Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie

Lifelog

lifelog

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE kamila

kamila

    Bywalec

  • Reputacja: 2
  • 33 postów
  • Telefon:Xperia XZ2
  • Android:10
  • Operator:Plus

Napisano 25 styczeń 2020 - 13:33

Cześć,

mam problem z aplikacją Lifelog. Jakiś czas temu zmieniłam telefon. Ściągnęłam aplikację, pięknie weszły dane z konta gmail no i... wszystko by było fajnie gdyby nie to, że aplikacja rejestruje kroki tylko w momencie używania SmartBanda. Gdy zostawiłam opaskę w domu, Lifelog nie zarejestrował ani moich kroków, ani jazdy samochodem. Nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło, a używam Lifeloga od kilku lat. Przez ten czas zmieniałam kilka razy telefon (zawsze to była xperia) i nigdy nic takiego nie miało miejsca. Nie wiem czy to wina nowego androida, czy jakieś błędu aplikacji. Może komuś też się to zdarzyło?


  • 0

#2 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 672
  • 5496 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 25 styczeń 2020 - 20:56

Lifelog przestał działać wielu osobom po aktualizacji do Androida 10. Ostatnia aktualizacja jest z maja tego roku, mam nadzieję, że będą dalej wspierać jej rozwój. 

 

Możesz jednak spróbować przejść do Ustawień, a następnie aplikacji i wyczyścić jej dane. Będzie trzeba się ponownie zalogować do usługi, ale być może przywróci to jej funkcjonalność. 


  • 1

#3 OFFLINE kamila

kamila

    Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 2
  • 33 postów
  • Telefon:Xperia XZ2
  • Android:10
  • Operator:Plus

Napisano 25 styczeń 2020 - 21:26

W tym roku jeszcze maja nie było ;) ale grunt, że Twoja rada mi pomogła, dzięki wielkie :)


  • 1

#4 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 672
  • 5496 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 25 styczeń 2020 - 21:47

:D Oczywiscie chodziło o 2019 :) Czyli wyczyszczenie pamięci pomogło i aplikacji liczy jucz kroki poprawnie?


  • 1

#5 OFFLINE kamila

kamila

    Bywalec

  • Autor tematu
  • Reputacja: 2
  • 33 postów
  • Telefon:Xperia XZ2
  • Android:10
  • Operator:Plus

Napisano 26 styczeń 2020 - 08:39

Tak, wyczyszczenie pomogło i liczy kroki bez konieczności noszenia przy sobie SmartBanda.


  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: lifelog

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.