Okazało się, że winowajcą jest Lokalizacja ustawiona na wysoką dokładność i w zakładce Skanowanie opcja Skanowanie Bluetooth. Odznaczyłem i problemu z komunikatem brak, choć tak naprawdę to nie usuwa prawdziwej przyczyny, bo wcześniej błąd nie występował przy takich samych ustawieniach.
- Forum XperiaSite.pl
- → Przeglądanie profilu: Posty: pebe
O mnie
Siemens C65 -> Sony Ericsson K550i -> Samsung Avila -> Samsung Galaxy Y -> Sony Xperia E4 (Samsung Galaxy A5) -> Sony Xperia X (LG K10 2017, Sony Xperia XA1 Ultra, LG Nexus 5, Sony Xperia Z3 Compact, UMIDIGI C Note)
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 77
- Odwiedzin: 1770
- Tytuł: Zapalony Xperianin
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Styczeń 28, 1992
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd:
Kraków
-
Telefon:
Xperia X
Informacje dodatkowe
-
Android:
Oreo (8.0.0)
-
Rom:
34.4.A.2.118 (Customized DE)
-
Kernel:
stock
-
Operator:
Mobile Vikings
18
Całkiem nieźle
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
Moje posty
W temacie: Problem z Bluetooth
12 styczeń 2019 - 11:42
W temacie: Problem z Bluetooth
08 styczeń 2019 - 19:04
Nie korzystam z Yanosika i problem występuje, choć urządzenie jest skonfigurowane jako nowe.
W temacie: Problem z Bluetooth
07 styczeń 2019 - 21:36
Niestety aktualizacja najnowsza z łatkami wrześniowymi, więc kolejnej już chyba nie będzie, która mogłaby wyeliminować problem z Bluetooth.
- Forum XperiaSite.pl
- → Przeglądanie profilu: Posty: pebe
- Polityka prywatności i plików cookies
- Regulamin serwisu ·