Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   
  • Rejestracja



Zdjęcie
3.0+

GTA San Andreas Mobile Mods x Deszczu



17 odpowiedzi w tym temacie

#1 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 07 luty 2020 - 21:39

Siema mordeczki!

Tutaj będę umieszczać mody graficzne i nie tylko - takie robione przeze mnie jako podmieniane pliczki typu teksturki skądś, czy jakieś mixy gotowych modów (zazwyczaj scam strony, milion reklam itd).

Ewentualnie jakiś lepszy mod dostanie swój własny temat ale to musiałby być w pełni mój mod ale kto wie... Może od zera coś kiedyś... A teraz będę tutaj wrzucać w temacie całe modyfikacje gry a nie pojedyncze pliki. TO TYLKO MODYFIKACJE!!

 

 

Kilka słów wstępu, żeby nie było żadnych niedomówień. Wrzucam to w spoiler i tak - jest to ważne!

Spoiler:
1. Modyfikacje działają z oryginalną apk gry jak i z Lite (czemu z lite nie wyrzuca z gry? Nie rozgryzłem) Jak nie masz kupionej gry i nie udowodnisz tego na forum a chcesz apk na jakim ja gram - wyjdź złodzieju.

2. Nie pomagam w kwestii "nie działa mi". Kup legalną wersję gry i udowodnij zakup na forum to podeślę apk

3. Testuję głównie na OnePlus 7T Pro McLaren Edition z oficjalnym od OnePlus Androidem 10 zarówno 1.08 i 2.00 tej wspaniałej gry 

4. Jeżeli coś wrzucam to znaczy, że to działa. Wrzucam screeny, nagrania wideo jako gameplay i najczęściej nie odzwierciedla to tego co ujrzycie w grze. Screen się tak zrobi, nagrywa ekran słabą jakością - czasem tak bywa.... Ale bywa też gorzej niż jest to przedstawione.

5. Jeżeli gra wspiera od razu inne wersje , to będzie zawarte to w opisie. Instrukcja do zmiany kompatybilności z Adreno na np PowerVR, Tegra, czy Mali będzie instrukcja.

6. Masz lagi, wyrzuca Cię z gry co chwilę? Wina nie musi leżeć po stronie specyfikacji technicznej telefonu. Modyfikacja może nie być dopracowana, jakieś skrypty można usunąć i sprawdzić. Będę się starać pomagać w tej kwestii ale niczego nie obiecuję.

7. Jak mi się coś przypomni to napiszę

 

 

 

 

 

 

 

Remastered v0.9 beta (wspiera cleo)

Spoiler:

To modyfikacja dla urządzeń segmentu flagowce. Niby czemu? Otóż skupia w sobie wysokiej jakości tekstury (bo nie wiem, czy mogę sobie pozwolić na miano bardzo wysokiej), dobrej jakości oprawę dźwiękową a także dosyć sporą ilość dodatków graficznych. Tak po skrócie mówiąc:

- Grove Street jest tak podrasowane, że mam z 25fps na uber, reszta grywalnie

- Zmieniono tekstury nieba, chmur i wody

- Zmieniono oraz dodano vegetation tj. świetne tekstury drzew także na chodnikach

- Dodano naprawdę dobrej jakości tekstury trawy

- Dźwięki trochę rodem z GTA V (kombinuję nad dobrą paczką)

- Stacje radiowe (utwory) z GTA V

- Wysokiej jakości tekstury postaci jak i odbicia na ubraniach

- Wysokiej jakości tekstury broni

- Samochody z GTA V (nie wszystkie)

- Super odbicia aut

- Wysokiej jakości tekstury budynków i zmieniona lekko kolorystyka

- Przechodniów jest dużo więcej

- Kierowcy zachowują się podlej na drogach

- Dźwięki pojazdów z GTA V

- Dźwięki z GTA V

- Tekstury chodników, krzeseł i generalnie wszystkich obiektów podmienione na lepszej jakości grafiki

