obronę producenta (nie serwisu) powiem, że M4 Aqua to był bardzo nieudany model. M5 jakoś tam jeszcze, choć też swoje miał. Co do gniazda usb no tutaj to lipa, mam teraz tak w OnePlus 5T, bo "dzięki Bogu" w 6 nie mam "jeszcze" tego problemu. Fakt faktem, że obchodziłem się z kablami i z gniazdem w sposób drastyczny niemalże. Co do serwisu to po prostu nie mam opinii. Jestem neutralny, bo wiem, że robią źle a wiem, że robią dobrze. Są też przypadki, gdzie naprawili i nawet w ten sam tydzień telefon wrócił do klienta. Może teraz dostaniesz XZ ^^.

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  • 0







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: przygoda, sony, mobile

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.