Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Gubienie zasięgu wifi

zasięg wifi xperia premium

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE Vhaeraun

Vhaeraun

    Coś tam skrobnął

  • Reputacja: 0
  • 10 postów
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock
  • Kernel:stock
  • Operator:T-Mobile

Napisano 25 luty 2019 - 17:45

Cześć,

Moja Xperia ma problem z zasięgiem wifi cały czas pisze brak internetu lub uzyskiwanie adresu ip całość trwa bardzo długo jak się już połączy to zasięg nie przekracza dwóch kresek podczas gdy na laptopie z tej samej sieci mam trzy kreski. Cały czas korzystam z LTE ale ledwo wystarcza mi pakiet na cały miesiąc. Zapłaciłem dość sporo za premiumke licząc że będzie mniej problemów niż w mojej starej Z2 a tu mi wychodzi na to że jest gorzej. 


  • 0

#2 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 649
  • 5383 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 25 luty 2019 - 21:40

Cześć.

Jaki masz router, sieć jest na paśmie 2.4 czy 5 GHz?

Dostawca jakiś lokalny, gdzie kabel podłączony jest do routera? Czy radiowo? 

Czy masz możliwość przetestowania działania sieci na innym telefonie?

Czy już jakieś kroki podejmowałeś celem naprawy? Jeżeli tak opisz je


  • 0

#3 OFFLINE Vhaeraun

Vhaeraun

    Coś tam skrobnął

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 10 postów
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock
  • Kernel:stock
  • Operator:T-Mobile

Napisano 25 luty 2019 - 22:35

Cześć.

Jaki masz router, sieć jest na paśmie 2.4 czy 5 GHz?

Dostawca jakiś lokalny, gdzie kabel podłączony jest do routera? Czy radiowo? 

Czy masz możliwość przetestowania działania sieci na innym telefonie?

Czy już jakieś kroki podejmowałeś celem naprawy? Jeżeli tak opisz je

Router to Funbox 3.0, sieć jest na paśmie 2,4 dostawca to Orange, kabel podłączony do routera jest to internet satelitarny. Żadnych kroków naprawy nie podejmowałem a na innym telefonie będę dopiero testował.


  • 0







Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.