Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Jak przeprowadzic reklamacje z tytulu NIEZGODNOSCI Z UMOWA?

przeprowadzic reklamacje tytulu niezgodnosci umowa

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE Ivylally

Ivylally

    Mózg

  • Autor tematu
  • Reputacja: 4
  • 172 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 22 marzec 2019 - 20:14

Obsługa wstrzymana. Brak dowodu zakupu urządzenia, który jest niezbędny do podjęcia bezpłatnej naprawy gwarancyjnej. Prosimy o pilne przesłanie skanu na adres: wstrzymana.naprawa@ctdi.com. W przypadku braku kontaktu, urządzenie zostanie przekazane do obsługi odpłatnej


Takie cos napisali, rozmawiaja tak miedzy soba? Sprzedawca nie dostarczyl im dowodu zakupu?
Poniewaz w ogole sprzedawca przyjal reklamacje ode mnie wlasnie na podstawie dowodu zakupu!53a958d114ed4cc024500b3d5363c294.jpg

Dodano: 22 marzec 2019 - 20:14
Wyslac dowod zakupu im na podany email, czy oni zalatwia miedzy soba te sprawe? Bo moze chodzi im o dowod zakupu jako Sprzedawcy od Producenta itp.?
  • 0

#22 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2086
  • 20888 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z1
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:CarbonRom (cr-7.0)
  • Kernel:RZKernel (3.0)
  • Operator:Rebtel

Napisano 22 marzec 2019 - 21:14

Wyślij. Bo tu chodzi o paragon/fakturę. Nie wiem czrmu sprzedawca nie przekazał, bo powinien.
  • 0

#23 OFFLINE Ivylally

Ivylally

    Mózg

  • Autor tematu
  • Reputacja: 4
  • 172 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 22 marzec 2019 - 22:04

Wlasnie, wydluza to naprawe, komplikuje cala procedure.
Jak wysle to zaczna sie moze podejrzenia, a dlaczego nie Sprzedawca wyslal, skad wiem w jakim serwisie jest smartfon, a coz to jakies kombinacje?

Moze do sklepu lepiej pojde i powiem im o tym?
Ale dlaczego sami nie zauwazyli, nie sprawdzaja? Nie dostali bezposredniego emejla od serwisu?

Użytkownik Ivylally edytował ten post 22 marzec 2019 - 22:43

  • 0

#24 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 652
  • 5385 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 22 marzec 2019 - 22:59

Nie wiem po co wysyłać jak nikt o to Cię nie prosił :nea: Za bardzo się tym przejmujesz w tym momencie. Tak naprawdę, to nie powinno Cię to obchodzić. Rozumiem, że chcesz urządzenie szybko z powrotem, ale jak już poszedłeś drogą reklamacji to poczekaj spokojnie te 14 dni. Czy sprzedawca czegoś nie zrobił czy zrobił, to nie jest już Twoja sprawa. Wiem, że temat może być stresujący, chyba niepotrzebnie Ci podałem pomysł sprawdzenia CTDI. Czekasz. Nic nie robisz. Pilnujesz tylko dnia do kiedy masz otrzymasz odpowiedź, czy Twoja reklamacja jest zasadna, czy nie. Przy reklamacji stroną jesteś tylko ty i tylko sprzedawca. 

 

BTW. z dowodem zakupu powinien sobie sprzedawca poradzić. 


  • 0

#25 OFFLINE Ivylally

Ivylally

    Mózg

  • Autor tematu
  • Reputacja: 4
  • 172 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 23 marzec 2019 - 18:40

Takie cos przyslali:

W odpowiedzi na Pana zgłoszenie z dnia 11 marca 2019 r. w imieniu spółki x-kom informuję, iż reklamacja tytułem rękojmi konsumenckiej została uznana za bezzasadną.

