Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie
7.0+

GTA San Andreas Mobile Mods x Deszczu



9 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Reputacja: 1252
  • 10408 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:Android R Developer Preview 2
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 07 luty 2020 - 21:39

Siema mordeczki!

Tutaj będę umieszczać mody graficzne i nie tylko - takie robione przeze mnie jako podmieniane pliczki typu teksturki skądś, czy jakieś mixy gotowych modów (zazwyczaj scam strony, milion reklam itd).

Ewentualnie jakiś lepszy mod dostanie swój własny temat ale to musiałby być w pełni mój mod ale kto wie... Może od zera coś kiedyś... A teraz będę tutaj wrzucać w temacie całe modyfikacje gry a nie pojedyncze pliki. TO TYLKO MODYFIKACJE!! WYMAGAJĄ ORYGINALNEJ WERSJI GRY ZE SKLEPU GOOGLE PLAY!!

 

 

Kilka słów wstępu, żeby nie było żadnych niedomówień. Wrzucam to w spoiler i tak - jest to ważne!

Spoiler:
1. Modyfikacje działają tylko z oryginalną wersją gry zakupioną z Google Play Store. Jeżeli myślisz, że piracąc sobie apke moje modyfikacje będą działać - wyjdź złodzieju.

2. Nie pomagam w kwestii "nie działa mi". Kup legalną wersję gry albo zmień telefon.

3. Testuję głównie na OnePlus 7T Pro McLaren Edition z oficjalnym od OnePlus Androidem 10 i tylko wersję 2.00 tej wspaniałej gry.

4. Jeżeli coś wrzucam to znaczy, że to działa. Wrzucam screeny, nagrania wideo jako gameplay i najczęściej nie odzwierciedla to tego co ujrzycie w grze. Screen się tak zrobi, nagrywa ekran słabą jakością - czasem tak bywa.... Ale bywa też gorzej niż jest to przedstawione.

5. Jeżeli gra wspiera od razu inne wersje , to będzie zawarte to w opisie. Instrukcja do zmiany kompatybilności z Adreno na np PowerVR, Tegra, czy Mali będzie instrukcja.

6. Masz lagi, wyrzuca Cię z gry co chwilę? Wina nie musi leżeć po stronie specyfikacji technicznej telefonu. Modyfikacja może nie być dopracowana, jakieś skrypty można usunąć i sprawdzić. Będę się starać pomagać w tej kwestii ale niczego nie obiecuję.

7. Jak mi się coś przypomni to napiszę

 

 

 

 

 

 

 

Remastered v0.9 beta (wspiera cleo)

Spoiler:

To modyfikacja dla urządzeń segmentu flagowce. Niby czemu? Otóż skupia w sobie wysokiej jakości tekstury (bo nie wiem, czy mogę sobie pozwolić na miano bardzo wysokiej), dobrej jakości oprawę dźwiękową a także dosyć sporą ilość dodatków graficznych. Tak po skrócie mówiąc:

- Grove Street jest tak podrasowane, że mam z 25fps na uber, reszta grywalnie

- Zmieniono tekstury nieba, chmur i wody

- Zmieniono oraz dodano vegetation tj. świetne tekstury drzew także na chodnikach

- Dodano naprawdę dobrej jakości tekstury trawy

- Dźwięki trochę rodem z GTA V (kombinuję nad dobrą paczką)

- Stacje radiowe (utwory) z GTA V

- Wysokiej jakości tekstury postaci jak i odbicia na ubraniach

- Wysokiej jakości tekstury broni

- Samochody z GTA V (nie wszystkie)

- Super odbicia aut

- Wysokiej jakości tekstury budynków i zmieniona lekko kolorystyka

- Przechodniów jest dużo więcej

- Kierowcy zachowują się podlej na drogach

- Dźwięki pojazdów z GTA V

- Dźwięki z GTA V

- Tekstury chodników, krzeseł i generalnie wszystkich obiektów podmienione na lepszej jakości grafiki

- Plaża wygląda teraz lepiej

- Realistyczna mapa

- Save 100% z max statami i dodane więcej terenów Grove Street Family (także w San Fierro, Las Venturas, czy na wsiach)

- Świetne efekty graficzne wybuchów, płomieni rodem z GTA V

- Noc jest teraz bardzo ciemna

- Odbicia światła słonecznego potrafią nieźle oślepić

- Trochę pobugowane teksturki krawężników (czasami ich nie widać a są)

