Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Resetowanie + niedziałający skaner lini papilarnych + problem z kolorami itp

reset lagi XZ premium problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE maciozbb

maciozbb

    Nowicjusz

  • Reputacja: 0
  • 8 postów
  • Skąd:Bielsko
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Operator:Play

Napisano 05 marzec 2019 - 15:55

Witajcie,

od kilku dni mam straszny problem z moją XZ Premium. Smartfon co chwilę się zawiesza i resetuje. Do tego raz działa, raz nie, skaner odcisku palca. Raz miałem problem z kolorami na wyświetlaczu. Wszystko zaczęło się od problemu z dolnym głośnikiem. Myślałem, że to przez jakąś aplikację ale w trybie awaryjnym dzieje się to samo. Gdzieś znalazłem informację iż więcej osób ma problemy po aktualizacji do Pie 9. Dodam, że zaraz po aktualizacji (w grudniu) do zeszłego tygodnia smartfon działał bez zarzutu. Ktoś ma podobne objawy?


Użytkownik maciozbb edytował ten post 05 marzec 2019 - 15:56

  • 0

#2 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 642
  • 5329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 05 marzec 2019 - 18:55

Ja mam XZ Premium, ale wszystko z nią w porządku. Generalnie przy większej aktualizacji mimo wszystko warto wgrać oprogramowanie "na czysto", czyli z utratą danych (które wczesniej można skopiować). Po aktualizacji do 9.0 u mnie pojawił się problem z budzikiem. Wgrałem na nowo to samo oprogramowanie i wszystko wróciło do normy. Gdybyś się decydował, spróbuj oficjalnej metody stąd: 

Download

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.


  • 0

#3 OFFLINE maciozbb

maciozbb

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 8 postów
  • Skąd:Bielsko
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Operator:Play

Napisano 06 marzec 2019 - 21:40

Wykonałem "naprawę" przez Xperia Companion. Telefon na razie się nie zawiesił ale pierwsze co zauważyłem to brak funkcji skanera odcisku! W ustawieniach blokady nie ma nawet opcji ustawienia odcisku palca. Czyżby ten skaner był problemem i w Pie9 w ogóle go wyłączyli. juggler czy u Ciebie działa czytnik linii papilarnych?


  • 0

#4 OFFLINE DominQ

DominQ

    Lojalny użytkownik

  • Reputacja: 36
  • 463 postów
  • Skąd:Kalisz
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.8.24
  • Kernel:4.4.148-+
  • Operator:T-Mobile

Napisano 07 marzec 2019 - 08:09

U mnie na xzp pie czytnik lini papilarnych dziala bez problemu
  • 0

#5 OFFLINE maciozbb

maciozbb

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 8 postów
  • Skąd:Bielsko
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Operator:Play

Napisano 07 marzec 2019 - 10:55

<p>

Wykonałem &quot;naprawę&quot; przez Xperia Companion. Telefon na razie się nie zawiesił ale pierwsze co zauważyłem to brak funkcji skanera odcisku! W ustawieniach blokady nie ma nawet opcji ustawienia odcisku palca. Czyżby ten skaner był problemem i w Pie9 w og&oacute;le go wyłączyli. juggler czy u Ciebie działa czytnik linii papilarnych?

Po nocy nagle opcja skanera odcisków palca się włączyła. Na razie wszystko działa bez zarzutu. Oby to był koniec moich problemów. Dzięki za pomoc.



Dodano: 07 marzec 2019 - 10:55

Jednak za szybko się ucieszyłem. Problem nadal występuje. Wysyłam ten "złom" na serwis. Ehhh


Użytkownik maciozbb edytował ten post 07 marzec 2019 - 10:54

  • 0

#6 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 642
  • 5329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 07 marzec 2019 - 19:15

Akurat w przypadku XZ Premium rzadko czyta się negatywne opinie, o ile komuś telefon się podoba sam w sobie. Może miałeś akurat pecha. Daj znać jak cała sytuacja się zakończy.


  • 0

#7 OFFLINE maciozbb

maciozbb

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 8 postów
  • Skąd:Bielsko
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Operator:Play

Napisano 13 marzec 2019 - 22:16

Ktoś może to rozszyfrować? Co w ogóle zrobili z tym telefonem?

UbB7hk.jpg


  • 0

#8 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2072
  • 20530 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z1
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:CarbonRom (cr-7.0)
  • Kernel:RZKernel (3.0)
  • Operator:Rebtel

Napisano 15 marzec 2019 - 20:27

Adhesive to taśmy poszczególnych podzespołów (na nich trzymają się sztywno obudowy lub innych komponentów ramki.

Cushion to poduszka-amortyzator dla baterii (aby nie latała w środku.

FPC... to chyba skaner linii papilarnych.

Ten front to nie wiem co to.

Loudspeaker to głośnik główny.

A reszta to głównie śrubki.


  • 0

#9 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 642
  • 5329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 16 marzec 2019 - 15:14

Ahesive może oznaczać również spoiwo, klej - np taki na którym mocuje się baterię :)

FPC to Flexible Printed Circuit - zapewne taśma z przyciskiem/z przyciskami.

Front Assy DS Black to jest przedni panel w kolorze czarnym.

Te Sheet na końcu to pewnego rodzaju osłonki, nic szczególnego.

 

Jeżeli masz taką gruntowną wymianę to nic tylko się cieszyć :D Nie wymienili chyba tylko płyty i tyłu z większych rzeczy. :biggrin:  Zapewne uznano, że Twoja reklamacja jest słuszna. Daj znać, gdy już telefon wróci, czy wszystko już nim w porządku!

 


  • 0

#10 OFFLINE maciozbb

maciozbb

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 0
  • 8 postów
  • Skąd:Bielsko
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Operator:Play

Napisano 18 marzec 2019 - 20:09

Wymienili chyba wszystko łącznie z wyświetlaczem bo również go zgłosiłem z powodu żółtych przebarwień. Skaner linii papilarnych chyba został ponieważ włącznik ewidentnie jest stary (wytarty rysunek odcisku palca) Ogóle telefon dostałem w piątek. Do wczoraj wszystko było ok. Popołudniu nagle ponownie pojawił się problem z kolorami. Strasznie duży kontrast kolorów. Do tego brak wygładzenie krawędzi i wyblakłe kolory (czarny zrobił się szary, a niebieski prawie biały) Po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Do tej pory wszystko w porządku.
  • 0






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.