Uzasadnienie.
Wskazuję, że do Pana reklamacji nie zostało dołączone pełnomocnictwo, ani też jego poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia, bądź też umowa kupna sprzedaży produktu wraz z przeniesieniem praw na nowego nabywcę, które to winno być dostarczone do sprzedawcy, a wystawione i podpisane przez osobę do tego upoważnioną, na którą to został wystawiony dowód zakupu, tj. faktura o nr. CW/2018/07/02540. Zgodnie z zapisami art. 512 kc dopóki zbywca nie zawiadomił dłużnika o przelewie, spełnienie świadczenia do rąk poprzedniego wierzyciela ma skutek względem nabywcy, wszelkie prawa do dysponowania reklamowanym sprzętem ma osoba widniejąca jako nabywca na fakturze zakupowej spółki x-kom.

Niemniej jednak spółka x-kom z dbałości o dobro i zadowolenie Klienta przekazała sprzęt do serwisu Producenta, celem dogłębnej weryfikacji oraz ewentualnej naprawy sprzętu.

Pragnę również wskazać, że weryfikacja reklamowanego urządzenia ujawniła ślady uderzenia/upadku urządzenia. Widoczne ślady uszkodzenia mechanicznego są umiejscowione na wyświetlaczu, co może mieć bezpośredni wpływ na zgłaszane przez Pana usterki.

Spółka x-kom podjęła również próbę kontaktu z pierwotnym nabywcą, który widnieje w naszym panelu reklamacyjnym. Oczywiście jeśli posiada Pan pełnomocnictwo/umowę kupna sprzedaży prosimy o przesłanie dokumentu w postaci skanu lub zdjęcia w odpowiedzi na przedmiotową wiadomość. Dostarczenie odpowiedniego dokumentu umożliwi ewentualną weryfikację wydanej decyzji w ramach rękojmi.

Rzeczywiscie, tel przekazany przez Pierwotnego Nabywce, jako "majacy gwarancje".
Pierwszy wlasciciel dal jako gwarancje obszerny dowod zakupu, wydrukowany przez X-komp na stronie A4 z pieczatka i podpisem.
Przed przyniesieniem tel dokument ten zostal pokazany w X-komp, sprzedawca zweryfikowal go pozytywnie dlugo sprawdzajac w swej bazie danych, i potwierdzil ze jest to podstawa do roszczen gwar.

Przy przyjmowaniu tela sprzedawca z X-komp rowniez potwierdzil waznosc dokumentu sprzedazy.

Jak postapic, co robic?
Z powyzszego tekstu jako bulwersujace podkresle dwie rzeczy:

A) Wydaje mi sie, jak Sprzdawca PRZYJAL sprzet w ramach rekojmi, sprawdzil dane przy przyjmowaniu, wydal potwierdzenie przyjecia - to po poltora tygodniu jak moze teraz twierdzic, ze przyjecie to jest bezzasadne?

B) Rzeczywiscie na ekranie jest rysa, baaardzo delikatna, widoczna jedyne przy wylaczanym ekranie patrzac "pod swiatlo". Twierdzenie, ze ma jakikolwiek wplyw na usterke jest BEZCZELNOSCIA, typowym "szukaniem dziury w calym", tym bardziej ze byla ona na dlugo wczesniej niz doszlo do usterki ekranu (pierwotny wlasciciel tlumaczy jako powstala przy wyjmowaniu z kieszeni).

Rysa naprawde delikatna jest i chodzi tu najprawdopodobniej o to aby "NA SILE" przed uplywem 14dni "wydac orzeczenie", kiedy sprawa utknela w serwisie zewnetrznym i nie wiadomo jak jest.
Ktos tam wie jakby chyba, ze uzasadnienie o bezzasadnodnosci jest bezzasadne takze, wiec "na wszelki wypadek" wydali takie ROZPACZLIWE "orzeczenie"!

Prosze o rade.

