Jump to content

Problem z zasięgiem Dual-SIM XPERIA 5 II


Recommended Posts

Guest Radek

Hej. Przypomniałem sie ostatnio w serwisie i dostalem takie info: Uprzejmie informuję, że po kontakcie z Producentem otrzymaliśmy dla Pana jak i innych użytkowników zgłaszających ten sam problem poniższe zalecenie (przetłumaczone na język polski): "To jest błąd czysto programowy, nie należy wykonywać w tym celu naprawy sprzętu. Niestety, nie jest aktualnie dostępne rozwiązanie tego problemu. Zwykle sieć przywraca działanie po 30 minutach do jednej godziny. Inżynierowie Sony zidentyfikowali jednak pierwotną przyczynę i wdrożą poprawkę w nadchodzącej aktualizacji oprogramowania, która zostanie opublikowana wkrótce. Przepraszamy za spowodowane niedogodności i mamy nadzieję, że Klient poczeka trochę dłużej, aż poprawka oprogramowania zostanie zaimplementowana." Wobec powyższego nie pozostaje nic innego jak uzbroić się w cierpliwość. Mam nadzieję, że Producent szybko dokona wspomnianej poprawki, aby mógł Pan użytkować telefon bez problemów. 

 

Pytanie jest inne: czy z tytulu niemożności użytkowania sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem mozna domagac sie jakiegos odszkodowania...idzie drugi miesiac gdy korzystanie z telefonu jest koszmarem...

Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. More in Guidelines and Privacy Policy .