- Plaża wygląda teraz lepiej

- Realistyczna mapa

- Save 100% z max statami i dodane więcej terenów Grove Street Family (także w San Fierro, Las Venturas, czy na wsiach)

- Świetne efekty graficzne wybuchów, płomieni rodem z GTA V

- Noc jest teraz bardzo ciemna

- Odbicia światła słonecznego potrafią nieźle oślepić

- Trochę pobugowane teksturki krawężników (czasami ich nie widać a są)

- Zwiększony dystans renderowania

- Policję teraz łatwiej zgubić, gdyż po chwili zniknięcia z pola widzenia przestają Cię ścigać

- Dilerzy mają oczy jak po niezłym ćpaniu xD

- Ludzie ścigają się motocyklami po drogach (całkiem niebezpieczna jazda)

- Usprawnienia pogody

- Odbicia na drogach

Zawartość folderu data wypakować do android/data/

Wymagania techniczne sprzętu:

Spoiler:

Minimalne:

CPU Snapdragon 810/GPU Adreno 430

RAM: 3gb

Android: 7.0 albo wyżej

Minimalne rekomendowane:

CPU Snapdragon 835/GPU Adreno 540

RAM: 4-6gb

UFS: 2.0

Android: 7.0 albo wyżej

Rekomedowane:

CPU Snapdragon 855/GPU Adreno 640

RAM: 8gb

UFS: 3.0

Android: 9 albo wyżej

Zalecane do płynnej gry:

CPU Snapdragon 865/GPU Adreno 650

RAM: 12gb

UFS: 3.1

Android: 10 albo wyżej

Screeny i wideo dopiero pod wersją 1.2.2, gdyż 0.9 nie rozwijam

Download:

Download

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.

 

 

Remastered v1.2.2 PL

Nie potrzebuje OBB, działa od androida 3.0 wzwyż, limit klatek 62, wspiera cleo

Spoiler:

- Grove Street jest mocno podrasowane

- Zmieniono tekstury nieba, chmur i wody (nie wywala)

- Zmieniono oraz dodano vegetation tj. świetne tekstury drzew także na chodnikach

- Dodano naprawdę dobrej jakości tekstury trawy oraz roślin/kwiatków także na chodnikach

- Stacje radiowe (utwory) z GTA V

- Wysokiej jakości tekstury postaci jak i odbicia na ubraniach

- Wysokiej jakości tekstury broni

- Samochody z GTA V (nie wszystkie) itp.

- Super odbicia aut

- Wysokiej jakości tekstury budynków i zmieniona lekko kolorystyka

- Świetnej jakości płoty oraz żywopłoty

- Przechodniów jest dużo więcej

- Kierowcy zachowują się podlej na drogach

- Dźwięki pojazdów z GTA V

- Dźwięki z GTA V

- Tekstury chodników, krzeseł i generalnie wszystkich obiektów podmienione na lepszej jakości grafiki

- Plaża wygląda teraz lepiej

- Realistyczna mapa

- Save 100% z max statami i dodane więcej terenów Grove Street Family (także w San Fierro, Las Venturas, czy na wsiach)

- Świetne efekty graficzne wybuchów, płomieni z GTA V

- Noc jest teraz bardzo ciemna

- Odbicia światła słonecznego potrafią nieźle oślepić

- Naprawione tekstury krawężników

- Zwiększony dystans renderowania (nie chcesz to usuń plik render distance 1.08)

- Policję teraz łatwiej zgubić, gdyż po chwili zniknięcia z pola widzenia przestają Cię ścigać

- Policja Cię nie ściga i jesteś nieśmiertelny (nie chcesz to usuń pliki cleo never die i never wanted)

- Ludzie nie odwalają na ulicach armagedonu

- Usprawnienia pogody

- Odbicia na drogach v1.2 działają

- Podbite refleksy pojazdów

- Trochę skinów z GTA V

- CJ kompletnie zremasterowany i jego ciuchy

- Bardziej realne kolory podczas gry

- Wszystkie gangi chodzą po nieswoich terenach

- Więcej roślinności na mapie

- Zrobiona jako cała gra i cutscenki działają

- Wsparcie do trybu new game (grę można przechodzić)

