Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Zmiana serwisu Sony Mobile – podsumowanie i ważne informacje


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE Portal XperiaSite.pl

Portal XperiaSite.pl

    Ostatni poziom wtajemniczenia

  • Reputacja: 22
  • 1905 postów
  • Telefon:Xperia X8
  • Android:Nie podano
  • Operator:Play

Napisano 10 styczeń 2019 - 13:30

CTDI
CTDI

Dlatego pamiętajcie, aby załączyć takowe dokumenty. Nie wiemy kiedy skończy się ten „okres przejściowy”, ale na pewno nie wcześniej niż z początkiem lutego. Ale lepiej zabezpieczyć się i wszelkie Xperie wysyłane w pierwszym kwartale tego roku (czyli do 31 marca) wysyłać z wymaganymi dokumentami. W ten sposób nie stracimy czasu na ponowne wysyłanie zwróconego urządzenia.

W-support nie jest już autoryzowanym serwisem Sony

Kolejny problem to brak aktualizacji niektórych stron – w-support wciąż twierdzi, że jest oficjalnym serwisem Sony, przynajmniej na swojej stronie. Szczęście, że Sony nie podaje takich informacji. Tak to nie za bardzo można winić Sony. Aczkolwiek mogliby zmusić w-support do zmiany. Niestety takie coś może zmylić użytkowników.

W praktyce jest to związane z wycofaniem się w-supportu z rynku polskiego (chcą się skupić na rynku niemieckim). Jednak jeśli znaleźli czas, aby usunąć opcję zamówienia kuriera to mogliby i usunąć informację, ze są serwisem danego producenta. Plus dla nich, że podali na stronie głównej odnośnik do informacji, że znikają i CTDI

Mimo tych informacji pamięć to też ważne źródło, a w naszych mózgach wciąż tli się informacja, że jak naprawa Xperii, to we Wrocławiu. Na szczęście nie da się popełnić błędu i wysłać w złe miejsce (chyba, że na swój koszt). Jest to jednak ważne, gdyż w-support zwróci takie paczki do nas i nie przekieruje ich za nas do CTDI.

Zgłoszenie przez stronę Sony, czy CTDI?

Jeszcze w grudniu CTDI zalecało, aby zgłaszać urządzenie do naprawy poprzez stronę Sony. Obecnie tej informacji już nie ma, a urządzenie zgłosimy zarówno przez stronę serwisu, jak i poprzez stronę Sony.

Do zgłoszenia przez serwis wymagany jest (oprócz dokumentów) uzupełniony formularz zgłoszenia do naprawy.:

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Także tutaj kurier jest darmowy, ale nie zamówimy go przez stronę, a jedynie telefonicznie (pod numerem +48-22-534-00-00) podając odpowiednie informacje:

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

  • numeru płatnika: E70E66,
  • rodzaju usługi transportowej: Express Saver,
  • kod pocztowy: 05-090,
  • adresu odbioru,
  • wymiary oraz wagę przesyłki.

Pod tym względem w-support było o wiele prostsze w obsłudze.

Zgłoszenie przez stronę Sony wygląda identycznie, jak wcześniej:

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Informacja od Sony

Poproszono nas, abyśmy wstawili ten tekst (który w sumie opisuje część tego co podaliśmy wyżej):

Od 1 stycznia 2019 roku partnerem serwisowym jest firma Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o., należąca do międzynarodowej grupy CTDI.

Wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne smartfonów Xperia należy więc zgłaszać pod tym adresem:

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Na wskazanej powyżej stronie internetowej można znaleźć formularze i 

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

wraz z opisem procedur, zasad pakowania, przesyłania i odsyłania smartfonów oraz dokumentów niezbędnych np. do sprawnego przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej.

Uszkodzone urządzenia Sony Mobile przesyłamy na adres:

Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.
Grupa CTDI
Janki, ul. Falencka 1B
05-090 Raszyn

Na stronie

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

można również sprawdzić

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

przekazanego do serwisu oraz zapoznać się z cennikiem wybranych usług serwisowych.

Źródło: materiały prasowe

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

 

Powyższy wpis

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

pochodzi z portalu XperiaSite.pl.


Powyższa treść jest automatycznie importowana i może odbiegać swoim układem od oryginału. Kliknij

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

by zobaczyć wpis bezpośrednio na portalu!
  • 0

#2 OFFLINE rt1

rt1

    Mod emeryt

  • Reputacja: 863
  • 5793 postów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Stock
  • Operator:Orange

Napisano 24 styczeń 2019 - 10:47

No i bardzo dobrze, brawo dla Sony, w końcu przejrzeli na oczy W-Support to DNO, nie polecam nikomu tego serwisu,  wielokrotnie byłem zmuszony korzystać z ich usług i mam złe wspomnienia i doświadczenia z tym pseudo serwisem. Odsyłajac swoje lub inne urządzenia do nich. Brak profesjonalizmu czy obeznania w sprzęcie który rzekomo mają naprawiać.  Nie wspominając o tym że często działali wg swoich wytycznych a nie wg wytycznych producenta, w skutek czego telefony musiały być ponownie odsyłane do serwisu z dowodem występowania usterki,  np w formie filmu zapisanego na płycie dvd dołączonej do reklamowanego telefonu,  bo w-support uznał iż usterka nie występuje. Niestety teraz jestem na etapie reklamacji xz dual, która wysłałem przez media expert bo już miałem ich dość, niestety tamci wysłali ją do wsupport jeszcze i od nich trafiła do ctdi... I tak telefonu nie mam już 2,5 tygodnia... Brak słów , a ludzi w media expert bede musiał poinformować że zmienił się serwis, zarówno w pobliskim mi punkcie jak i na centrali za pomocą infolinii. 

