Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Zdjęcie

Zmiana serwisu Sony Mobile – podsumowanie i ważne informacje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 OFFLINE Portal XperiaSite.pl

Portal XperiaSite.pl

    Ostatni poziom wtajemniczenia

  • Reputacja: 22
  • 1706 postów
  • Telefon:Xperia X8
  • Android:Nie podano
  • Operator:Play

Napisano 10 styczeń 2019 - 13:30

CTDI
CTDI

Dlatego pamiętajcie, aby załączyć takowe dokumenty. Nie wiemy kiedy skończy się ten „okres przejściowy”, ale na pewno nie wcześniej niż z początkiem lutego. Ale lepiej zabezpieczyć się i wszelkie Xperie wysyłane w pierwszym kwartale tego roku (czyli do 31 marca) wysyłać z wymaganymi dokumentami. W ten sposób nie stracimy czasu na ponowne wysyłanie zwróconego urządzenia.

W-support nie jest już autoryzowanym serwisem Sony

Kolejny problem to brak aktualizacji niektórych stron – w-support wciąż twierdzi, że jest oficjalnym serwisem Sony, przynajmniej na swojej stronie. Szczęście, że Sony nie podaje takich informacji. Tak to nie za bardzo można winić Sony. Aczkolwiek mogliby zmusić w-support do zmiany. Niestety takie coś może zmylić użytkowników.

W praktyce jest to związane z wycofaniem się w-supportu z rynku polskiego (chcą się skupić na rynku niemieckim). Jednak jeśli znaleźli czas, aby usunąć opcję zamówienia kuriera to mogliby i usunąć informację, ze są serwisem danego producenta. Plus dla nich, że podali na stronie głównej odnośnik do informacji, że znikają i CTDI

Mimo tych informacji pamięć to też ważne źródło, a w naszych mózgach wciąż tli się informacja, że jak naprawa Xperii, to we Wrocławiu. Na szczęście nie da się popełnić błędu i wysłać w złe miejsce (chyba, że na swój koszt). Jest to jednak ważne, gdyż w-support zwróci takie paczki do nas i nie przekieruje ich za nas do CTDI.

Zgłoszenie przez stronę Sony, czy CTDI?

Jeszcze w grudniu CTDI zalecało, aby zgłaszać urządzenie do naprawy poprzez stronę Sony. Obecnie tej informacji już nie ma, a urządzenie zgłosimy zarówno przez stronę serwisu, jak i poprzez stronę Sony.

Do zgłoszenia przez serwis wymagany jest (oprócz dokumentów) uzupełniony formularz zgłoszenia do naprawy.:

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Także tutaj kurier jest darmowy, ale nie zamówimy go przez stronę, a jedynie telefonicznie (pod numerem +48-22-534-00-00) podając odpowiednie informacje:

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

  • numeru płatnika: E70E66,
  • rodzaju usługi transportowej: Express Saver,
  • kod pocztowy: 05-090,
  • adresu odbioru,
  • wymiary oraz wagę przesyłki.

Pod tym względem w-support było o wiele prostsze w obsłudze.

Zgłoszenie przez stronę Sony wygląda identycznie, jak wcześniej:

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Informacja od Sony

Poproszono nas, abyśmy wstawili ten tekst (który w sumie opisuje część tego co podaliśmy wyżej):

Od 1 stycznia 2019 roku partnerem serwisowym jest firma Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o., należąca do międzynarodowej grupy CTDI.

Wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne smartfonów Xperia należy więc zgłaszać pod tym adresem:

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Na wskazanej powyżej stronie internetowej można znaleźć formularze i 

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

wraz z opisem procedur, zasad pakowania, przesyłania i odsyłania smartfonów oraz dokumentów niezbędnych np. do sprawnego przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej.

Uszkodzone urządzenia Sony Mobile przesyłamy na adres:

Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.
Grupa CTDI
Janki, ul. Falencka 1B
05-090 Raszyn

Na stronie

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

można również sprawdzić

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

przekazanego do serwisu oraz zapoznać się z cennikiem wybranych usług serwisowych.

Źródło: materiały prasowe

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

 

Powyższy wpis

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

pochodzi z portalu XperiaSite.pl.


Powyższa treść jest automatycznie importowana i może odbiegać swoim układem od oryginału. Kliknij

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

by zobaczyć wpis bezpośrednio na portalu!
  • 0






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.