Jump to content

Menedżer odcisków palcow


Recommended Posts

Cześć Grzegorz. Zarejestrowałeś się, więc postaram Ci się pomóc. Zdaje się, że już rozmawialiśmy na FB. Z tego co pamiętam, przywracałeś już telefon do ustawień fabrycznych. Metoda, którą Ci polecę teraz również wymaże dane. Weź to po uwagę. Spróbuj według poniższego poradnika i daj znać. 

 

https://www.xperiasite.pl/topic/21247-naprawaaktualizacja-telefonu-programem-xperia-companion/

 

 

Pisząc na forum rozwijasz naszą społeczność i wspierasz XperiaSite.pl. 

Link to post
Share on other sites

Puść nowy SOFT przez program https://www.sony.pl/electronics/support/mobile-phones-tablets-mobile-phones/xperia-1-ii/articles/00236877 od sony, zakładka (naprawa urządzenia), po tym zrób aktualizacje do androida 11, chyba że od razu wgra ci 11, powinno pomóc, sprawdź też, czy po wgraniu androida 10 o ile wrzuci ci takiego ten program, jest ten menadżer odcisków w ustawieniach, jeżeli będzie, zrób aktualizacje do 11 i sprawdź, czy będzie dalej, jeśli nie to wina lub błąd Softu, ewentualnie coś się pozmieniało i jest w innej zakładce.  

Edited by AngryGhoost
Link to post
Share on other sites

Naprawiałem tel tym programem nic nie pomogło na następny dzień restartowalem jeszcze raz do ustawień fabrycznych i nadal bez zmian menedżera jak nie było tak nie ma na Sony UK znalazłem temat nie jestem jedyny z tym problemem ale od Sony nikt nic nie mówi co się stało spekulują chłopaki w Anglii że nakładka na system jakąś będzie która ma naprawić problem

Link to post
Share on other sites

A to ciekawe. Słyszałem, ze czytnik po aktualizacji znikał, ale powracał po restarcie. Ciekawe dlaczego ten babol dotyczy tylko wybranych sztuk. Jakiś błąd podczas aktualizowania? Dzięki, ze się podzieliłem tym tutaj. Ja to bym zgłosił to na serwis - wszak utraciłeś jedną z funkcji telefonu, w najgorszym wypadku serwisanci powinni Ci wgrać starszą wersję systemu (co w sumie równie dobrze możesz sam zrobić, ale już nieoficjalnie). Z tym, że wtedy kurcze conajmniej parę dni bez telefonu :/

Pisząc na forum rozwijasz naszą społeczność i wspierasz XperiaSite.pl. 

Link to post
Share on other sites

Pisalem do Vodafone UK można to reklamować tyle że wszystko wysyłkowo i pewnie to potrwa więc puki co poczekam może dadzą jakąś nakładkę na system a jak nie będzie aktualizacji to jak otworzą sklepy to wtedy reklamacja

Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. More in Guidelines and Privacy Policy .