Skocz do zawartości

Forum XperiaSite.pl używa ciasteczek (cookies). Przeczytaj naszą Polityka prywatności i plików cookies by dowiedzieć się więcej. Kliknięcie w przycisk obok wyłączy to okno.    Zgadzam się na ciastka
  • Log In with Google      Logowanie »   

Kod PIN

2 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE Gość_Tomek_*

Gość_Tomek_*
  • Reputacja: 0

Napisano 01 październik 2020 - 18:26

Witam. Wiem że temat był już poruszany i albo te sposoby nie działały u mnie albo nie bardzo rozumiem o co chodzilo bo jestem laikiem. Do rzeczy.

Wymieniłem dotyk w moim starym telefonie no i oczywiście jak nie trudno się domyśleć muszę odblokować ekran pinem którego nie pamiętam. Jest na to jakiś prosty sposób? Nie potrzebuje danych które są na komórce, potrzebuje tylko tej komórki sprawnej do użytku. Pozdrawiam
  • 0

#2 OFFLINE Mojzesz

Mojzesz

Sensei

• Reputacja: 1313
  • 10599 postów
  • Telefon:Inny
  • Android:Nie podano
  • Rom:AOSP
  • Kernel:Stock
  • Operator:Play

Napisano 01 październik 2020 - 18:35

Dziwna sprawa, że nie pamiętasz pinu.
Ps. Kod PIN to chyba do karty SIM.
Skoro widziałeś tematy z rozwiązaniem to działają i wystarczy będąc laikiem czytać od wielkiej litery do kropki i trzymać się tych instrukcji. Nic nowego Ci nie dopowiemy, prócz tego co jest na forum co działa.

Użytkownik Mojzesz edytował ten post 01 październik 2020 - 19:25

• 0

#3 OFFLINE juggler

juggler

Administrator

• Reputacja: 694
  • 5649 postów
  • Telefon:Xperia XZ Premium Dual
  • Android:Pie (9.0)
  • Rom:47.2.A.2.33
  • Kernel:stock
  • Operator:Play

Napisano 18 październik 2020 - 13:27

Dziwna sprawa, że nie pamiętasz pinu.
Ps. Kod PIN to chyba do karty SIM.
Skoro widziałeś tematy z rozwiązaniem to działają i wystarczy będąc laikiem czytać od wielkiej litery do kropki i trzymać się tych instrukcji. Nic nowego Ci nie dopowiemy, prócz tego co jest na forum co działa.

Jakbym czytał posty z forum elektrody :D