- Zwiększony dystans renderowania

- Policję teraz łatwiej zgubić, gdyż po chwili zniknięcia z pola widzenia przestają Cię ścigać

- Dilerzy mają oczy jak po niezłym ćpaniu xD

- Ludzie ścigają się motocyklami po drogach (całkiem niebezpieczna jazda)

- Usprawnienia pogody

- Odbicia na drogach

Zawartość folderu data wypakować do android/data/

Wymagania techniczne sprzętu:

Spoiler:

Minimalne:

CPU Snapdragon 810/GPU Adreno 430

RAM: 3gb

Android: 7.0 albo wyżej

Minimalne rekomendowane:

CPU Snapdragon 835/GPU Adreno 540

RAM: 4-6gb

UFS: 2.0

Android: 7.0 albo wyżej

Rekomedowane:

CPU Snapdragon 855/GPU Adreno 640

RAM: 8gb

UFS: 3.0

Android: 9 albo wyżej

Zalecane do płynnej gry:

CPU Snapdragon 865/GPU Adreno 650

RAM: 12gb

UFS: 3.1

Android: 10 albo wyżej

Screeny:

Spoiler:
SOON...

Video Gameplay (naprawdę klatki potrafią spadać):

Spoiler:
SOON...

Download:

Download

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.


Użytkownik Mojzesz edytował ten post 16 luty 2020 - 18:49

  • 0

#2 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 675
  • 5521 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 10 luty 2020 - 20:16

Ciekawy projekt. Niepokoi mnie tylko, że dla Twojego moda fps spada poniżej 25 :( Chyba lepiej aby było płynnie niż ładnie?


  • 0

#3 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1252
  • 10408 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:Android R Developer Preview 2
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 10 luty 2020 - 23:04

Może w rzeczywistości jest więcej klatek ale dla mnie to wtedy nie byłoby grywalne na jakiejś strzelaninie na Grove Street nie mając auto aima. Tak to w zasadzie gra nie spada płynnością od oryginału (z tego co grałem na starszych telefonach, czy na tym). Ta gra chyba nie ma 60fps, bo według mnie to te animacje mają mało klatek. Pod CLEO nie będę robić modyfikacji tak szybko, bo CLEO to tak jakby pirat. Okej, nie każdy wie jak zrobić 2.00 ale jak zrobię pod CLEO to jaki pomysł? Mam apke i mam zakupione GTA SA, VC jeszcze nie (ale może kupię) ale musiałbym udostępnić, żeby była kompatybilność mojej modyfikacji. Jak ktoś nie kupił to ma wtedy pirata, czyli jest to niezgodne z regulaminem forum. Gdyby tak jednak ludzie zrobili screen, że mają grę zakupioną i coś jeszcze. Nie każdy będzie mieć maila z potwierdzeniem zamówienia w GP... A chciałbym zrobić dla tych co mają kupioną grę taką wersję lite dla słabych urządzeń. Nie wymagałoby to plików obb i gra zamiast 2.41gb zajmowalaby np 1.1gb albo 700mb. Jestem w stanie zrobić coś takiego pod stare androidy i jeszcze spolszczyć grę. No ale cóż.

Pierwszy mod może mieć inną nazwę, pp prostu nie wiedziałem co wymyślić a Redux to popularne hasło, Vivid - bo nasycone kolory? Tutaj na tym modzie skupiam się na jakości i tak, żeby gra była stabilna. Czy da się przejść grę na tym modzie? Wysłałem wersję niedokończoną z piątku (wprowadziłem dużo zmian) i podobno cutscenki się bugują i lepiej je przewijać. Problem pojawia się także w pierwszej misji, bo nie można przejechać jednego momentu. Nie wiem czemu ale to już sprawdziłem na nowej wersji i da się. Póki co męczę się z Big Smoke'em ściągając pociąg. Została zmieniona mechanika jazdy tak z deczka. Samochodem okej, robię niemożliwe rzeczy a motorem... W tunelach jest ciemno i ja nie ogarniam. Trzeba brightness ustawiać na 62-68%...