- Wyeliminowane crashe podczas gry

- Wsparcie dla urządzeń z 1GB RAM

- Uncap FPS do max 62

- Zaawansowany pomiar klatek i pozycji (nie działa z wersją 2.00)

- Fajne refleksy wody i kałuże ale tylko w niektórych miejscach

- Wyeliminowano część traw na rzecz klatek

- Więcej obiektów na mapie, przy drogach, w uliczkach itd.

- Zmieniony Timecyc i Colorcyc (radzę używać według uznania - zależy od ekranu telefonu)

-v1.2.2 PL:

- Dodano rośliny w tym kwiatki

- Zmieniono tekstury drzew

- Bardziej realistyczne animacje ruchu roślin

- Poprawiony model CJ'a

- Zredukowano animacje ognia i wybuchów

- Poprawiono audio

- Cutscenki działają teraz poprawnie

- Dźwięk cutscenek wreszcie powrócił

- Usunięto model mojej Hondy Civic IX

- Lepszy mapping roślinności (sporadyczne crashe)

- Poprawiono grę pod względem androida 4.2 (ale urządzenia są raczej zbyt wolne)

- Wywalono skybox i SAAexten i teraz plaża jest mniej realistyczna

- Naprawiono błąd z wczytywaniem save

- Załatany crash podczas prowadzenia pojazdu

Zawartość folderu data wypakować do android/data/

Wymagania techniczne sprzętu:

Spoiler:

Minimalne na masochiste:

CPU Snapdragon 4xx/Adreno 3xx

RAM: 1gb

Android: 3.0 albo wyżej (4.1 albo wyżej będzie spoko)

Minimalne:

CPU Snapdragon 4xx/Adreno 4xx albo np Xperia Z

RAM: 2gb

Android 4.1+

Rekomendowane:

CPU Snapdragon 675/765 Adreno 6xx

RAM: 4gb

Android: 7.0 i wyżej

Zalecane:

CPU Snapdragon 835/45/55/55+ Adreno 540/630/640

RAM: 6-8gb

UFS 2.1/3.0 i wyżej

Android 9.0 i wyżej

Profesjonalne:

CPU Snapdragon 865/875 Adreno 650/660

RAM: 8-12gb

UFS 3.1 i wyżej

Android 10 i wyżej

Ekstremalne:

CPU Snapdragon z 2023r

 

 

 

Screeny:

Spoiler:
SOON...

Video Gameplay (naprawdę klatki potrafią spadać):

Spoiler:
SOON...

Download:

Download

Treść ukryta. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj by zobaczyć zawartość.


Użytkownik Mojzesz edytował ten post 31 maj 2020 - 19:22

  • 0

#2 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 694
  • 5649 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 10 luty 2020 - 20:16

Ciekawy projekt. Niepokoi mnie tylko, że dla Twojego moda fps spada poniżej 25 :( Chyba lepiej aby było płynnie niż ładnie?


  • 0

#3 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 10 luty 2020 - 23:04

Może w rzeczywistości jest więcej klatek ale dla mnie to wtedy nie byłoby grywalne na jakiejś strzelaninie na Grove Street nie mając auto aima. Tak to w zasadzie gra nie spada płynnością od oryginału (z tego co grałem na starszych telefonach, czy na tym). Ta gra chyba nie ma 60fps, bo według mnie to te animacje mają mało klatek. Pod CLEO nie będę robić modyfikacji tak szybko, bo CLEO to tak jakby pirat. Okej, nie każdy wie jak zrobić 2.00 ale jak zrobię pod CLEO to jaki pomysł? Mam apke i mam zakupione GTA SA, VC jeszcze nie (ale może kupię) ale musiałbym udostępnić, żeby była kompatybilność mojej modyfikacji. Jak ktoś nie kupił to ma wtedy pirata, czyli jest to niezgodne z regulaminem forum. Gdyby tak jednak ludzie zrobili screen, że mają grę zakupioną i coś jeszcze. Nie każdy będzie mieć maila z potwierdzeniem zamówienia w GP... A chciałbym zrobić dla tych co mają kupioną grę taką wersję lite dla słabych urządzeń. Nie wymagałoby to plików obb i gra zamiast 2.41gb zajmowalaby np 1.1gb albo 700mb. Jestem w stanie zrobić coś takiego pod stare androidy i jeszcze spolszczyć grę. No ale cóż.