Dodano: 23 marzec 2019 - 18:40
Sprawa o tyle jest idiotyczna, ze przy przyjmowaniu w ramach rekojmi nikt nikogo nie legitymowal, mozna bylo podac dane Pierwotnego Nabywcy, z ktorym zreszta jestesmy w stalym kontakcie i w dobrych stosunkach.
Na dobra sprawe Pierwotny Nabywca moze mi pozyczyl tego smartfona? Kto powiedzial, ze mi go sprzedal?
A moze po prostu poprosil mnie aby go zaniesc z reklamacja (bo on jest zajety itp.)
Zastanawiam sie na jaki dziwny przepis oni sie powoluja? Jest tam mowa o "dluzniku", "splacie zadluzenia" - coz za bzdury?!
Aby na pewno ich odpowiedz ma jakakolwiek moc prawna czy tylko rozpaczliwie szukaja "argumentow" aby sie zmiescic w tych 14 dniach (kiedy sprawa "zablokowala sie" w serwisie zewnetrznym, byc moze z ich niedopatrzenia)?

I jeszcze absurdalne podawanie delikatnej ryski na ekranie jako przyczyne usterki, bez sensu.

Użytkownik Ivylally edytował ten post 23 marzec 2019 - 18:53

  • 0

#26 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2086
  • 20888 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z1
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:CarbonRom (cr-7.0)
  • Kernel:RZKernel (3.0)
  • Operator:Rebtel

Napisano 24 marzec 2019 - 10:23

Typowa odpowiedź. Tu chyba tylko Rzecznik Praw Konsumenta (lu prawnik) pomoże. 

 

Dziwi mnie także brak legitymacji. Niby mamy RODO i na dane innej osoby (poza tymi z faktury, o ile była imienna) nie powinno się przeprowadzać żadnych działań. To jest w sumie karalne. Choć nie jetem prawnikiem, więc może się mylę.


  • 0

#27 OFFLINE Ivylally

Ivylally

    Mózg

  • Autor tematu
  • Reputacja: 4
  • 172 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 24 marzec 2019 - 22:34

Widze, ze tu sa 3 sprawy:

A) Musieli dac odpowiedz jakas mieszczac sie w tych 14 dniach (inaczej difoltowo zamieniaja smartfona na nowy)

B) Jakies ich niedopatrzenie sprawilo, ze sprawa utknela w serwisie zewnetrznym. Zanim wyjasnia co jak to owe "14 dni" zadzialaja!

C) Wymyslili 2 PRETEKSTY robocze, oba prawdopodobnie bezpodstawne:

1) o potrzebie dowodu zmiany wlasciciela (co ma do rzeczy?)

2) o rzekomym zwiazku praktycznie niewidocznej ryski na ekrane (obecnej od pol roku) z powstala dopiero co usterka - tego NIE zbadal serwis gwarancyjny, Sprzedawca tak sobie wymyslil!

PYTANIE: rzeczywiscie owe podane 2 preteksty mozna uznac za owa wymagana prawnie ODPOWIEDZ w ciagu 14 dni, w ramach rekojmi?


Dodano: 24 marzec 2019 - 21:26
Jeszcze "smaczku" tu dodaje fakt, ze oni piszac te "odpowiedz" z "pomyslem o rysce", fizycznie nie widzieli tego smartfona, poniewaz fizycznie znajduje sie on w serwisie zewnetrznym. (Popatrzyli na zdjecia zrobione przez przyjmujacego reklamacje w sklepie, najprawdopodobniej.)

Pytanie wiec, czy podana przez nich "odpowiedz" jest WIAZACA?
A jak "serwis zewnetrzny" orzeknie inna przyczyne? (Teza o rysce jest niezwykle latwa do podwazenia.)

Prawda jest ze X-Komp, nie spieszyl sie! Poltora tygodnia zajelo im przekazanie do serwisu zewnetrznego! A jak powstala niescislosc formalna to u nich PANIKA co do tych 14-dni!
Przeciez chyba Ustawodawca jakby wlasnie dlatego wymyslil takie prawo o tych 14-dniach!
A oni chca wykpic sie zwalajac konsekwencje ich opieszalosci - na klienta!

Dodano: 24 marzec 2019 - 22:34
Jeszcze a propos kto przekazal smartfona do sklepu w celu wyegzekwowania rekojmi.
Az POLTORA TYGODNIA IM ZAJELO aby zrozumiec ze przyjeli "bezzasadnie"? (bo niby "trzeba" zalaczyc dowod sprzedania itp. nowemu wlascicielowi?) Chyba.takie cos to powinni od razu powiedziec. A jak przyjeli to PRZYJELI!
Jest jakies prawo okreslajace jak szybko powinni ODMOWIC PRZYJECIA?

