Jump to content

XZ1 - czy warto oddawać do naprawy gwarancyjnej z licznymi ostatnio usterkami


Recommended Posts

Guest Jarosław

2 lata temu kupiłem XPERIĘ XZ1 na Amazonie i jest jeszcze na gwarancji do 15 maja i chciałbym się poradzić czy warto próbować odsyłać telefon do serwisu w Polsce na naprawę gwarancyjną czy lepiej załatwić to z Amazonem, który pewnie po prostu zwróci od razu kasę za telefon? Słyszałem wiele nieprzychylnych opinii o obecnym serwisie i z jednej strony chciałbym zatrzymać telefon, bo jak najbardziej mi wystarcza, jednak nie wiem czy warto bawić się z Regenersis. 

 

Kilka dni temu zauważyłem, że w mojej Xperii w dolnej części ekranu pojawiły się dwa jasne paski, które sa mocno widoczne na jasnym (a szczególnie na białym tle) - w rzeczywistości jest to bardziej widoczne niż na zdjęciach, które wrzuciłem. Poza tym od jakiegoś czasu zdarza się, że telefon potrafi się sam z siebie zresetować, nie można go też podłączyć przez PC, gdyż telefon nie jest wykrywany (nawet się nie ładuje - porty w komputerze oraz kabel są na 100% sprawne). 

 

Jak myślicie telefon jest jeszcze do ogarnięcia przez serwis i czy nie będą robili problemów, że telefon jest na samej końcówce gwarancji i jest też trochę poobijany? 

 

DSC_0007.JPG

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ja bym wolał odzyskać pieniążki jeżeli jest to możliwe. To już starszy telefon, a mozna byloby dołożyć i kupić coś lepszego.

Pisząc na forum rozwijasz naszą społeczność i wspierasz XperiaSite.pl. 

Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. More in Guidelines and Privacy Policy .