Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Flashtool wywala błąd przy rozpakowaniu paczki


Najlepsza odpowiedź wdm, 28 listopad 2019 - 22:01

Wszystko się w końcu udało - wgrane!!!

Teraz tylko mam nadzieję, że to poprawi bolączki tego telefonu, bo kupiłem go 5 miesięcy temu i wywaliłem trochę kasy, a z reklamacją może być ciężko, bo kupiony został z rynku azjatyckiego...

 

Dziękuję wszystkim za pomoc. Widać, że można być laikiem i jakoś dać sobie radę :)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE wdm

wdm

    Nowicjusz

  • Reputacja: 1
  • 7 postów
  • Telefon:Xperia Z5 Compact
  • Android:Nie podano
  • Operator:Inny

Napisano 27 listopad 2019 - 17:42

Witam.

 

Posiadam Xperię XZ3 model H9493.

Od jakiegoś czasu (2-3 tygodnie) zaczęły się z nim problemy. Czasami na chwilę, a czasami na kilka godzin traci zasięg, wyskakuje komunikat "brak karty SIM" lub "brak usługi". Poza tym jakieś 6-7- razy zdarzyło się, że sam się wyłącza i zaraz sam się włączy, ale nie trzeba wpisywać kodu PIN tylko odblokować ekran.

Włożyłem nową kartę SIM, również stosowałem od innych operatorów niż T-Mobile i problem nadal się powtarza.

Postanowiłem, że wgram na nowo Androida przez Flashtool, ale przy próbie podjęcia fleszowania, niezależnie jakiej wersji kompilacji Android (Rosja, Chiny i HongKong) chcę użyć, wyskakuję błąd i na samym początku proces jest przerwany.

Proszę o jakieś info w tym temacie, co jest grane i jak sobie z tym poradzić?

Dziękuję z góry.

Załączone pliki

  • Załączony plik  xz3.png   111,53 KB   2 Ilość pobrań

  • 0

#2 ONLINE DominQ

DominQ

    Uzależniony od forum

  • Reputacja: 78
  • 690 postów
  • Skąd:Kalisz
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:eXistenZ Pie v8.0.0
  • Kernel:4.4.148-+
  • Operator:T-Mobile

Napisano 27 listopad 2019 - 18:07

Najnowsza wersja flastoola?


  • 0

#3 OFFLINE wdm

wdm

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1
  • 7 postów
  • Telefon:Xperia Z5 Compact
  • Android:Nie podano
  • Operator:Inny

Napisano 27 listopad 2019 - 18:22

Raczej nie... Myślisz, że to może mieć wpływ?

 

Załączone pliki


  • 0

#4 ONLINE DominQ

DominQ

    Uzależniony od forum

  • Reputacja: 78
  • 690 postów
  • Skąd:Kalisz
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:eXistenZ Pie v8.0.0
  • Kernel:4.4.148-+
  • Operator:T-Mobile

Napisano 27 listopad 2019 - 18:26

Możliwe co szkodzi zaktualizować 


  • 0

#5 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 663
  • 5467 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 27 listopad 2019 - 20:07

Xperia XZ3 jest wspierana przez Flashtool od wersji 9.26.0 :) Więc już chyba wiesz sam, gdzie leży problem.

 

Załączony plik  xz33.PNG   7,14 KB   2 Ilość pobrań


  • 0

#6 OFFLINE ch3mn3y

ch3mn3y

    (o_O) Jaola Tymon (O_o)

  • Reputacja: 2094
  • 21159 postów
  • Skąd:Województwa Nadmorskie
  • Telefon:Inny
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:stock PPWS29.131-27-1-11
  • Kernel:stock
  • Operator:Orange

Napisano 28 listopad 2019 - 15:56

Co do braku potrzeby wpisywania PINu to najwyraźniej restart nie jest pełny, a jedynie odświeżane jest UI (czyli restart aplikacji SystemUI oraz frameworka). Najprawdopodobniej reflash pomoże, gdyż zostanie to zastąpione popranymi plikami i aplikacjami.


  • 0

#7 OFFLINE wdm

wdm

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1
  • 7 postów
  • Telefon:Xperia Z5 Compact
  • Android:Nie podano
  • Operator:Inny

Napisano 28 listopad 2019 - 18:43

Ok, już wpadła najnowsza wersja Flastool i teraz wszystko jest dobrze.

 

Proszę powiedzcie tylko, czy mam coś tutaj zaznaczać, czy leci tak jak wyskakuje. Zależy mi, żeby go porządnie wyczyścić do zera i wgrać na nowo oprogramowanie.



Dodano: 28 listopad 2019 - 18:43

Zacząłem proces flashowania, wszystko cały czas szło ok. 5-7 minut i później pojawia się taki monit. Brak informacji o końcu procesu i możliwości odłączenia telefonu.

Co jest nie tak?

Załączone pliki

  • Załączony plik  xz3.png   86,21 KB   1 Ilość pobrań
  • Załączony plik  xz3.png   159,41 KB   1 Ilość pobrań

  • 0

#8 ONLINE DominQ

DominQ

    Uzależniony od forum

  • Reputacja: 78
  • 690 postów
  • Skąd:Kalisz
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:eXistenZ Pie v8.0.0
  • Kernel:4.4.148-+
  • Operator:T-Mobile

Napisano 28 listopad 2019 - 19:39

Zaznaczyć to wszystko w zakładce wipe
  • 0

#9 OFFLINE wdm

wdm

    Nowicjusz

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1
  • 7 postów
  • Telefon:Xperia Z5 Compact
  • Android:Nie podano
  • Operator:Inny

Napisano 28 listopad 2019 - 22:01   Najlepsza odpowiedź

Wszystko się w końcu udało - wgrane!!!

Teraz tylko mam nadzieję, że to poprawi bolączki tego telefonu, bo kupiłem go 5 miesięcy temu i wywaliłem trochę kasy, a z reklamacją może być ciężko, bo kupiony został z rynku azjatyckiego...

 

Dziękuję wszystkim za pomoc. Widać, że można być laikiem i jakoś dać sobie radę :)


  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.