Pierwszy mod może mieć inną nazwę, pp prostu nie wiedziałem co wymyślić a Redux to popularne hasło, Vivid - bo nasycone kolory? Tutaj na tym modzie skupiam się na jakości i tak, żeby gra była stabilna. Czy da się przejść grę na tym modzie? Wysłałem wersję niedokończoną z piątku (wprowadziłem dużo zmian) i podobno cutscenki się bugują i lepiej je przewijać. Problem pojawia się także w pierwszej misji, bo nie można przejechać jednego momentu. Nie wiem czemu ale to już sprawdziłem na nowej wersji i da się. Póki co męczę się z Big Smoke'em ściągając pociąg. Została zmieniona mechanika jazdy tak z deczka. Samochodem okej, robię niemożliwe rzeczy a motorem... W tunelach jest ciemno i ja nie ogarniam. Trzeba brightness ustawiać na 62-68%...

Nie będzie realistycznej wody, czy nieba - niebo krzaczy grę także chmurek ładnych nie będzie. Refleksy na autach nie są rodem z super modów graficznych do gta v na pc, bo gra stawia ograniczenia. Nie da się tego obejść na androidzie a przynajmniej ja nie potrafię. W miarę możliwości nie robię z tego innej gry. CJ i inne postaci przeszły jedynie zmiany w rozdzielczości swoich tekstur, dodanymi refleksami ubrań, czy lekko zmienionymi skinami, żeby nie wyglądało to tak kwadratowo (nadal można poznać niemal wszystkie pedy). Samochody są podmienione. Dźwięki też. Także dobre auto nie jedzie 400km/h tylko coś takiego jak GTA V RP serwery. Może jeszcze podrasuje CJ'a. Tekstury ulic nie będą jakieś kozak według mnie ale starałem się wybierać wysokiej rozdzielczości. Ktoś kto rozbierze pliki w modyfikacji zobaczy, że wcale nie ma tak, że wszystkie tekstury są w 4k czy coś. Nigdzie tak nie powiedziałem. Wtedy mod robiłbym chyba kilka miesięcy i by się nie udało. Nie wszystkie tekstury da się poprawić w mobilnym GTA SA. Gra stawia ograniczenia ale tylko w wersji mobilnej. Chciałem dodać fajną trawę wszędzie gdzie się da w sensie np na wsiach, na polach. To jest zbyt trudne (wiem, że obciąży to mocno grafikę ale zawsze można grać na minimalnych). Audio robi tutaj 20% rozmiaru gry, więc wiadomo...


Jeżeli ktoś po zobaczeniu wideo jak wstawię napisze ze widział wiele podobnych modów, to proszę śmiało. Zrób niepowtarzalny. Każdy bierze już od kogoś albo ze stronek z modami. Niektórzy są bardziej ambitni i przesyłają tylko część tekstur z różnych modyfikacji do swojej a nie całe gotowe pliki (a później gra nie działa albo nadal wygląda jak kupao). N androida mamy narzędzie do edycji img od gta i można podmienić pliki a mamy też Txd tools, żeby tekstury podmienić. Wiem, że czasami to mocno czasochłonne ale można zrobić coś fajnego.
To nie jest jedyna modyfikacja jaką zrobię ale nie będę robić ich co tydzień np. Takie modyfikacje robione na (nie będę używać tego słowa) to sobie możecie ściągnąć w ogromnej ilości.