Czy mozna ODMOWIC PRZYJECIA poltora tygodnia PO PRZYJECIU?? z wylewnym potwierdzeniem plsemnym wystawionym w momencie przyjecia?

Użytkownik Ivylally edytował ten post 24 marzec 2019 - 22:43

  • 0

#28 OFFLINE Ivylally

Ivylally

    Mózg

  • Autor tematu
  • Reputacja: 4
  • 172 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 26 marzec 2019 - 19:07

Wlasnie 14-ty dzien jest.
Pierwotny Wlasciciel smartfona im wyslal przedwczoraj Oswiadczenie o zbyciu smartfona i, ze ja sie stalem obecnym wlascicielem.
To sprawilo, ze w serwisie zewnetrznym CTDI (gdzie wlasnie z jakiegos dziwnego powodu czekal na wyjasnienie kwestii wlasnsci) wczoraj zajeli sie obsluga tego smartfona.
Jak patrze na ich sajcie internetowym obsluga techniczna trwa juz 2-gi dzien.

Tak napisali dzis:

Oświadczenie zastało już dołączone do panelu reklamacyjnego zgłoszenia. Pragnę również dodać, że spółka x-kom nie posiada uprawnień do ingerencji w strukturę urządzenia, w związku z czym zobowiązana była przekazać przedmiotowe urządzenie do autoryzowanego serwisu producenta celem dogłębnej weryfikacji oraz ewentualnej naprawy.

Prosimy o chwilę cierpliwości i oczekiwanie na końcowy rezultat zgłoszenia.

CO ROBIC???

Użytkownik Ivylally edytował ten post 26 marzec 2019 - 19:14

  • 0

#29 ONLINE DominQ

DominQ

    Uzależniony od forum

  • Reputacja: 56
  • 616 postów
  • Skąd:Kalisz
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:eXistenZ Pie v8.0.0
  • Kernel:4.4.148-+
  • Operator:T-Mobile

Napisano 26 marzec 2019 - 19:16

Nic
  • 0

#30 OFFLINE Ivylally

Ivylally

    Mózg

  • Autor tematu
  • Reputacja: 4
  • 172 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 26 marzec 2019 - 19:30

Ale mam na mysli ten 14-ty dzien dzisiaj?

Zwraca na siebie uwage, ze juz nic nie pisza o minirysce na ekranie jako zwiazanej z usterka,
lecz przyznaja, ze nie maja sami mozliwosci przeprowadzic diagnostyki i zajmie sie tym "serwis zewnetrzny".

Użytkownik Ivylally edytował ten post 26 marzec 2019 - 19:38

  • 0

#31 ONLINE DominQ

DominQ

    Uzależniony od forum

  • Reputacja: 56
  • 616 postów
  • Skąd:Kalisz
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:eXistenZ Pie v8.0.0
  • Kernel:4.4.148-+
  • Operator:T-Mobile

Napisano 26 marzec 2019 - 19:39

Daj im czas człowieku i wyluzuj za bardzo się tym przejmujesz
  • 0

#32 OFFLINE Ivylally

Ivylally

    Mózg

  • Autor tematu
  • Reputacja: 4
  • 172 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 27 marzec 2019 - 15:47

X-Komp nie napisal, jest juz 15-ty dzien.
Na sajcie CTDI jest takie cos:

Informacje dotyczące zgłoszenia z Ustawy zostały przekazane Sprzedawcy. Prosimy o bezpośredni kontakt z miejscem oddania urządzenia do obsługi

Powiedzcie prosze Was jak to interpretowac, znaczy ze nie chca naprawiac, czy po prostu kolejny etap procedury?