Nie będzie realistycznej wody, czy nieba - niebo krzaczy grę także chmurek ładnych nie będzie. Refleksy na autach nie są rodem z super modów graficznych do gta v na pc, bo gra stawia ograniczenia. Nie da się tego obejść na androidzie a przynajmniej ja nie potrafię. W miarę możliwości nie robię z tego innej gry. CJ i inne postaci przeszły jedynie zmiany w rozdzielczości swoich tekstur, dodanymi refleksami ubrań, czy lekko zmienionymi skinami, żeby nie wyglądało to tak kwadratowo (nadal można poznać niemal wszystkie pedy). Samochody są podmienione. Dźwięki też. Także dobre auto nie jedzie 400km/h tylko coś takiego jak GTA V RP serwery. Może jeszcze podrasuje CJ'a. Tekstury ulic nie będą jakieś kozak według mnie ale starałem się wybierać wysokiej rozdzielczości. Ktoś kto rozbierze pliki w modyfikacji zobaczy, że wcale nie ma tak, że wszystkie tekstury są w 4k czy coś. Nigdzie tak nie powiedziałem. Wtedy mod robiłbym chyba kilka miesięcy i by się nie udało. Nie wszystkie tekstury da się poprawić w mobilnym GTA SA. Gra stawia ograniczenia ale tylko w wersji mobilnej. Chciałem dodać fajną trawę wszędzie gdzie się da w sensie np na wsiach, na polach. To jest zbyt trudne (wiem, że obciąży to mocno grafikę ale zawsze można grać na minimalnych). Audio robi tutaj 20% rozmiaru gry, więc wiadomo...


Jeżeli ktoś po zobaczeniu wideo jak wstawię napisze ze widział wiele podobnych modów, to proszę śmiało. Zrób niepowtarzalny. Każdy bierze już od kogoś albo ze stronek z modami. Niektórzy są bardziej ambitni i przesyłają tylko część tekstur z różnych modyfikacji do swojej a nie całe gotowe pliki (a później gra nie działa albo nadal wygląda jak kupao). N androida mamy narzędzie do edycji img od gta i można podmienić pliki a mamy też Txd tools, żeby tekstury podmienić. Wiem, że czasami to mocno czasochłonne ale można zrobić coś fajnego.
To nie jest jedyna modyfikacja jaką zrobię ale nie będę robić ich co tydzień np. Takie modyfikacje robione na (nie będę używać tego słowa) to sobie możecie ściągnąć w ogromnej ilości.

Jeżeli są jakieś pomysły co mógłbym zrobić w następnej modyfikacji to proszę pisać śmiało. Na pewno część rzeczy wprowadzę ;)

Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1252
  • 10408 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:Android R Developer Preview 2
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 11 luty 2020 - 23:39

Mam apke do pokazywania fps i zwiększyłem czułość kręcenia analogiem jak gram. Gra ma cały czas 89-90fps na moim telefonie. Bywają spadki poniżej 80 ale to naprawdę rzadko. Na oko wydaje się, że działa to wolniej np na Grove Street. Jeżeli apka od Razora źle pokazuje klatki to muszę Was przeprosić. Nie mam apki, która mi to dobrze pokaże. Staram się jeszcze wgrać język polski do tej gry.

Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1252
  • 10408 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:Android R Developer Preview 2
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 14 luty 2020 - 12:35

Chcecie realistyczną trawę na Grove Street i ogólnie fajne drzewka dobrej jakości? Na tym mi się zaczęła gra krzaczyć ale będę sprawdzać. Jeżeli nie to z rana jutro wrzucam pierwszy mod, bo już resztę dopracowałem. Plik gta3.img się krzaczy jeśli zmieniam w nim tekstury. Postaram się testować i ogarnąć. Resztę gra ma tak jak mieć powinna, tekstury itd. Tylko te krzaki bym zmienił.


  • 0

#6 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1252
  • 10408 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:Android R Developer Preview 2
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 16 luty 2020 - 18:45

Wersja beta 0.9 dodana. Wspiera CLEO i wysypuje się trochę w losowych momentach. Wstawiam Wam do downloadu, testować. Można grać na najniższych i tak jest bardzo ładnie (nie ruszając resolution). Jak się mocno krzaczy to plik gta3.img i postaram się go naprawić. Robię także wersję bez problemu z wywalaniem i nie wiem czy mi się uda.

Tak będzie jakaś aktualizacja tego niedługo.