Jeżeli są jakieś pomysły co mógłbym zrobić w następnej modyfikacji to proszę pisać śmiało. Na pewno część rzeczy wprowadzę ;)

Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 11 luty 2020 - 23:39

Mam apke do pokazywania fps i zwiększyłem czułość kręcenia analogiem jak gram. Gra ma cały czas 89-90fps na moim telefonie. Bywają spadki poniżej 80 ale to naprawdę rzadko. Na oko wydaje się, że działa to wolniej np na Grove Street. Jeżeli apka od Razora źle pokazuje klatki to muszę Was przeprosić. Nie mam apki, która mi to dobrze pokaże. Staram się jeszcze wgrać język polski do tej gry.

Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 14 luty 2020 - 12:35

Chcecie realistyczną trawę na Grove Street i ogólnie fajne drzewka dobrej jakości? Na tym mi się zaczęła gra krzaczyć ale będę sprawdzać. Jeżeli nie to z rana jutro wrzucam pierwszy mod, bo już resztę dopracowałem. Plik gta3.img się krzaczy jeśli zmieniam w nim tekstury. Postaram się testować i ogarnąć. Resztę gra ma tak jak mieć powinna, tekstury itd. Tylko te krzaki bym zmienił.


  • 0

#6 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 16 luty 2020 - 18:45

Wersja beta 0.9 dodana. Wspiera CLEO i wysypuje się trochę w losowych momentach. Wstawiam Wam do downloadu, testować. Można grać na najniższych i tak jest bardzo ładnie (nie ruszając resolution). Jak się mocno krzaczy to plik gta3.img i postaram się go naprawić. Robię także wersję bez problemu z wywalaniem i nie wiem czy mi się uda.

Tak będzie jakaś aktualizacja tego niedługo.

 

Next update: Remastered v1

Next project: soon...


  • 0

#7 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 23 luty 2020 - 13:52

Miałem dodać screeny itd... Nie chce mi się ;D.
W ogóle to robię wersję 1.0 Remastered ale od podstaw próbuję dobrać tekstury i tu jest problem.

Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 OFFLINE DominQ

DominQ

    Uzależniony od forum

  • Reputacja: 87
  • 729 postów
  • Skąd:Kalisz
  • Telefon:Xperia XZ Premium
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:eXistenZ Pie v8.0.0
  • Kernel:4.4.148-+
  • Operator:T-Mobile

Napisano 23 luty 2020 - 14:15

Czekam na jakieś screeny / filmiki


  • 1

#9 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 23 luty 2020 - 18:42

Nie chce mi się naprawdę robić screenów, czy gameplaya ale po reinstalacji systemu coś tam może wykombinuje. Obecnie robię update, więc też tak średnio.

Dodano: 23 luty 2020 - 18:42

Tak tak nabijam sobie posty w tym temacie ale tak się zastanawiam nad zrobieniem modu od podstaw. Tym razem pod androida 4.1+ ale te głupie crashe denerwują. Nie wiem czemu, czy to auta czy roślinność...


  • 0

#10 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 03 marzec 2020 - 17:57

Jestem pod końcówką prac do wersji Remastered v1. Generalnie nie wysypuje, wspiera androida 4.1+ ale nie oszukujmy się. Będzie to słabo działać.
Można powiedzieć, że wersja 1.0 była przed 0.9 ale po prostu trochę ją poprawiłem i usunąłem niektóre rzeczy.
Z rzeczy usuniętych:
- Trawa na Grove Street
- Fontanna na Grove Street
- "realistyczne" żywopłoty na terenach Ballasów
- Super refleksy na drogach
- Efekt deszczu na drodze
Gra wspiera Cleo ale nie wiem jak na urządzeniach innych niż tych z Adreno (Snapdragon). Na niskich da radę grać na Mi 9T bez problemu. Na najwyższych Rog Phone II sobie świetnie radzi ale są spadki tak jak i u mnie do 20-25 klatek ale nie ma nadal tragedii.