Użytkownik Ivylally edytował ten post 27 marzec 2019 - 15:48

  • 0

#33 ONLINE DominQ

DominQ

    Uzależniony od forum

  • Reputacja: 56
  • 616 postów
  • Skąd:Kalisz
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:eXistenZ Pie v8.0.0
  • Kernel:4.4.148-+
  • Operator:T-Mobile

Napisano 27 marzec 2019 - 15:57

X-Komp nie napisal, jest juz 15-ty dzien.
Na sajcie CTDI jest takie cos:
Powiedzcie prosze Was jak to interpretowac, znaczy ze nie chca naprawiac, czy po prostu kolejny etap procedury?

 masz napisane co zrobić


  • 0

#34 OFFLINE Ivylally

Ivylally

    Mózg

  • Autor tematu
  • Reputacja: 4
  • 172 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 27 marzec 2019 - 16:46

Ale to oni jako pierwsi powinni sie odezwac. Przeciez to ze sprawdzam na CTDI to jest "ponadobowiazkowe".

Poki co, poniewaz jest to juz 15-ty dzien, taki ode mnie eMail X-Komp dostal dzisiaj:

Szanowni Panstwo!

Przepraszam, ale czekam dlugo, otrzymuje odpowiedzi od Panstwa ktore wplywaja na nastroj i stan psychiki, mozna powiedziec, iz przyjmuje to jak kpiny.
Smartfon byl kupiony, eksploatowany - uczciwie, delikatnie, z wielka uwaga i swiadomoscia jego konstrukcji. Problemy teraz wynikle sa KRZYWDZACE dla konsumenta.

Prosze Was o zwrocenie uwagi, iz uplynelo juz 14 dni od momentu przyjecia przez Panstwa sklep smartfona XperiaXZ (IMEI: ***) w ramach reklamacji typu REKOJMIA.
Wedlug Ustawy, Sprzedawca powinien przedstawic w ciagu tych 14 dni diagnoze odnosnie przyczyny powstalej usterki, jezeli w ciagu tego czasu tego nie uczyni - domyslnie przyjmuje sie, iz przyjmuje roszczenia klienta do realizacji.

Zwracam uwage, iz Panstwo wyslali smartfona do autoryzowanego serwisu zewnetrznego CTDI dopiero po uplywie POLTORA TYGODNIA, a Ustawodawca wlasnie dlatego wyszczegolnil taki okres aby - opieszaloscia i opoznieniami nie obarczac potem Klienta.

Powstala w trakcie realizacji reklamacji potrzeba wyjasnienia kwestii aktualnej wlasnosci urzadzenia, jest bezprzedmiotowa w najwazniejszej MERYTORYCZNEJ sprawie: NIEPRZEDSTAWIENIA przez Panstwa diagnozy przyczyny usterki.
Smartfon zostal PRZYJETY, zaakceptowany do reklamacji-rekojmia w sklepie, jest szczegolowe potwierdzenie z podpisami wydrukowane w momencie PRZYJECIA jako DOWOD.
Jakiekolwiek niejasnosci formalne Sprzedawca przyjmujacy reklamacje powinien wskazac OD RAZU! Panstwo dopiero wskazali je PO POLTORA TYGODNIU - ale to i tak zostalo natychmiast WYJASNIONE prze nas - aktualnego i pierwszego wlasciciela.

Prosze zrozumiec rozczarowanie jak realizacja naprawy usterki smartfona wplywa na nastroj i stan psychiczny klienta!
Przyjmujacy reklamacje Rekojmia pracownik w sklepie w sposob niezwykle uprzejmy i kompetentny sam poinformowal o mozliwosci wybrania formy reklamacji typu REKOJMIA, bardzo szczegolowo objasnil detale i prawa z tym zwiazane. Dlatego potem bardzo dobrze wyrazalam sie o Panstwa sklepie X-Komp na forum internetowym zwiazanym z Xperia, i polecalam innym Panstwa siec sklepow.
Na forum tym ciagle opisuje korespondencje z Panstwem (w pelni anonimowo) i to wlasnie tam powiedziano mi, ze ten smartfon XperiaXZ zostal najprawdopodobniej wyslany do CTDI gdzie na portalu www.CTDI.pl mozna sprawdzic aktualny stan realizacji obslugi tego urzadzenia (po wpisaniu IMEI).