 

Next update: Remastered v1

Next project: soon...


  • 0

#7 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1252
  • 10408 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:Android R Developer Preview 2
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 23 luty 2020 - 13:52

Miałem dodać screeny itd... Nie chce mi się ;D.
W ogóle to robię wersję 1.0 Remastered ale od podstaw próbuję dobrać tekstury i tu jest problem.

Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 OFFLINE DominQ

DominQ

    Uzależniony od forum

  • Reputacja: 84
  • 719 postów
  • Skąd:Kalisz
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:eXistenZ Pie v8.0.0
  • Kernel:4.4.148-+
  • Operator:T-Mobile

Napisano 23 luty 2020 - 14:15

Czekam na jakieś screeny / filmiki


  • 0

#9 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1252
  • 10408 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:Android R Developer Preview 2
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 23 luty 2020 - 18:42

Nie chce mi się naprawdę robić screenów, czy gameplaya ale po reinstalacji systemu coś tam może wykombinuje. Obecnie robię update, więc też tak średnio.

Dodano: 23 luty 2020 - 18:42

Tak tak nabijam sobie posty w tym temacie ale tak się zastanawiam nad zrobieniem modu od podstaw. Tym razem pod androida 4.1+ ale te głupie crashe denerwują. Nie wiem czemu, czy to auta czy roślinność...


  • 0

#10 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1252
  • 10408 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:Android R Developer Preview 2
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 03 marzec 2020 - 17:57

Jestem pod końcówką prac do wersji Remastered v1. Generalnie nie wysypuje, wspiera androida 4.1+ ale nie oszukujmy się. Będzie to słabo działać.
Można powiedzieć, że wersja 1.0 była przed 0.9 ale po prostu trochę ją poprawiłem i usunąłem niektóre rzeczy.
Z rzeczy usuniętych:
- Trawa na Grove Street
- Fontanna na Grove Street
- "realistyczne" żywopłoty na terenach Ballasów
- Super refleksy na drogach
- Efekt deszczu na drodze
Gra wspiera Cleo ale nie wiem jak na urządzeniach innych niż tych z Adreno (Snapdragon). Na niskich da radę grać na Mi 9T bez problemu. Na najwyższych Rog Phone II sobie świetnie radzi ale są spadki tak jak i u mnie do 20-25 klatek ale nie ma nadal tragedii.

Dodane wsparcie do 60fps a na najniższych to bez problemu na flagowcach nawet z 2017. Dobra nie śmieje się, bo nadal nie ma konkretów ale przy wersji 1.0 postaram się o nie. Wstępnie wysłałem do testu nawet na Xperie Z5 Premium i to działa na średnich grywalnie a na niskich (najniższe to także resolution na minimum a niskie to według mnie wszystko na minimum ale rozdzielczość full) jest fajnie. Mod jest tak ciekawy graficznie, że nawet na niskich cieszy oko.


W trakcie rozpocząłem drugi projekt (w końcu mam jeszcze sprawnego w 100% O+5T i Xperie L) GTA SA Reborn. O co chodzi? Gra będzie miała lepszą grafikę (chciałbym rodem z GTA V ale no na telefonach to wiadomo, że w miarę możliwości) i będzie działać na właśnie Xperii L bez problemu. Teraz problemem pozostaje kwestia tego, żeby mod był lekki, żeby nie sypał. Próbuję zrobić wersję bez plików obb ale nie wiem, czy wtedy będę mógł wstawić taką wersję, bo to jakby piracenie. Chyba, że jakoś na forum dla tych co kupili grę to będzie dostępny download ale nie wiem jak to wtedy zrobić. Skoro udowodnimy, że grę zakupiliśmy to ściąganie jej (wtedy to już jej kopii) z internetu nie jest zbrodnią. Jeżeli jednak to będzie zbrodnia to zrobię wersję z koniecznością posiadania obb. Tylko tyle, że ktoś jeśli nie chce kupić to sobie skorzysta z pirackiej kopii gry i dodatkowo modów. Tego nie obejdziemy. Gdybym mógł do archiwum dodać np 1000 jednorazowych kluczy i każdy otrzymywałby swój własny indywidualny to byłoby okej. A kto wie. Może nawet z 10 tysięcy takich haseł. Ja mam gdzie to zapisać.

Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
  • 0



Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 7.0+

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.