Dodane wsparcie do 60fps a na najniższych to bez problemu na flagowcach nawet z 2017. Dobra nie śmieje się, bo nadal nie ma konkretów ale przy wersji 1.0 postaram się o nie. Wstępnie wysłałem do testu nawet na Xperie Z5 Premium i to działa na średnich grywalnie a na niskich (najniższe to także resolution na minimum a niskie to według mnie wszystko na minimum ale rozdzielczość full) jest fajnie. Mod jest tak ciekawy graficznie, że nawet na niskich cieszy oko.


W trakcie rozpocząłem drugi projekt (w końcu mam jeszcze sprawnego w 100% O+5T i Xperie L) GTA SA Reborn. O co chodzi? Gra będzie miała lepszą grafikę (chciałbym rodem z GTA V ale no na telefonach to wiadomo, że w miarę możliwości) i będzie działać na właśnie Xperii L bez problemu. Teraz problemem pozostaje kwestia tego, żeby mod był lekki, żeby nie sypał. Próbuję zrobić wersję bez plików obb ale nie wiem, czy wtedy będę mógł wstawić taką wersję, bo to jakby piracenie. Chyba, że jakoś na forum dla tych co kupili grę to będzie dostępny download ale nie wiem jak to wtedy zrobić. Skoro udowodnimy, że grę zakupiliśmy to ściąganie jej (wtedy to już jej kopii) z internetu nie jest zbrodnią. Jeżeli jednak to będzie zbrodnia to zrobię wersję z koniecznością posiadania obb. Tylko tyle, że ktoś jeśli nie chce kupić to sobie skorzysta z pirackiej kopii gry i dodatkowo modów. Tego nie obejdziemy. Gdybym mógł do archiwum dodać np 1000 jednorazowych kluczy i każdy otrzymywałby swój własny indywidualny to byłoby okej. A kto wie. Może nawet z 10 tysięcy takich haseł. Ja mam gdzie to zapisać.

Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 09 maj 2020 - 23:54

Wracam do gry przyjaciele :D

Udało mi się spolszczyć grę do stanu grywalności tj nie ściągałem apki po polsku a zrobiłem to sam tak aby działało to z moimi projektami. Działa to na 1.08 a na 2.0 będę sprawdzać. Gra się nie sypie i są także polskie znaki. Żeby nie było jakiś niejasności to dodam poradnik jak sobie spolszczyć samodzielnie (modyfikacje będą posiadać wsparcie do spolszczenia i polskie znaki ale nie samo pełne spolszczenie). Dlaczego tak? Nie mogę tutaj zamieścić pliku apk czy na upartego obb też nie. Pliki data już mogę ale tam nie uda mi się zrobić wszystkiego, gdyż leży to po stronie apki. Nie jestem tak doświadczony, żeby zrobić apke, która miałaby spolszczyć GTA SA pobrane ze sklepu czy w ogóle. Po pierwsze wymagałoby to roota zapewne a po drugie - mija się to z celem.

 

Wkrótce wersja dla starych telefonów pokroju Xperia E/J/L itp z nastawieniem na takie 512mb ram i 1 albo 2 rdzenie procesora :P oraz wersja 1.0 mojego Remastered :D


  • 1

#12 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 25 maj 2020 - 17:32

Teraz pozostaje kwestia bugów:
1. Mamy crashe, nie jest to grywalnie ale mamy zarąbisty mapping obiektów
2. Mamy mapping obiektów i trochę crashy a obiekty typu trawa lewitują. Crashe są ale nie są tak uciążliwe.
3. Mamy prawie oryginalny mapping przy czym trawy takiej realnej nie ma za dużo a prawie wcale i jest troszkę drzewek ładnych - gra nie wysypuje do pulpitu a jeśli to sporadycznie
4. Mamy mapping obiektów, świetne teksturki i nie ma crashy ale jeszcze nie wiem jak to pogodzić...