Prosze, powiedzcie dalej JAK skorzystac z tego faktu, iz w REKOJMI jest 15-ty dzien, a oni nie przedstawili diagnozy usterki? Przypuszczam, ze raczej oni tego nie dadza bez walki.

Użytkownik Ivylally edytował ten post 27 marzec 2019 - 17:02

  • 0

#35 OFFLINE Ivylally

Ivylally

    Mózg

  • Autor tematu
  • Reputacja: 4
  • 172 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 28 marzec 2019 - 23:28

Dla sprawiedliwosci trzeba dodac, ze dzis napisali iz naprawia ten wyswietlacz, nareszcie cos pozytywnego!

Użytkownik Ivylally edytował ten post 28 marzec 2019 - 23:29

  • 1

#36 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2086
  • 20888 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Xperia Z1
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:CarbonRom (cr-7.0)
  • Kernel:RZKernel (3.0)
  • Operator:Rebtel

Napisano 03 kwiecień 2019 - 21:04

I oby to zrobili :)


  • 0

#37 OFFLINE Ivylally

Ivylally

    Mózg

  • Autor tematu
  • Reputacja: 4
  • 172 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 04 kwiecień 2019 - 22:44

Po 3½ tyg ZROBILI!
Smartfon odebrany :)
Wymienili LCD i jeszcze glosnik i wiele innych elementow:

Lista wymienionych części:
Adhesive Panel Rear Bottom
Adhesive Window Display Bottom
Adhesive Window Display Top
Adhesive WR Holder Speaker
Adhesive WR Speaker Bottom
Adhesive WR Window Display
Cushion Speaker
Display assy Blue
Holder Speaker Top Assy
Label NFC
Loudspeaker
Sheet Graphite LCD
Sheet Net Speaker Black
Sheet Net Speaker Top Blue
Sheet WR Test

Moze ktos objasnic jakie sa to elementy i jaki maja wplyw na wodoszczelnosc?

Jak interpretowac wykaz elementow wymienionych, powyzej przedstawiony?

Użytkownik Ivylally edytował ten post 04 kwiecień 2019 - 23:10

  • 0

#38 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 652
  • 5385 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 10 kwiecień 2019 - 13:52

Spoiler:
Adhesive Panel Rear Bottom
Adhesive Window Display Bottom
Adhesive Window Display Top
Adhesive WR Holder Speaker
Adhesive WR Speaker Bottom
Adhesive WR Window Display 

 

Różnego rodzaju folie, taśmy.

 

Cushion Speaker

głosnik

 

Display assy Blue
 

przedni panel

 

Holder Speaker Top Assy

 

Osadzenie głośnika.

 

Loudspeaker

Kolejny głośnik.

Sheet Graphite LCD Sheet Net Speaker Black Sheet Net Speaker Top Blue Sheet WR Test
 

Label NFC

NFC

 

Reszta to jakieś siatki i osłonki.


  • 1

#39 OFFLINE Ivylally

Ivylally

    Mózg

  • Autor tematu
  • Reputacja: 4
  • 172 postów
  • Telefon:Xperia M4 Aqua
  • Android:Marshmallow (6.0.1)
  • Operator:Virgin Mobile

Napisano 11 kwiecień 2019 - 18:07

Różnego rodzaju folie, taśmy.
...
Reszta to jakieś siatki i osłonki.

Wlasnie, ale one maja wspolnego cos z wodoszczelnoscia?
Mozna przyjac ze naprawili wodoszczelnosc?

A przeciez wymienili duzo tego, przypuszczalnie zauwazyli ze usterka byla wskutek dostania sie wody do wewnatrz, zrobili test na wodoszczelnosc i przyznali racje ze pozostawia wiele do zyczenia. Tak interpretowac mozna?

Użytkownik Ivylally edytował ten post 11 kwiecień 2019 - 18:11

  • 0

#40 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 652
  • 5385 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 12 kwiecień 2019 - 17:57

Po opisie wnioskuję, że naprawy dokonał autoryzowany serwis w ramach gwarancji. W takim wypadku wodoszczelność powinna zostać zachowana.


  • 0







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: przeprowadzic, reklamacje, tytulu, niezgodnosci, umowa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.