Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Wybudzanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE luk52

luk52

    Coś tam skrobnął

  • Reputacja: 1
  • 19 postów
  • Telefon:Xperia XA
  • Android:Nougat (7.0)
  • Rom:stock
  • Kernel:stock
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 02 luty 2019 - 17:31

Bardzo długo wybudza mi się telefon. Czy to po odcisku czy po guziki czas jest znacznie większy niż od nowości. Co może być przyczyną? Ogólne działanie jest bez zmian.
  • 0

#2 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Reputacja: 1210
  • 10229 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:Oxygen OS Android 10
  • Kernel:Stock
  • Operator:Plus

Napisano 02 luty 2019 - 21:24

Usługi działające w tle, pamięć podręczna - to takie przykłady. Nie masz jakoś dodatkowej apki monitorującej, bądź nakładki na launcher? W jakimś stopniu mogą się przyczynić do tego. Sprawdź też w ułatwieniach dostępu, czy zbyt dużo usług nie jest włączonych np greenify (jeżeli posiadasz). Także z pewnej strony może być tak, że dużo więcej niż potrzeba aplikacji ma uprawnienia w administratorach urządzenia. To takie najprostsze wytłumaczenia do weryfikacji bezproblemowej.

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  • 1

#3 OFFLINE luk52

luk52

    Coś tam skrobnął

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1
  • 19 postów
  • Telefon:Xperia XA
  • Android:Nougat (7.0)
  • Rom:stock
  • Kernel:stock
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 03 luty 2019 - 14:08

W tej pamięci podręcznej co wyłączę to i tak włączą się aplki z Google. W ułatwieniu dostępu mam tylko Xperia Actions włączone. A uprawnienia w administratorach urządzenia nie mogę znaleźć.


  • 0

#4 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 652
  • 5389 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 16 luty 2019 - 22:13

Proponuję wyczyścić telefon do ustawień fabrycznych - wtedy będzie pewność, że nic w tle nie chodzi. W większości przypadków zawsze chodzi o to, o czym wspomniał kolega Mojżesz. Bez czyszczenia trzeba będzie szukać, a nie mając zrootowanego urządzenia będzie to znacznie utrudnione. 


  • 0






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.