Szkoda że sony miało tak słaby serwis jakim było wsupport ,ale z tego co się zorientowałem to ctdi jest takie samo albo jeszcze gorsze. Dzięki temu działaniu ja będę kolejną osobą rezygnująca z dalszego zakupu telefonow tejże firmy. Dlatego że robią je coraz gorsze a ich naprawa strasznie problematyczna, ostatnie moje sony które nie jest aż tak problematyczne to SP, bo z Z2 już były jakieś perypetie ale koniec końców używam jej dalej i to będzie ostatni telefon 


  • 0

#3 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2086
  • 20888 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z1
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:CarbonRom (cr-7.0)
  • Kernel:RZKernel (3.0)
  • Operator:Rebtel

Napisano 24 styczeń 2019 - 20:05

Akurat tu nie o to chodziło. W-Support ogólnie wycofuje się z Polski, a więc Sony musiało zmienić serwis lub stworzyć swój (co ogólnie dla nich byłoby nieopłacalne).


  • 0

#4 OFFLINE rt1

rt1

    Mod emeryt

  • Reputacja: 863
  • 5793 postów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Stock
  • Operator:Orange

Napisano 28 styczeń 2019 - 01:21

No wiem,  musiałem źle to ująć,  tak czy inaczej to byłem fanem sony, a teraz jestem poirytowany tą marką i nie będę kupował już ich telefonów 


Użytkownik rt1 edytował ten post 28 styczeń 2019 - 09:40

  • 0

#5 OFFLINE rt1

rt1

    Mod emeryt

  • Reputacja: 863
  • 5793 postów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nougat (7.1.2)
  • Rom:Stock
  • Operator:Orange

Napisano 17 maj 2019 - 22:32

no i tak, jak na razie miałem jedną okazje mieć styczność z tym serwisem i juz negatywne skutki, telefon był na początku roku na gw i został naprawiony, ale teraz zaczął występować problem z niedziałającym głosnikiem do rozmów, czasami na chwile bylo cos slychac, jak sie okazało odkleja sie szklo ekranu i jestem zmuszony do kolejnego oddania na gw telefonu.... DRAMAT  :banghead:


  • 0

#6 OFFLINE piotrzet

piotrzet

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 28
  • 143 postów
  • Telefon:Xperia 1 Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Operator:T-Mobile

Napisano 18 maj 2019 - 09:32

Ja to naprawdę nie wiem czy ja mam takie szczęście czy inni mają takiego pecha. Miałem kilka Xperii zaczynając od Arc S kończąc na teraz XZ3 i pewnie zaraz 1. I każdy bez problemu wytrzymał 2 lata. Te, które mam do tej pory działają nadal najstarszy XZ. I tylko raz korzystałem z serwisu przy Z3 i odklejającym się jej tyłem.


  • 1

#7 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2086
  • 20888 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z1
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:CarbonRom (cr-7.0)
  • Kernel:RZKernel (3.0)
  • Operator:Rebtel

Napisano 18 maj 2019 - 18:43

Mam podobnie, aczkolwiek pierwszą PLAYkę odsyłałem do w-support bo uwaliłem jej (ja, nie Sony) bootloader, a w Z Ultrze dwa razy port Jack przestał haczyć słuchawki (i znowu jest tak samo). Ale same telefony są dalej sprawne.


  • 0

#8 OFFLINE piotrzet

piotrzet

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 28
  • 143 postów
  • Telefon:Xperia 1 Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Operator:T-Mobile

Napisano 19 maj 2019 - 08:16

A może po prostu skoro jestem ich stałym klientem wysyłają mi tylko wytrzymałe egzemplarze? :D

Co do serwisu to jeszcze nie słyszałem opinii dobrej o jakimkolwiek serwisie zawsze są te negatywne, a tak naprawdę to moim zdaniem zależy od szczęścia na jakiego fachowca trafimy i tak jest niestety wszędzie czy to w BOK sieci komórkowych, czy właśnie serwisach telefonów. Niestety ale trafić tam na kogoś kompetentnego to równa się z trafieniem 6 w lotto.


  • 0

#9 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2086
  • 20888 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z1
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:CarbonRom (cr-7.0)
  • Kernel:RZKernel (3.0)
  • Operator:Rebtel

Napisano 19 maj 2019 - 09:53

Problem w opiniach jest taki, że jak jest OK to nikt (prawie) ich nie pisze, a jak jest źle to opiszą wszystko ze szczegółami (nawet jeśli nie są one prawdziwe).

 

Kiedyś napisałem pozytywną ocenę na Fejsie dla w-supportu. Dałem 5 na 5 gwiazdek. Od razu oskarżyli mnie o bycie opłacanym przez nich...


  • 1

#10 OFFLINE piotrzet

piotrzet

    Zapalony Xperianin

  • Reputacja: 28
  • 143 postów
  • Telefon:Xperia 1 Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Operator:T-Mobile

Napisano 19 maj 2019 - 10:13

No właśnie to jest problem. Jeśli mówisz coś dobrze o jakimś produkcie to już jesteś opłacany, ale jeśli ktoś pisze źle to bardzo rzadko jest określany, że jest opłacany przez konkurencję. Teraz to chyba nie ma innego sposobu żeby się przekonać o faktycznej jakości produktu jak testując go na własnej skórze. Bo niestety nawet testy, które robią różne portale oceniają tylko to co jest widoczne teraz, a nie mają tzw testów długodystansowych. 


  • 0






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.