Mapping ukradnięty z netu, bo jeszcze nie umiem takich rzeczy robić a teksturki to takie mieszadło i dlatego sprawdzam. Nie mogę za nic w świecie znaleźć modyfikacji takiej jakby 0.8 na dysku, bo tam mogłem zrobić mapping, tekstury i brak crashy ale no nie pamiętam jak to było... Czemu zrezygnowałem z naprawionej rzeczy? Ze względu na klatki ale jak widzę to nie ma co oszczędzać. Gra nawet na detalach niskich wygląda kozaaaaaacko! Piszę to na komputerze a z tapatalka dodam screena wyciskacza z max detali (najniżej 8fps na ułamki sekund, podczas spawnowania pojazdu potrafi być nawet 10 klatek).... To oczywiście jest jako pokazówka, bo najlepiej się gra na cieniach kklasycznych, renderingu 63-68% i średnich detalach albo wysokich przy lekkich refleksach i lekkim trafficu.
1ab982cdb89a3c7fb2f37b813bf6bf78.jpg

Użytkownik Mojzesz edytował ten post 25 maj 2020 - 17:34

  • 0

#13 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 31 maj 2020 - 13:39

Ostatnie testy, czy to działa na 1gb ram i androidzie 4.2 (ja wiem, że mało klatek ale na najniższych jakoś powinno być)... Crashe występują ale bardzo rzadko. Podczas trzech sesji po 40-50 minut miałem jednego crasha z własnej winy, bo popsułem misję a drugiego w dziwnym momencie, bo spodziewałem się, że jak dostanę spadek klatek. Niestety nie będzie to w pełni bez crashy. To jest modyfikacja i może ktoś ma urządzenie, na którym nie będzie ani jednego takiego przypadku. Nie chodzi tu o najbardziej wydajne urządzenia. To losowa kolej rzeczy. Da się grać ale w misjach owszem, występują bugi związane z CLEO tj. W misji big smoke jak jesteśmy przy pojeździe Ballasów to nie możemy doprowadzić do wybuchu tego pojazdu, ponieważ znajdziemy się za teksturami i już na rower nie wsiądziemy.


  • 0

#14 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 20 wrzesień 2020 - 23:07

Teraz to już ostatnia prosta. Skiny będą takie zremasterowane ale może ballasów i Grove Street family podmienie na takie w stylu gta 5. Tylko teraz takie coś, że wymagania sprzętowe zmienia się dość mocno. Przewiduje na androida 7+ i 6gb ram minimum. W miarę okej gra się na OnePlus 8 Pro ale na ultra raczej nie do końca przyjemnie. Grove Street to taki benchmarkowy punkt, gdzie klatki na najwyższych potrafią spaść do 10-15 i nie robię sobie żartów. Reszta w normie po ~45fps. Dlaczego niezbyt przyjemnie? Wyobraźcie sobie, że musicie uderzyć dużo razy na Grove Street podczas wykonywania misji... Klatki spadają za mocno na grę fabularną. Mógłbym może i dodać refleksy na drodze w sensie taką mokrą drogę ale to będzie dodatkowy obciążnik i na sprzetach półki 1-2 letni flagowiec będzie kaplica na najwyższych.
  • 0

#15 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 28 wrzesień 2020 - 09:36

Co do kolorów to nie wiem, czy nie jest za ciemno ;pa2b1d4d538e73cde7169f32b769dc376.jpg9cb697ed1e1c29065417eb614235ad80.jpg

Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#16 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 04 październik 2020 - 20:09

