Siema,
Jako, że mamy taki luźny dział, to postanowiłem założyć temat związany z obecną sytuacją w Polsce i na świecie. Co sądzicie o tym co się dzieje? Boicie się Koronawirusa? Zapraszam do dyskusji
Napisano 28 marzec 2020 - 17:18
Napisano 29 marzec 2020 - 12:18
No ja jestem bardzo ciekawy jak to dalej się potoczy. Z mojego doświadczenia (mieszkam w Warszawie) widzę, że te całe zostań w domu nie do końca się sprawdza. Szczególnie w sklepach. Co z tego, że markety wprowadzają zasady, by do lokalu wchodziło X osób i w kolejkach wyznaczane są linie co 1-1.5m, skoro i tak ludzie przy nabiale, pieczywie lub wędlinach tłoczą się. Żeby to jeszcze zachowywać tę odległość, zaczekać. Każdy tylko szybko cap produkt przed nosem. Nonsens.
U mnie nie jest tak źle, bo pracuje zdalnie (jestem informatykiem). Ale gdybym nie ćwiczył w domu coś, to by mnie chyba szlak trafił
Napisano 26 kwiecień 2020 - 22:11
Użytkownik Xperiagosc edytował ten post 20 wrzesień 2020 - 08:05
Napisano 31 maj 2020 - 20:10
Powoli ludziom to powszednieje, jak grypa, hehe. I tylko widać coraz większy wpływ lockdownu na gospodarkę... Ceny idą w górę, dziś czytałem, że kilo czereśni w Krakowie 120 zeta (swoją drogą ludzi chyba już po... równo, sorki za wulgaryzm, ale inaczej tego określić nie idzie). Mnożą się teorie jakoby ten wirus był mistyfikacją, itd, no ogólnie, trza mieć nerwy ze stali, by nie zwariować. Jednak życie toczy się dalej, trzeba jakoś funkcjonować w tej sytuacji.
Huawei P30 | Tapatalk
Użytkownik juggler edytował ten post 31 maj 2020 - 21:29
Napisano 20 wrzesień 2020 - 07:58
Użytkownik Xperiagosc edytował ten post 20 wrzesień 2020 - 08:04
Napisano 22 wrzesień 2020 - 09:45
Użytkownik Xperiagosc edytował ten post 22 wrzesień 2020 - 09:46
Napisano 21 grudzień 2020 - 11:00
Ciężko jest i nie widać, żeby miało się szybko poprawić.