Próbuję zafixować skybox bo pod pewnym kątem kamery nie mamy skyboxa. Zależy to też od dystansu rysowania ale tutaj staram się jak mogę. Pojawia się problem bo nie mogę do końca wgrać wszystkich teksturek bo przy rozmiarze pliku 2gb i wyżej po prostu się nie rekompiluje gta3.mojegpu.dat.
Co do kolorów, to za ciemne i ściągnę kilka timecyc i colorcycle i po prostu pójdę na gotowca z tym. Bawiłem się w podmianę autek ale stwierdziłem, że jednak powgrywam z powrotem te oryginalne ale takie HQ, bo widziałem teksturki na pc. Oczywiście w miarę możliwości, żeby telefony dały radę to uciągnąć. Jest też kilka autek takich jakby z GTA V, bo nie mogłem znaleźć tekstur :D.
Sam trochę połatałem roślinki, bo lewitowały :D
Nie patrzę na gotowe mody, bo tego jest mnóstwo. Po jednym pliku do celu. Pedy też są już takie HQ ale kilka zostało z GTA V. No i dla smaczku dodałem też fajnego skinka w 4k :D. Rozmiar pełnej gierki będzie pewnie oscylować w 5-5.8gb przez ograniczenia plikowe. Wersja dla Adreno. Wersja 3w1 tzn Adreno, Mali i PowerVR to rozmiar pewnie sięgający pod 10gb, więc chyba wrzucę Adreno z instrukcją jak zrobić to na resztę, bo chyba nie każdy chciałby pobierać 2 razy taki rozmiar plików :D.

Czy działa na 1.08? Działa ale wywala co jakiś czas, na 2.00 rzadziej ale niestety wina po części słabej kompatybilności z androidami powyżej 7 a szczególnie od 8 są problemy
Wymagany android? Remastered nie do końca wiem, bo poszedł mi na 4.2 na Xperii L ale za wolno się w ogóle włączało i nic kompletnie nie szło zrobić albo black screeny. Myślę, że najlepiej 2.00 i wtedy android 7 wzwyż da radę.
Jeszcze ciekawa kwestia, bo zostały mi jakieś tekstury z mappingu na drogach (modele RC). Zmienię mapping i będzie hulać.
Prawdopodobnie dodam wsparcie dla renderowania cpu a nie tylko gpu i dodatkowo skrypt cleo fast render, bo niektóre tekstury zanim się wczytają to my już mamy je gdzieś.
Premiera jak zwykle przeciągana i meh... Można pobierać starszą wersję i też jest spoko.

Dodano: 04 październik 2020 - 21:09
Gierka na ukończeniu. Zmienię jutro skybox na taki bez gór i bez bugów a przynajmniej postaram się o taki.
Ewentualnie zmienię mapping na ten z oryginalnej wersji gry.
Skin dla atencji ;D


7667c54c22650ea7fae2d63724decae4.jpg0d79f02a6871315af0e9f1aad23f61da.jpg9743bc1e52b82ca3f1f833b16c5f1e95.jpg8d8c9f4e9fb1960210116fcfecb3072e.jpg56850bd1bb93217c777bf6a759c1e2da.jpg

Użytkownik Mojzesz edytował ten post 04 październik 2020 - 20:12

  • 1

#17 OFFLINE juggler

juggler

    Administrator

  • Reputacja: 694
  • 5649 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 18 październik 2020 - 13:17

Masz zacięcie powiem Ci. Pomimo, że nie ma na forum zbyt dużego zainteresowania, to widzę dalej tworzysz i walczysz dla siebie. Szanuję :) 


  • 0

#18 ONLINE Mojzesz

Mojzesz

    Sensei

  • Autor tematu
  • Reputacja: 1314
  • 10599 postów
  • Skąd:Rawa Maz/Skierniewice
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 18 październik 2020 - 15:00

No ja nadal walczę! Są takie rzeczy, że z jakiegoś powodu źle się wyświetlają i nie mogę dojść do ładu. Teraz jestem po formacie, więc muszę powoli wszystko poustawiac :/
  • 0



Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 3.0+

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


XperiaSite.pl jest nieoficjalnym i niezależnym serwisem poświęconym smartfonom z serii Sony Xperia. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz logotypy wymienione na stronie należą do ich właścicieli.Strona ma charakter informacyjny.